انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سایت های معروف آگهی ملک

سایت های معروف آگهی ملک

#1
کلید
یکی از وب سایت های معروف در حوزه آگهی های املاک، وب سایت کلید است که می توان با مراجعه به آدرس kilid.com به این وب سایت دسترسی داشت.

می توانیم در بخش های خرید، رهن و اجاره اقدام به جستجوی ملک مورد نظر خود در نقاط مختلف کشور کنیم و یا با استفاده از بخش ثبت رایگان آگهی اقدام به درج آگهی مربوط به ملک خود کنیم.

این وب سایت نیز برای راحتی هر چه تمام تر کاربران خود اقدام به ارائه اپلیکیشن اندروید و IOS کرده است که به راحتی می توان بر روی گوشی خود نیز از امکانات وب سایت استفاده کنیم.

جالب است بدانید امکان تخمین قیمت ملک با وارد کردن کد پستی نیز از جمله امکانات کاربردی این وب سایت می باشد.

شابش
از دیگر وب سایت های فعال در زمینه درج آگهی ملک می توان به سایت شابش اشاره کرد که توسط آدرس shabesh.com به صفحه اصلی این سایت دسترسی خواهیم داشت. این وب سایت نیز اقدام به فعالیت در رابطه با املاک تهران و شهرستان های دیگر نموده است.

با مراجعه به این سایت با یک موتور جستجو مواجه شده که امکان فیلتر کردن نتایج با توجه به نیاز کاربر هم هست و به سادگی می توان اقدام به جستجو در زمینه خرید، رهن و اجاره املاک کرد.

این وب سایت نیز برای راحتی کاربران خود اقدام به طراحی اپلیکیشن مخصوص اندروید و IOS نموده است.

دلتا
وب سایت دلتا که در دو بخش آگهی املاک و بخش مجله مرتبط با مسکن فعالیت می کند و شما با مراجعه به آدرس delta.ir با دو بخش ملک و مجله مواجه می شوید که این خود از ویژگی های این وب سایت می باشد.

امکان ثبت آگهی رایگان برای ملک شما به سادگی با انتخاب منطقه مورد نظر ممکن است و می توان در دو بخش رهن و اجاره و یا بخش خرید و فروش به ثبت ملک پرداخت.

در رابطه با این وب سایت هم مد نظر داشته باشید که امکان استفاده امکانات آن توسط اپلیکیشن های موبایلی فراهم است.
پاسخ

سایت های معروف آگهی ملک

#2
در ملکاوی می توانید تخمین قیمت مسکن، مشاهده نواسانات قیمت، پیش‌بینی قیمت و دیگر تحلیل‌های پیشرفته در بازار مسکن رامشاهده کنید.
از طریق لینک زیر می‌توانید به سایت ملکاوی مراجعه کنید.
https://melkavi.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان