انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی 5 موس پد گیمینگ عالی موجود در بازار

معرفی 5 موس پد گیمینگ عالی موجود در بازار

#1

برای راحتی کار با موس و افزایش کارایی آن، استفاده از موس پد می تواند بسیار کارآمد باشد. در این مطلب 5 ماوس پد گیمینگ موجود در بازار معرفی می شوند.

[عکس: vifsbwt4ntvk.jpeg]
[color=rgba(0, 0, 0, 0.6)]موس پد گیمینگ[/color]

موس پدها مانند گذشته و زمان موس‌های توپی نقش مهم و حیاتی ایفا نمی‌کنند. البته که می‌توان بدون موس‌ پد از یک موس برای مقاصد مختلف حتی گیمینگ استفاده کرد اما موس پد یکی از آن لوازمی است که فقط زمانی که از آن استفاده کنید متوجه می‌شوید می‌تواند چه نقش پررنگ و مثبتی در بهبود عملکرد موس‌تان داشته باشد. استفاده از موس پد باعث افزایش دقت و کارایی موس شده و در طول زمان نیز به تمیز و سالم نگه داشتن آن کمک می‌کند.
بهترین موس پد گیمینگ از روزهای ابتدایی خود تغییرات بسیار زیادی داشته اند. در حال حاضر آنها به جای اینکه فقط یک پد با نگاهی به بازی باشند، اکنون با ویژگیهایی مانند نورپردازی RGB و شارژ بی سیم به بازار آمده اند و در حال حاضر یکی از عوامل مهم در کامپیوترهای مخصوص بازی به شمار می آیند. هرچقدر کیفیت یک موس پد بهتر باشد و بتواند سطح روان‌تری را در اختیار حسگر موس قرار دهد، عملکرد موس نیز بهتر می‌شود.
5 ماوس پد گیمینگ که خریدن آنها توصیه می شود
در این بخش بهترین موس پدهای گیمینگ 2020 معرفی می شوند.
موس پد گیمینگ تسکو مدل TMO 40
[عکس: 4mefgsapelws.jpeg]
موس پد TMO 40 از پدهای ساخته شده توسط تسکو است. طراحی ساده و در عین حال زیبای این محصول یکی از نکاتی است که در نگاه اول نظرها را به خود جلب می‌کند. از ویژگی‌های مهم موس پد تسکو انعطاف پذیری بالا و وزن پایین آن است که سبب شده کاربران بتوانند به راحتی آن را حمل کنند. بافت سطح بالایی پد نیز از مواد با کفیتی ساخته شده که حرکات روان و سریع موس را به دنبال دارد. اندازه آن به قدری است که فضای کافی را برای حرکات موس در اختیار کاربر قرار می‌دهد. TMO 40 را می‌توان بهترین موس پد بازی در بازار با قیمت مناسب به حساب آورد.

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium
[عکس: h4sq2vm7dcjf.jpeg]
ریزر یکی از شرکت‌هایی است که سابقه طولانی در تولید لوازم جانبی کامپیوتر دارد. Goliathus Control Fissure یکی از موس پدهای تولیدی این شرکت و جزو محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. سطح متخلخل این پد، حس درگیری بهتری با سطح میز ایجاد می کند و برخی کاربران، ترجیح می دهند سطح موس پدشان سطحی غیر صاف و دارای خلل و فرج داشته باشد.
کف ماوس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium از لاستیکی بسیار انعطاف پذیر و در عین حال محکم ساخته شده است و به همین دلیل، می توانید به دوام آن اطمینان کامل داشته باشید. این پوشش با داشتن اصطکاک عالی با سطوح مختلف، به سادگی به میز می چسبد و هنگام بازی از زیر دست شما سر نمی خورد.
پوشش رویی موس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure با دوختی کامل و بادوام به قسمت زیری متصل شده است و در کوتاه مدت دچار فرسودگی و نخ کش شدن نمی شود. روی این پوشش برجسته و فرورفته می توانید لوگوی زیبا و مخوف ریزر را روی سطحی ترک خورده مشاهده کنید و چاپ روی آن مقاومت بسیار زیادی به پاک شدن دارد.

موس پد گیمینگ ریزر مدل GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand
[عکس: mg6y7j25klfg.jpeg]
اگر به دنبال یک موس‌ پد زیبا با کیفیت بسیار خوب می‌گردید که بتواند تجربه بهتری از کار با موس را برایتان فراهم کند، GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand محصول ریزر جزو بهترین موس پدهای حال حاضر به شمار می‌آید؛ به این دلیل که کیفیت بسیار بالای بافت مورد استفاده در آن سبب افزایش دقت و عملکرد موس می‌شود.
روکش ایم موس پد از جنس پارچه است و وجود دوخت در تمام حاشیه های آن از نخ کش شدن و باز شدن آستری جلوگیری می کند. بخش تحتانی این ماوس پد از لاستیک ضد لغزش ساخته شده است و زمانی که روی سطح میز شما قرار گیرد، امکان ندارد بتوانید آن را هنگام بازی و گیمینگ، حرکت دهید. روی سطح پد موشواره Razer Goliathus Speed مدل Cosmic Edition Medium، طرحی مفهومی و جذاب از لوگوی Razer و پرتوهای سبز رنگ نقش بسته است که کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد و ضمن داشتن مقاومت بالا به سایش، میز کار شما را از همیشه زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.
ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large
[عکس: sm1mhxid2vh5.jpeg]
خرید موس پد مخصوص بازی، بهترین راه برای بهره بردن از تمام ظرفیت‌های ماوس گیمینگ است. همواره باید به این نکته توجه داشت که بدون بستر مناسب، موشواره حرفه‌ای شما نمی‌تواند با حداکثر پتانسیل کار کند. اینجاست که خرید ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large مزایای خود را نشان می‌دهد. این ماوس با داشتن فضای کافی برای همراه کردن ماوس با لپ تاپ و کیبورد، یکی از بزرگ‌ترین موس پدهای دنیا به حساب می‌آید. در ساخت ماوس پد ایسوس مدل Scabbard XLarge از پوشش Cordura® Lite استفاده شده است که در ساخت تجهیزات نظامی و پوشاک ورزشی به کار می‌رود و در برابر آلودگی و ریختن مایعات، مقاومتی استثنایی دارد. به همین دلیل، موس پد گیمینگ Asus مدل ROG Scabbard Extra Large ظاهر شیک و تمیز خود را تا سال‌های سال، حفظ می‌کند.
برای آنکه ماوس شما از قابلیت مانور پذیری عالی برخوردار باشد، پوشش ماوس پد مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Scabbard سایز ایکس لارج، از نوع ریزبافت انتخاب شده است و ضخامت 2 میلی متری و خاصیت اسفنجی بالشتک آن، راحتی مچ دست شما را تضمین می‌کند. کفی این موس پد از لاستیک ضد لغزش ساخته شده است و دوردوزی کامل و محکم آن، مقاومت این وسیله را به پارگی، تضمین می‌کند. در نهایت به لوگوی ماوس پد ASUS ROG Scabbard Extra Large می‌رسیم که از مواد شب‌تاب ساخته شده است و ظاهر جالبی به آن می‌دهد. این موس هم در ظاهر و هم در کارایی، بسیار موفق عمل کرده است. 

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Firefly V2
[عکس: acll5e77nizf.jpeg]
موس پد گیمینگ ریزر مدل Firefly V2 هم اکنون پیشرفته‌ترین و برترین موس پد کمپانی Razer به حساب می‌آید. این موس پد حرفه‌ای، با داشتن نورپردازی داخلی، ظاهری بسیار چشمگیر دارد؛ اما همه چیز در ظاهر آن خلاصه نمی‌شود. کفی موس پد ریزر مدل Firefly V2 از لاستیکی بسیار بادوام ساخته شده است که به دلیل چسبندگی و اصطکاک خود با سطح میز، به خوبی روی آن ثابت می‌ماند.
مهم‌ترین قابلیت ماوس پد گیمینگ Razer Firefly V2 پس از راحتی کار با آن، نورپردازی چندرنگ دستگاه است. نوار LED های RGB که دور تا دور این موس پد را پوشش داده است، بسته به انتخاب شما و با ریتم و رنگ قابل تنظیم، روشن و خاموش می‌شود و با افزودن آن به سایر محصولات ریزر که به نشان Chroma مجهزند، می‌توانید کامپیوتر خود را به یک مجموعه فضایی و چشمگیر تبدیل کنید. پس از نصب نرم افزار سیناپس، همه چیز برای تنظیم نورپردازی موس پد گیمینگ ریزر مدل Firefly V2 آماده خواهد بود و در صورت لزوم می‌توانید آن را خاموش کنید. آخرین ویژگی جالب توجه این موس پد، سیم‌گیر نصب شده روی آن است که کابل موس شما را در بر می‌گیرد و مانع از ایجاد مزاحمت آن طی بازی می‌شود.

منبع:
https://virgool.io/@maryamkh1987/best-ga...gofpzhk9nq
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان