انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چاپ اختصاصی تقویم رومیزی

چاپ اختصاصی تقویم رومیزی

#1
شما با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود یکی از انواع مختلف تقویم رومیزی سال 1400 را انتخاب می کنید و سپس با توجه به آرم و لوگو، نام و عنوان تجاری و پیام های تبلیغاتی خود آن را به صورت کاملا سفارشی به یک تقویم رومیزی اختصاصی تبدیل کنید. انواع مختلف تقویم های رومیزی در پایه هایی با جنس مختلف، جنس کاغذ، نوع صحافی، طرح ها و اندازه های مختلف عرضه می شود. در این تقویم ها می توانید علاوه بر موارد گفته شده، تعدادی از تصاویر محصولات، خدمات و یا جوایزی که دریافت کرده را می توانید درج کنید که نشانی از اختصاصی بودن تقویم شما است. خبر خوب اینکه 85 درصد از تقویم های رومیزی که در بین افراد مختلف استفاده می شود، تقویم رومیزی اختصاصی و تبلیغاتی هستند. در این بخش شما را با انواع مختلفی از تقویم های رومیزی آشنا می کنیم که در هنگام ثبت سفارش اطلاعات کافی داشته باشید.
انواع تقویم رومیزی اختصاصی
تقویم های رومیزی را اغلب بر اساس نوع و جنس پایه دسته بندی می کنند. نوع پایه بکار رفته در ساخت این تقویم ها به پایه های سخت و پایه های غیر سخت تقسیم بندی می شود. همچنین هر کدام از این پایه ها نیز انواع مختلفی دارند مانند: پایه سلفونی، چوبی، گالینگور، چرم، سلفون و… . پایه های سخت را از مقواهای ضخیم و با کیفیت تولید می کنند که به وسیله چسب به هم چسبانده شده و با یک روکش خاص پوشانده می شوند. در نهایت برگه های 12 یا 13 تایی را به وسیله صحافی فنری به پایه متصل می کن

قطعا استفاده از پایه های سخت کیفیت سفارش شما را بالا می برد و ماندگاری بیشتری نزد مخاطب شما خواهد داشت. از پایه های غیر سخت نیز می توان به مقوا یا کاغذهای چند لایه شاره کرد که تنها مزیت آنها قیمت کمتر و مقرون به صرفه تر آنها است.



در پایه های چوبی معمولا از چوب ام دی اف استفاده می شود. این نوع پایه شکل ظاهری خاصی دارد و بسیار جذاب و پرطرفدار است.

پایه چوبی برای تقویم رومیزی اختصاصی سوال اغلب این است که چطور می توان این تقویم نوع پایه را اختصاصی کرد. شما می توانید با استفاده از دستگاه های لیزری، لوگو و طرح تبلیغاتی خود را بر روی این پایه حک کنید. با این شرایط کاملا طبیعی است که قیمت بالاتری نسبت به تقویم های رومیزی دیگر داشته باشد. به همین دلیل اغلب در سفارش های نفیص و برای افراد خاص از این سفارش استفاده می کنند.

اما گاهی اوقات شما به دنبال ثبت یک سفارش تیراژ بالا هستید و در این موقعیت هزینه و بودجه بسیار اهمیت پیدا می کند. پایه های مقوایی از پایه های غیر سخت محسوب می شوند و برای چنین شرایطی عالی به نظر می رسند چرا که قیمت پایین تر و با صرفه تری دارند. گرماژ به کار رفته در این نوع پایه 300 تا 450 گرم در نظر گرفته می شود.
علاوه بر پایه های چوبی ما پیشنهاد جذاب تری نیز برای افراد خاص پسند داریم و آن هم استفاده از تقویم های رومیزی با پایه شیشه ای است. باید توجه داشته باشید که این پایه ها را از جنس پلاستیک کریستالی می سازند به همین جهت بسیار شبیه به شیشه است. در این نوع پایه نیز باید از دستگاه های لیزری استفاده کنید.
اما در نهایت بهترین گزینه برای تقویم رومیزی اختصاصی ، استفاده از پایه های سلفونی اختصاصی است. به این صورت که رنگ سازمانی یا طرح خاص مجموعه خود را برروی پایه چاپ کرده و اطلاعات مجموعه خود را در قسمت تعبیه شده روی پایه به صورت چاپ یا طلاکوب درج کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان