انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش سئو و خدمات آن

آموزش سئو و خدمات آن

#1
خدمات سئو چیست

خیلی از ما  اصطلاح “سئو” را شنیده ایم. اما سئو چیست؟ زمانیکه ما یک عبارت کلیدی را جستجو می‌کنیم، بعضی از سایت‌ها در نتایج اول موتورهای جستجو نشان داده می‌شوند، بعضی دیگر در صفحات بعدی و حتی بعضی از وبسایت ها اصلا در نتایج حضور ندارند.

در این نقطه است که به اهمیت سئو بیشتر از قبل پی میبریم و بعد از طراحی سایت اختصاصی خود، متوجه می‌شویم که باید از یک شرکت   استفاده کنیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، کسب کنیم.
خدمات سئو و بهینه سازی سایت شامل آنالیر وبسایت شما و رقبا، مشاوره تخصصی، بررسی سئو داخلی on-page seo ، سئو خارجی off-page seo  ، سئو تکنیکال و یافتن عبارات کلیدی هدفمند و متناسب با نوع فعالیت شما و همچنین تدوین یک استراتژی سئو حرفه ای خواهد بود. همچنین اگر علاقه دارید که خودتان در این زمینه فعالیت کنید و به عنوان یک سئوکار حرفه ای وارد بازار کار شوید، ما آموزش خصوصی سئو را پیشنهاد می دهیم. اساتید و مدرسانی حرفه‌ای و مجرب که سال‌هاست در زمینه سئو فعالیت می‌کنند آماده ارائه خدمات و تجربیات خود به شما عزیزان هستند.

انجام خدمات سئوی سایت

خدمات بهینه سازی سایت در ویکی دمی در 2 بخش کلی صورت می گیرد. بخش اول شامل سئو سایت شما می شود که پس از عقد قرار داد، پروژه استارت می خورد و در مدت زمان معینی بر طبق قرارداد، نتایج مورد انتظار شما برآورده می شود. اما در بخش دوم شما نقشه راه و استراتژی را از ما خواهید گرفت و بر طبق آن سایتتان را بهینه می کنید و به صورت تضمینی از رقبایتان پیشی خواهید گرفت. در این plane از خدمات سئوی سایت شما با کمترین هزینه، سایت خودتان را به نتایج اول گوگل خواهید رساند.
ویکی دمی با بیش از 10 سال سابقه در حوزه سئو و طراحی سایت و با در اختیار داشتن برترین متخصصین سئو، افزایش ورودی و ارتقا کسب و کار اینترنتی شما را تضمین می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

چرا وبسایت ها
به سئو احتیاج دارند؟

برای آموزش می توانید به سایت آموزش سئو از صفر تا صد ویکی دمی مراجعه کنید.

میدونید بیشتر از 50 % کلیک های کاربران بر روی لینک اول گوگل انجام می شود؟
ما هم قصد داریم کاری کنیم تا سایت شما در لینک اول و رتبه های برتر موتورهای جست وجو قرار بگیره.

. فرض کنید برای خرید یک جنس وارد فروشگاهی بزرگ می‌شوید. شما به دنبال یک محصول خاص می‌گردید. بعد از وارد شدن به فروشگاه متوجه می‌شوید که قفسه‌ها دسته بندی نشدند، فروشنده به درستی با شما برخورد نمی‌کند و احترام لازم را نمی‌گذارد، قیمت‌ها مشخص نیست و شما با سردرگمی فقط دور خود می‌چرخید و در آخر با دستان خالی از فروشگاه خارج می‌شوید. آیا شما این فروشگاه را به دیگران توصیه می‌کنید؟ آیا دوباره به این فروشگاه برمی‌گردید؟ مطمئنا” جواب شما، خیر خواهد بود. حال فرض کنید به فروشگاه دیگری می‌روید که تمامی اجناس به صورت اصولی و صحیح دسته بندی شده‌اند، برخورد فروشنده بسیار محترمانه است و شما خیلی راحت و بدون اتلاف وقت، محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنید. شما اگر در آینده هم قصد خرید داشته باشید به این فروشگاه باز خواهید گشت و به دوستان و آشنایان خود هم این فروشگاه رو معرفی خواهید کرد.
سایت شما آینه‌ای از کسب و کار شماست. اگر محتوای با کیفیت به کاربر نشان دهید، اگر محصولات و خدمات خود را به خوبی دسته بندی کنید و در اختیار کاربر قرار دهید و یک سری اصول و قواعد را رعایت کنید می‌توانید کاربران بیشتری جذب کنید و این کاربران را به مشتری تبدیل کنید و در آخر مشتریان شما به مشتریان وفادار تبدیل شوند. ما با ارائه خدمات سئو کاربران هدف شما را مشتریان وفادار تبدیل و با بهینه سازی سایتتان، گوگل را وارد به افزایش رتبه در صفحه نتیج جستجو خواهیم کرد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان