انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفاوت قالب سایت شرکتی و فروشگاهی

تفاوت قالب سایت شرکتی و فروشگاهی

#1
از آنجاییکه وب سایت های فروشگاهی و سایت های شرکتی، قابلیت ها، امکانات و کاربرد متفاوتی از یکدیگر دارند، قالب های فروشگاهی و شرکتی نیز با یکدیگر متفاوت است. در طراحی وب سایت های شرکتی می توان از یک بخش مجزا به منظور ارائه ی اطلاعاتی درباره ی نحوه ی تأسیس شرکت، مجموعه فعالیت های شرکت و چشم اندازی از پیشرفت شرکت استفاده کرد.

ارائه ی مقالات در وب سایت های شرکتی باعث اعتبار بیشتر آنها می شود. اگرچه از این مورد در طراحی سایت های فروشگاهی هم می توان استفاده کرد. اما ارائه ی مقاله در طراحی سایت فروشگاهی چندان هم مهم نیست.

وب سایت های شرکتی بایستی فرم هایی به منظور جذب شریک های حقوقی و مالی داشته باشند.

وب سایت های فروشگاهی بایستی درگاه های ایمن بانکی داشته باشند.

در طراحی سایت های فروشگاهی استفاده از تصاویر و ویدئو هایی از محصولات بسیار مهم است. بنابراین قالب وب سایت فروشگاهی باید این امکان را فراهم کند.

وب سایت های شرکتی معمولاً با اهداف گسترده تری نسبت به وب سایت های فروشگاهی راه اندازی می شوند. برخی از این اهداف عبارتند از: محافظت از نام تجاری، برقراری و حفظ ارتباط با شرکا و رقبای تجاری در سراسر دنیا، تبلیغات و ….

هدف عمده ی وب سایت های فروشگاهی فروش محصولات و خدمات می باشد. بنابراین بروزرسانی ها در وب سایت های شرکتی از اهمیت دوچندانی برخوردار است. در تهیه ی قالب وب سایت شرکتی به سیاست گذاری بروزرسانی قالب توجه داشته باشید. از شرکتی قالب تهیه کنید که پشتیبانی قالب را خودش عهده دار می شود.

نتیجه
وب سایت های شرکتی بیشتر به منظور توسعه ی تجارت و تبلیغات و تأثیرگذاری اولیه خوب ایجاد می شوند. در حالیکه وب سایت های فروشگاهی به منظور فروش محصولات و خدمات و کسب درآمد راه اندازی می شوند.

اگرچه برخی ویژگی ها در قالب های طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی مشترک هستند، مثلاً اینکه هر دو باید ایمن و ریسپانسیو باشند، اما این دو طراحی قابلیت های مجزا از یکدیگری ارائه می دهند و به ویژگی های مختلفی نیاز دارند.

تفاوت قالب سایت شرکتی و فروشگاهی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان