انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طریقه ثبت برند در کرج

طریقه ثبت برند در کرج

#1
جهت ثبت برند در کرج می بایست به سامانه http://ip.ssaa.ir که از سوی اداره مالکیت های معنوی معرفی شده است، مراجعه نمایید و پس از انتخاب گزینه ثبت علامت تجاری، فرم تقاضانامه را تکمیل نمایید. سپس نوع تقاضانامه را انتخاب نموده و مشخصات درخواست شده از مالک را نیز وارد نمایید. سپس مدارکی را که در ادامه بدان اشاره خواهیم نمود را نیز ضمیمه کنید. پس از این مرحله می بایست اطلاعات وارد شده را مرور نموده و در صورت صحیح بودن آن را تایید نمایید. پس از پایان این مرحله می بایست نسبت به پرداخت هزینه های ثبتی بصورت آنلاین اقدام نیز نمایید.

در نهایت شماره اظهارنامه و رمز از طریق تلفن همراهی که در تقاضانامه معرفی نموده اید، برایتان ارسال می گردد. (در تکمیل تقاضانامه، شماره تلفن همراه و ایمیل از متقاضی درخواست می شود که می بایست به درستی وارد گردد چراکه فرآیند پیگیری علاوه بر سامانه به این شماره پیامک و یا به آدرس ایمیل متقاضی ارسال خواهد گردید.)

پس از انجام تمامی این مراحل کد رهگیری به درخواست شما تعلق خواهد گرفت. همچنین می بایست نسخه تایید شده از برند را امضاء نموده و به همراه سایر مدارک از طریق پست به این مرکز ارسال نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در کرج برای اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت ها)
شخص حقیقی:
1-ارائه فتوکپی مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی شخص متقاضی
2-ارائه فتوکپی از کارت بازرگانی (در صورتی که در علامت از حروف لاتین استفاده شده باشد.)
3-ارائه فتوکپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی که نشان دهنده فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی باشد .)
4- ارائه نمونه از علامت تجاری در کادر 10 در 10
شخص حقوقی:
1-ارائه فتوکپی مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت
2- ارائه فتوکپی از روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
3- ارائه فتوکپی از مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
4-ارائه فتوکپی از کارت بازرگانی (در صورتی که در علامت از حروف لاتین استفاده شده باشد.)
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان