انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سرور مجازی ترید در آلمان

سرور مجازی ترید در آلمان

#1
برای معاملات آنلاین در بازارهای خارجی بهترین گزینه  می باشد.
سرور های مجازی آلمان به علت فاصله جغرافیایی مناسب به ایران پینگ تایم بسیار مناسبی بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلی ثانیه دارند که این میزان دو برابر از سرور های مجازی آمریکا سریع تر میباشد. به علاوه سخت افزار به کار رفته در سرور های مجازی آلمان بسیار به روز و قدرتمند هستند. به عنوان مثال در سرور های مجازی آلمان وب پویان هارد nvme و رم DDR4 به کار رفته که کارایی بسیار بالایی دارند.
همچنین پرت سرور های آلمان یک گیگابیت می باشد که با توجه به مدیریت درست سرور های مجازی بر روی سرور های اختصاصی وب پویان همیشه پرت مناسب و کافی در اختیار سرور ها قرار می گیرد تا شما هیچ وقت نگارن اجرای به موقع و سریع معاملات خود نباشید.
منبع: https://webpouyan.com/%d8%b3%d8%b1%d9%88...%8c%d8%af/
پاسخ

سرور مجازی ترید در آلمان

#2
ممنون، مطلب خیلی مفیدی هست
کلا من خودم پیشنهاد میکنم برای ترید و بایننس از سرور مجازی ترید استفاده بشه، خیلی خیلی بهتر از وی پی ان هست.
این حقیقتی هست که راجب سرور بایننس وجود داره:
نقل قول:"به دلیل تحریم‌هایی که برای مردم ایران وجود دارد، ما نیاز داریم برای ترید و استفاده از صرافی آنلاین بایننس (Binance)، از سرور مجازی ترید یا همان سرور مجازی بایننس استفاده کنیم. با خرید سرور مجازی ترید (Trade)، می‌توانید تحریم‌ها را دور زده و با سرعت بسیار بالا به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. VPS بایننس، نیاز قطعی تمامی افرادی است که قصد ترید در صرافی آنلاین را دارند. استفاده از این محصول، به دلیل بلاک نشدن حساب بایننس شما است. سرور مجازی ترید، باید در خارج از کشور میزبانی شود تا هیچ مشکلی برای حساب کاربری شما پیش نیاید."
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان