انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سایت های جهانی آموزش طراحی سایت

سایت های جهانی آموزش طراحی سایت

#1
1. اصول توسعه وب و کدنویسی تخصصی توسط دانشگاه میشیگان با همکاری Coursera
اکثر افراد نام پلتفرم یادگیری Coursera را شنیده اند که دوره های آموزشی را با کسری از قیمت معمول ارائه می دهد. دانشگاه میشیگان با همکاری Coursera یک دوره توسعه وب را حتی برای ساده ترین یادگیرندگان برنامه نویسی نیز ارائه داده است. این دوره با اصول اولیه شروع می شود و به تدریج بر اساس اطلاعات قبلا آموزش دیده ساخته می شود.

تکمیل این دوره حدود سه ماه به طول می انجامد و شما می توانید در طول این سه ماه هفته ای هشت ساعت در طراحی وب غوطه ور شوید. شما HTML5 ، CSS3 و Javascript را در میان زبان های دیگری که برای ساخت وب سایت استفاده می شود یاد خواهید گرفت. در طول دوره این برنامه، شما می توانید در یک پروژه عملی شرکت کنید که برای آزمایش تسلط شما بر دانش آموزش داده شده است.

2. آموزشگاه برنامه نویسی Pluralsight
Pluralsight آموزش طراحی وب را کمی متفاوت از بسیاری دیگر از برنامه ها ارتقا می دهد. این آموزشگاه برنامه نویسی یک برنامه اشتراک ماهانه دارد که کمی بیش از 30 دلار در ماه هزینه دارد و برای کسانی که علاقه مند به دسترسی به دانش بدون شرکت در یک دوره تعاملی هستند بسیار عالی است. از طرف دیگر، دوره های تعاملی با آزمون و ارزیابی دیگری وجود دارد که قیمت بالاتری در هر سال خواهد داشت.

مهارت هایی که از طریق این دوره توسعه وب خواهید آموخت، به طور دوره ای با ارزیابی های کوتاه بررسی می شود که اطمینان حاصل شود دوره را به خوبی فرا گرفته باشید. آموزشگاه برنامه نویسی به شما این آزادی را می دهد که از زمان پرداخت برنامه، چه از طریق اقساط ماهیانه و چه به صورت سالانه، سرعت پیشرفت در برنامه را انتخاب کنید.

3. کارگاه وب سازی 101 توسط P2PU
کلاس Webmaking 101 توسط P2PU با آموزش چارچوب هر وب سایت شما را به آرامی وارد دنیای طراحی وب می کند. این دوره آموزش طراحی وب با راهنمایی در روند ساخت اولین وب سایت واقعی خود، HTML را به شما می آموزد. همچنین هفت چالش برای این دوره وجود دارد.

این دوره با كمتر از 5000 شركت كننده، راهی محبوب برای یادگیری اصول طراحی وب است. در طول دوره، شما می توانید 18 نشان کسب کنید که شما را ترغیب می کند تا در این دوره پیشرفت کنید و در صورت دشوار شدن کار منصرف نشوید. P2PU همچنین دوره های بسیاری از موضوعات دیگر را ارائه می دهد که ممکن است بخواهید بعد از گذراندن دوره Webmaking 101 در نظر بگیرید.

4. کسب گواهی حرفه ای در علوم کامپیوتر برای برنامه نویسی وب توسط دانشگاه هاروارد
اگر عنوان این برنامه را می خوانید و اکنون از خود می پرسید که آیا این برنامه توسط دانشگاه هاروارد تدریس می شود، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم بله اینگونه است. مطمئن باشید که یک آموزش پیشرفته در زمینه توسعه وب با تدریس اساتید واقعی هاروارد خواهید دید. این برنامه شامل دو دوره فنی است که برای شش ماه به پایان رسیده است و شما می توانید از 8 تا 14 ساعت در هفته را صرف این مطالعات کنید.

دو کلاس گنجانده شده در این گواهینامه تخصصی مقدمه ای بر علوم کامپیوتر و برنامه نویسی وب با پایتون و جاوا اسکریپت است که می توانید تنها با پرداخت 215 دلار خریداری کنید.

این قیمت برای هر دو دوره است و شما زبان های زیادی را خواهید آموخت تا در آینده در ساخت وب خود از آنها استفاده کنید. این برنامه به صورت گام به گام طراحی شده است و با اتمام موفقیت آمیز این دو دوره، شما یک گواهی پایان نامه حرفه ای از دانشگاه هاروارد دریافت خواهید کرد.

5. گواهی حرفه ای در ملزومات علوم کامپیوتر برای توسعه نرم افزار توسط دانشگاه پنسیلوانیا
دانشگاه پنسیلوانیا برخی از بهترین توسعه دهندگان وب را تولید کرده است و اکنون با این مجموعه دوره ها، همان تحصیلات در دسترس شما قرار دارد. در مجموع چهار دوره مهارت آموزی در این برنامه گواهی گنجانده شده است که فقط چهار ماه به طول می انجامد. این چهار دوره شامل:
- مبانی توسعه نرم افزار
- ساختارهای داده و طراحی نرم افزار
- طراحی و تحلیل الگوریتم
- برنامه نویسی وب با JavaScript

با استفاده از این برنامه شما نه تنها زبان های ضروری آموزش طراحی وب را خواهید آموخت بلکه دانش توسعه نرم افزار را نیز بدست خواهید آورد. بنابراین شما از یک موسسه آموزشی معروف به تولید بهترین ها، دو مهارت قابل عرضه دارید.

سایتهای آموزش طراحی وب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان