انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویژگی های پرده رولی برای انتخاب

ویژگی های پرده رولی برای انتخاب

#1
از آنجا که این مدل پرده چین خوردگی ندارد و به صورت صاف و یک دست فقط عرض پنجره را می پوشاند، فقط به اندازه پنجره پارچه استفاده می شود و نه بیشتر. به همین دلیل هزینه کمتری نسبت به پرده های سنتی دارد.

پرده های سنتی اطراف پنجره را نیز در بر می گیرد و حتی گاهی برای زیبایی بیشتر از سقف تا کف ارتفاع دارند. همچنین به دلیل چین خوردگی زیاد در پرده های سنتی، مقدار زیادی پارچه استفاده می شود که بر قیمت پرده اثر می گذارد.
[عکس: %D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%D9%84%DB%8C-1.jpg]

دلیل انتخاب پرده های رولی برای منزل:
کیفیت بسیار بالا
نوع استاندارد پرده رولی از پارچه هایی با کیفیت بالا و مرغوب استفاده می شود که باعث افزایش طول عمر پرده می شود.
ابعاد دقیق و متناسب
پرده در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد و باید مناسب پنجره باشد. این پرده بر روی همه نوع پنجره با هر اندازه ای نصب می شود.
این پرده ها متناسب با ابعاد پنجره شما تولید می شود. از پنجره های کوچک گرفته تا پنجره های خیلی بزرگ را می توانید به راحتی با این پرده ها پوشش دهید.
حتی می توان این پرده ها را بر روی سقف یا دیوار نیز نصب کرد.
ایمنی
مواد به کار برده شده در ساخت این پرده ها دارای استاندارد سلامتی و مورد تأیید سازمان محیط زیست است. بنابراین سلامت شما و کودکانتان را به خطر نمی اندازد.
تاریکی مطلق
این پرده برای کسانی که مشکل خواب دارند و با کمترین نور دچار بی خوابی می شوند مناسب است. با نصب این پرده ها می توان پرده را کاملاً باز کرده به طوری که تمام روزنه ها بسته شود و اتاق در تاریکی مطلق فرو رود.
نصب آسان
طریقه نصب این پرده بسیار راحت است و نیاز به صرف هیچ هزینه ای ندارد. شما به راحتی می توانید با دیدن فیلم آموزشی که هنگام خرید پرده به رایگان دریافت می کنید، در زمانی بسیار کوتاه این پرده تزئینی را نصب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان