انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فر داتیس - مشخصات فر خوب

فر داتیس - مشخصات فر خوب

#1
امروزه تجهیزات آشپزخانه از قبیل فر و اجاق گاز به گونه ای طراحی می شوند که کمترین فضا را اشغال کنند. طراحی فرهای به گونه ای می باشد که داخل محفظه ای که قبلا درون کابینت تعبیه شده است ، قرار می گیرد. سایز فرهای توکار غالبا استاندارد و دارای طول ، عرض و ارتفاع 60 سانتیمتر می باشند.

معیارهایی که در هنگام انتخاب فر باید به آن ها توجه کرد :


ترموکوبل : در فرهایی که دارای عملکرد گاز یا برق و گاز می باشند ، فرهایی که مجهز به ترموکوبل می باشند در هنگام خاموش شدن شعله به طور خودکار جریان گاز را قطع می کند.

حسگر پخت : اگر فر این قابلیت را داشته باشد به شما این امکان را می دهد که از مغز پخت شدن غذا اطمینان حاصل کنید.

شلف : به سینی و طبقات و متعلقات داخلی فر گفته می شود.

گریل : گریل در لغت به معنای بریان کردن می باشد و در اصطلاح به شعله بالایی فر اشاره دارد که باعث می شود حرارت به صورت مستقیم به ماده غذایی برخورد کند و آن را طلایی و برشته کنیخ زدایی : د.

شیر ترموستاتیک : در فرهایی که دارای عملکرد گاز یا برق و گاز می باشند با استفاده از شیر ترموستاتیک می توان دمای داخل فر را به میزان دلخواه تنظیم کرد.

ریل تلسکوپی : ریل تلسکوپی این امکان را میدهد که سینی و متعلقات داخل فر بر روی یک ریل قرار داده شده که عمل عقب و جلو شدن سینی را آسان تر می کند.

تعداد برنامه پخت : به برنامه هایی که از سوی کارخانه به صورت پیش فرض بر روی دستگاه قرار داده شده است برنامه پخت گفته می شود به عنوان مثال اگر فری دارای هشت برنامه پخت باشد برنامه اول آن می تواند یخ زدایی ، برنامه دوم استفاده از جوجه گردان ، برنامه سوم استفاده از گریل ، برنامه چهارم استفاده از فن و الی آخر باشد.

فن خنک کننده : فن خنک کننده دستگاه باعث می شود که بعد از اتمام کار فر ، دمای داخلی دستگاه را خارج و خنک می کند.

قابلیت برنامه ریزی : با استفاده از این قابلیت ، این امکان را دارید که درجه حرارت فر و زمان مورد نیاز پخت را برای فر تنظیم کنید.

فر های داتیس دارای ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند. سیتی سازه تلاش نموده تا مجموعه ای کامل از فر ها را با اندازه های متنوع برای مشتریان عزیز عرضه نماید تا مشتریان بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود فر مورد نیاز خود را تهیه نمایند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان