انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هزینه های ریسپانسیو کردن وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های ریسپانسیو کردن وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

#1
در ابتدا باید گفت که این مورد، بستگی زیادی به نوع وب سایت ها دارد. هزینه ریسپانسیو کردن وب سایت ها از چند صد هزار تومان تا چند میلیون می تواند متفاوت باشد.

یک وب سایت ریسپانسیو باعث کاهش هزینه های زیادی می شود. با راه اندازی یک وب سایت ریسپانسیو می توانید هم در هزینه ها و بودجه و هم زمان و انرژی صرفه جویی زیادی کنید. زیرا وب سایت شما به طور خودکار با تمام دستگاه ها سازگار خواهد بود.

اگرچه هزینه ریسپانسیو کردن سایت بستگی زیادی به وب سایت کاربر دارد، اما عوامل زیادی نیز وجود دارد که می توانند بر هزینه ی طراحی وب ریسپانسیو اثر بگذارند. برخی از این عوامل عبارتند از نقاط شکست، محتوا، سبک و عملکرد و میزان سفارشی سازی.

نقاط شکست
منظور از نقاط شکست و یا نقاط انطباق میزان تغییراتی است که باید در طراحی سایت ایجاد شود. اینها نقاطی هستند که ایجاد تغییر در آنها وب سایت شما را متحول می کند. هر چه میزان انطابق در وب سایت شما بیشتر باشد، هزینه ی ریسپانسیو سازی آن بیشتر می شود. سایت ها با یکدیگر متفاوت هستند و در حین ریسپانسیو سازی مهم است که عملکرد و اطلاعات وب سایت حفظ شود.

محتوا
هر چه محتوای وب سایت شما بیشتر و پیچیده تر باشد، میزان تلاش و زمان بیشتری برای بهینه سازی نیاز دارد و متعاقباً هزینه ریسپانسیو سازی آن بیشتر می شود.

سفارشی سازی
اگر برای طراحی وب سایت خود از قالب های آماده ی ریسپانسیو استفاده کنید که مشکلی وجود ندارد. تنها مسئله این است که وب سایت شما منحصر به فرد نخواهد بود. اما اغلب کاربران وب سایت های سفارشی را به دلیل مزیت رقابتی آن ترجیح می دهند. در سفارشی سازی وب سایت اگرچه نباید هزینه ی ریسپانسیو سازی لحاظ شود، اما اغلب این اتفاق می افتد و طراحی های سفارشی بر هزینه ریسپانسیو سازی تأثیر می گذارند.

سبک و عملکرد وب سایت
ریسپانسیو سازی بخشی از عملکرد وب سایت ها محسوب می شود. سبک و عملکرد در یک رابطه ی معکوس هستند. پیچیدگی سبک و کیفیت محتوای تصویری و ویدئویی می تواند عملکرد و سرعت سایت شما را کاهش دهد یا نگهداری آنها در یک سطح قابل قبول را بسیار دشوار خواهد کرد. تلاش برای بهینه سازی عملکرد و ریسپانسیو سازی، باعث افزایش هزینه ها می شود. برای اینکه هزینه های بهینه سازی عمکرد وب سایت کنترل شود، بایستی میان عملکرد وب سایت و کیفیت محتوای تصویری و ویدئویی یک تعادل و بالانس ایجاد شود. لازم است وب سایت ها هم عملکرد خوبی داشته باشند و هم جذاب باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان