انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تولید و پخش انواع لوازم ورزشی

تولید و پخش انواع لوازم ورزشی

#1
یکه سازان ایران

تولید و پخش انواع لوازم ورزشی
۱۳ سال سابقه کار در زمینه لوازم ورزشی
زیر نظر اتحادیه لوازم ورزشی
میز بیلیارد ، ایرهاکی ، فوتبال دستی خانگی و باشگاهی ، هند اسپید و فوت اسپید ، میز پینگ پنگ ، لوازم خانه کودک
محصولات محبوب ما :
بیلیارد یکه سازان
فوتبال دستی یکه سازان
ایر هاکی یکه سازان
هند اسپید یکه سازان



 
بیلیارد در شیراز
 
ورزش بیلیارد در شیراز ورزشی است که به دلیل جذابیت بالا طرفداران بسیار زیادی دارد. این ورزش در یک فضای سرپوشیده و روی میزی مستطیل شکل که با پارچه سبز پوشیده شده، انجام می گیرد. در ورزش بیلیارد در شیراز از یک میله ی چوبی و تعدادی گوی که حداقل 3 و حداکثر 15 عدد می باشد، استفاده می گردد. لازم به ذکر است که به این گوی ها توپ و یا شار نیز گفته می شود.
بازی بیلیارد در شیراز یک نوع بازی توپی است و تفاوت عمده آن با بازی های توپی دیگر استفاده از توپ های فراوان می باشد. توپ های بیلیارد دارای رنگ های مختاف بوده و از رزین ساخته می شوند.
میله چوبی بیلیارد در شیراز باید 1 متر و 47 سانتیمتر باشد که از قسمت های مختلف شامل نوک، بدنه و دسته تشکیل می گردد. نوک چوب بیلیارد قسمتی است که بخش کمی از آن سفید رنگ است و طول آن 1 متر و 27 سانتیمتر می باشد. بدنه ی آن در میانه ی چوب قرار گرفته که به صورت صاف و با پهنای کم است. دسته چوب بیلیارد نیز پهن ترین قسمت آن بوده که به شکل مخروط می باشد.
ورزش بیلیارد در شیراز خود به دو رشته پاکت بیلیارد و اسنوکر تقسیم بندی می گردد. روش بازی بیلیارد به این صورت است که هر فرد باید توسط میله ی چوبی توپ ها را به داخل حفره ها انداخته ها و امتیاز کسب کند.
 
[img=692x0]http://yekesazaniran.ir/ckfinder/userfiles/images/97-04-c07-1177.jpg[/img]
 
میز بیلیارد در شیراز
میز بیلیارد در شیراز انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری دارد و می توان آن را به سلیقه مشتری طراحی و تولید نمود. معمولا رنگ و ابعاد در همه انواع میز بیلیارد در شیراز یکسان است. عرض میز بیلیارد در شیراز حدودا 137 سانتی متر و طول آن نیز 274 سانتی متر می باشد که یک پارچه مخملی سبز رنگ از جنس پلی استر و پشم روی آن را پوشانده است. میز بیلیارد دارای 6 کیسه نیز می باشد که 4 تای آن در گوشه ها و 2 تای دیگر در طرفین میز بیلیارد قرار گرفته اند.
دلیل این که میز بیلیارد به رنگ سبز می باشد، این است که در گذشته این بازی روی چمن انجام می شد. اما اجباری برای استفاده از این رنگ در میز بیلیارد در شیراز نیست و شما می توانید میز بیلیارد خود را به هر رنگی که می پسندید، سفارش دهید.
 
خرید بیلیارد در شیراز
شرکت یکه سازان ارائه دهنده انواع لوازم ورزشی از جمله بیلیارد در شیراز با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان می باشد. بنابراین شما عزیزان می توانید سفارش خرید بیلیارد در شیراز را در یکه سازان با تماس با ما به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که میز بیلیارد در شیراز طبق سلیقه و نظر شما طراحی و تولید می گردد.
 
فروش بیلیارد در شیراز توسط شرکت یکه سازان تولید کننده انواع میز بیلیارد انجام شده و شما عزیزان در هر نقطه از کشور عزیزمان می توانید به ثبت سفارش خود بپردازید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش میز بیلیارد در شیراز با ما در تماس باشید.
 
قیمت بیلیارد در شیراز
قیمت میز بیلیارد در شیراز با توجه به عوامل مختلفی نظیر جنس تعیین می گردد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در رابطه با قیمت میز بیلیارد با شماره 09024030211  تماس حاصل نمایید.



ایر هاکی در شیراز
 
 
ایر هاکی در شیراز نیز بازی دیگری است که روی میز انجام شده و توسط دو تا چهار نفر می تواند انجام شود. به این بازی هاکی روی میز نیز گفته می شود که از ورزش هاکی روی یخ الهام گرفته شده است. در بازی ایر هاکی در شیراز دو شکاف در دو طرف میز قرار گرفته و برای بازی از دو ابزار جهت ضربه زدن و یک گوی استفاده می شود.
روش بازی ایر هاکی به این صورت است که بازیکنان باید توسط ابزار مخصوص این بازی که راکت نامیده می شود، به گوی ضربه بزنند و آن را وارد دروازه حریف که همان شکاف ها هستند نموده و امتیاز بگیرند.
 
[img=779x0]http://yekesazaniran.ir/ckfinder/userfiles/images/5655_11334__78791_1533836553(1).jpg[/img]
 
میز ایر هاکی در شیراز
جنس میز ایر هاکی در شیراز معمولا از جنس MDF در قسمت بدنه و اسکلت آن از جنس فلز آهن می باشد و رنگ آن نیز با طبق سلیه هر شخص می تواند متفاوت باشد. طراحی میز ایر هاکی در شیراز به گونه ای انجام می شود که توپ به راحتی روی میز حرکت داده شده و اصطکاک به حداقل برسد. این امر توسط ساخت صفحه ساف و صیقلی برای میز ایر هاکی در شیراز و همچنین ایجاد سوراخ هایی روی میز که باد را خارج می کنند، ممکن می گردد.
 
اخیرا بازی ایر هاکی طرفداران زیادی پیدا کرده است و شاهد موارد زیادی از خرید ایر هاکی در شیراز بوده ایم. یکه سازان، تولید کننده انواع لوازم بازی و ورزشی مانند ایر هاکی در شیراز می باشد. چنانچه هر گونه سوال یا مشاوره در رابطه با خرید ایر هاکی در شیراز دارید، با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی و مشاوره ما برخوردار شوید.
 
فروش ایر هاکی در شیراز
یکه سازان در شیراز به ارائه خدمات تولید و فروش انواع ایر هاکی در شیراز طبق سلیقه مشتری می پردازد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تولید و فروش ایرهاکی در شیراز طبق نظر و سلیقه خودتان با ما تماس حاصل نمایید.
 
قیمت ایر هاکی در شیراز
می دانیم که سوال بسیاری از شما عزیزان در رابطه با قیمت ایر هاکی در شیراز می باشد. شرکت یکه سازان ارائه دهنده انواع لوازم ورزشی از جمله فوتبال دستی یکه سازان با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و در سریع ترین زمان می باشد. جهت اطلاع از قیمت ایرهاکی در شیراز با ما در تماس باشید تا با توجه به ویژگی های مورد نظر شما مانند ابعاد، برآورد قیمت نماییم. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در رابطه با قیمت ایر هاکی در شیراز با شماره 09024030211 در تماس باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان