انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معنی دکمه‌ها، کلمات و برنامه های روی ماشین لباسشویی

معنی دکمه‌ها، کلمات و برنامه های روی ماشین لباسشویی

#1
امروزه ماشین لباسشویی‌های مدرنی وارد بازار شده اند که قابلیت‌های فراوانی دارند، بسیاری از افراد با خیلی از این قابلیت‌ها آشنا نیستند و طبیعتا استفاده آن‌چنانی از این قابلیت‌ها نمی‌کنند ولی اگر با دکمه‌ها و قابلیت‌های آن‌ها آشنایی کامل داشته باشند و از آن‌ها شناخت کافی را پیدا کنند، انتخاب‌های بیشتری برای شستشو لباس‌ها، پیش رو خواهند داشت.

روی لباسشویی سامسونگ کلیدهای زیادی به چشم می‌خورد که آگاهی از آن‌ها یک امتیاز برای مشتریان محسوب می‌شود و نا آگاهی از آن‌ها گاهی سیستم شستشو را برهم زده و موجب اختلال در ماشین لباسشویی می‌شود. در این مقاله قصد داریم معنی دکمه‌های روی لباسشویی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم تا با آن ها آشنا شوید.

سه مدل از ماشین لباسشویی‌های پرفروش بازار که تقریبا دکمه‌ها و قابلیت‌های نزدیکی با دیگر مدل‌ها را دارد بررسی می‌کنیم.
این مدل از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ که تقریبا نسبت به دو مدل دیگر قدیمی تر محسوب می‌شوند به این صورت است که درب از جلو باز شده، لباس‌های کثیف را داخل دیگ ریخته، در محفظه پودر ماشین را می‌ریزیم درب را بسته و با توجه به برنامه شستشو مناسب لباس‌ها، چرخنده را روی گزینه انتخابی خود قرار می‌دهیم، همچنین اگر نیازی به انتخاب گزینه‌های اضافی بود آن‌هارا روشن می‌کنیم.

قابلیت چرخنده
در این مدل حول چرخنده از عدد 1 تا 15 نوشته شده است که از 1 تا عدد 11 با توجه به جنس لباس، دمای شستشو را می‌توانید انتخاب کنید. از شماره‌ی 1 تا شماره‌ی 4، مخصوص لباس‌های پنبه‌ای سفید است که دمای آن از

دمای 95 درجه
دمای 60 درجه
دمای 40 درجه
دمای 30 درجه را نشان می‌دهند.
شماره ی 5 مخصوص لباس‌هایی است که تغییر رنگ ندارند و جنسشان از پنبه تشکیل شده که درجه شستشو آن 60 است. همچنین برای شماره 6 لباس‌هایی با جنس پنبه که تغییر رنگ دارند و دمای آن 40 درجه در نظر گرفته شده، است. از شماره ی 7 تا شماره 9 نیز برای الیاف مصنوعی در نظر گرفته شده که درجه آنان به ترتیب

7. دمای 60 درجه

8. دمای 40 درجه

9. دمای 30 درجه را نشان می‌دهند.

شماره 10 مخصوص لباس‌های ظریف و حساس است که در دمای شستشوی 40 درجه قرار دارد. شماره 11 و شماره 12 مخصوص لباس‌های پشمی هستند، با این تفاوت که شماره 11 دمای 30 درجه دارد و شماره 12 بدون حرارت است. شماره 13 برای آبکشی و شماره 14 برای چرخش و آبگیری، همچنین شماره 15 نیز برای تخلیه است. از سمت چپ به راست دکمه شستشوی سریع/ آبکشی اضافی/ پیش شستشو/  شستشوی بهینه/  دکمه شروع و ولوم انتخاب سرعت چرخش به چشم می‌خورند که در صورت نیاز می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی در این مدل دارای پیچیدگی خاصی نیست و با توضیحات داده شده به راحتی می‌توان با قابلیت‌های این مدل آشنا شد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ی ریست کردن لباسشویی سامسونگ

معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی در مدل‌هایی با نمایشگر دیجیتال
در این مدل از لباسشویی‌های سامسونگ که پیشرفته تر از مدل قبلی هستند، کلمه‌ی option به چشم می‌خورد که قابلیت‌های شستشوی شدید، اتوکشی آسان، خیساندن و دکمه‌ی ترکیب یا مخلوط(هر سه مورد) به این مدل از لباسشویی سامسونگ اضافه شده است.

نمایشگر دیجیتال
در سمت چپ این مدل از ماشین لباسشویی یک نمایشگر دیجیتال وجود دارد که وسط آن یک چرخنده تعبیه شده و دور تا دور چرخنده را کلمات انگلیسی پر کرده است و شما با قراردادن چرخنده روی هر کدام از آن کلمات برنامه شستشو را برای ماشین لباسشویی تعیین می‌کنید. در این قسمت معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی که به زبان انگلیسی نوشته شده را بررسی می‌کنیم.


Super Eco Wash * شستشوی بسیار اقتصادی
Outdoor Care * مناسب برای لباس‌های ورزشی و کشی
Baby Care * لباس کودک
Wool * لباس‌های پشمی
Spin * خشک کردن
+Rinse * آبکشی اضافه
Cotton * مناسب لباس‌های سبک
Synthetics * لباس با جنس معمولی مثل پیراهن و جنس پلی استر
Denim * لباس‌های جین
Bedding * وسایل خواب مثل ملحفه(سبک)
Dark Garment * لباس‌های تیره
Delay * زمان تاخیری برای شستشو
Eco Drum Clean * شستشو دیگ (بدون لباس و بدون شوینده انجام شود)
در سمت راست نیز که از نمایشگر جدا می‌شود دکمه‌هایی دیگری وجود دارد که از چپ به راست دکمه‌ی

pre wash  * پیش شستشو
Delay end * تاخیر زمانی
Temp * انتخاب دما
Rinse * آبکشی
Spain * آبگیری
Option * گزینه‌های بیشتر(که توضیح داده شد شامل چه مواردی می‌شود)
Quick wash * شستشوی سریع
Eco bubble * شستشوی بهینه
Start * شروع
My cycle * شستشوی دلخواه
Power * روشن / خاموش
معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی این مدل نیز به طور کامل توضیح داده شد و با استفاده از این مطالب می‌توانید به راحتی از قابلیت‌های ماشین لباسشویی خود استفاده و لذت ببرید.

چرخش سه حالته
معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی در این مدل که چرخش سه حالته به قابلیت ماشین لباسشویی اضافه‌شده و نسبت به مدل‌های گفته شده، پیشرفته تر است. بسیاری از قابلیت‌های این مدل در مدل قبلی توضیح داده شده، پس از تکرار آن پرهیز می‌کنیم و فقط معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی که در مدل‌های قبلی وجود نداشت را بررسی خواهیم کرد.

این مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ به دو دسته نمایشگر کلی تقسیم می‌شود، نمایشگر سمت چپ که یک چرخنده وسط نمایشگر نمایان است که مثل مدل قبلی دور تا دور چرخنده را کلمات انگلیسی در بر گرفته که گزینه‌های جدید این مدل نسبت به سایر مدل ها، این 2 گزینه است.

Deodorization * دفع کننده بو از لباس
Sanitization * ضدعفونی کننده لباس

نمایشگری که در سمت راست وجود دارد به طور کلی دما، آبکشی، چرخش، خشک کردن را نشان می‌دهد که هر کدام از این قابلیت ها ستونی تشکیل داده و اعداد و ارقام مربوط به آن در ستون وجود دارد و به راحتی می‌توانید انتخاب خود را نسبت به البسه خود انجام دهید. قابل ذکر است دکمه‌ی Bubble soak به این نمایشگر سمت راست اضافه شده که بیان گر فعال یا غیر فعال کردن قابلیت لکه زدایی است. در انتها توصیه می‌شود با توجه به معنی دکمه‌های روی ماشین لباسشویی، جنس و نوع البسه خود، برنامه شستشو را انتخاب کنید. انتخاب دمای مناسب و طریقه شستشو، لباسی تمیز و سالم به شما تحویل می‌دهد؛ در غیر این صورت ممکن است به لباس یا به ماشین لباسشویی آسیب وارد شود و شما ناچار به تعمیر لباسشویی سامسونگ شوید.
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان