انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین کولر گازی ها و اسپلیت های اجنرال

بهترین کولر گازی ها و اسپلیت های اجنرال

#1
به گزارش برنا، شرکت اجنرال (OGENERAL) یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید و عرضه سیستم‌های تهویه هوا محسوب می‌شود که تا به حال انواع گوناگونی از کولرهای گازی را روانه بازار کرده است. فعالیت این شرکت از سال 1963 تحت نام فوجیتسو (Fujitsu) آغاز شد و از آن پس شاهد تولید انواع گوناگونی از اسپلیت های این برند بودیم. محصولات اجنرال از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری و استفاده کنید. در این مقاله تصمیم داریم شما را با بهترین کولرگازی ها و اسپلیت های اجنرال آشنا کنیم تا در صورت نیاز بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.
کولرگازی اجنرال مدل ASGS30LFCA
یکی از بهترین کولرگازی ها و اسپلیت ها اجنرال را می‌توان مدل ASGS30LFCA در نظر گرفت، چرا که این اسپلیت مجهز شده به کمپرسور اینورتر و گاز مبرد R410A است؛ همچنین اگر شما به میزان انرژی که دستگاه شما مصرف می‌کند، اهمیت می‌دهید باید گفت این اسپلیت برچسب انرژی A دارد و یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود.
ویژگی‌هایی که برای کولر گازی اسپلیت ASGS30LFCA در نظر گرفته شده، باعث می‌شود این دستگاه بتواند به خوبی و به سرعت محیط مورد نظر را سرد یا گرم کند. شما می‌توانید این محصول را با ظرفیت‌های سرمایشی و گرمایشی متفاوتی چون 12، 18، 24 و 30 هزار btu/h در بازار تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وزن 61 کیلوگرمی آن اشاره کرد؛ همچنین این دستگاه در زمان فعالیت صدایی ایجاد نمی‌کند که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فیلتر یون بوزدایی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این اسپلیت که جزو بهترین اسپلیت های اجنرال است، محسوب می‌شود و اگر شما از دسته افرادی هستید که تمیزی هوا برای شما اهمیت دارد، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید، چرا که این دستگاه می‌تواند عمل اکسیداسیون و کاهش ذرات یون را انجام دهد و محیط را از هر آلودگی و بو پاک کند. در کنار تمام این مسائل باید به تایمر خواب دستگاه، نمایشگر ال ای دی، تنظیم خودکار جریان هوا و سیستم روشنایی خودکار در صورت قطعی برق اشاره کرد.

[عکس: %DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1+%DA%AF%D8%A7%D8...%D9%84.png]
کولرگازی اجنرال مدل ASGC18RWT
یکی دیگر از بهترین کولرگازی ها و اسپلیت های اجنرال را می‌توان ASGC18RWT در نظر گرفت. مصرف انرژی این کولرگازی B است و به شما اجازه می‌دهد بتوانید با کمترین مصرف انرژی از این دستگاه استفاده کنید. این مدل از کولرگازی اجنرال نیز می‌تواند بوی محیط را به خوبی برطرف کند، چرا که امکان اکسیداسیون و کاهش اثرات یون با استفاده از این دستگاه وجود دارد، علاوه بر تمامی این موارد ویژگی‌هایی چون امکان شست‌وشو پنل، تایمر خواب، تایمر برنامه، تنظیم خودکار جریان هوا، فیلتر عصاره سیب، کنترل از راه دور و روشن شدن خودکار دستگاه اشاره کرد.
کولرگازی اجنرال مدل ASGS12LECA
یکی از بهترین کولرگازی ها و اسپلیت های اجنرال بدون شک مدل ASGS12LECA است، چرا که ویژگی‌هایی که برای آن در نظر گرفته اند، سبب شده شما بتوانید از این دستگاه به راحتی و در بهترین کیفیت استفاده کنید. مهمترین ویژگی اسپلیت اجنرال ASGS12LECA، میزان مصرف انرژی آن که A است، به نظر می‌رسد؛ این موضوع به شما کمک می‌کند از دستگاه خود بدون نگرانی از بابت میزان مصرف آن استفاده کنید. همچنین این کولرگازی دما را طوری تنظیم می‌کند که دمای محیط کمتر از 10 درجه سانتی گراد نشود.
این مدل از اسپلیت اجنرال نیز مانند دو مدل نام برده شده دیگر از ویژگی پاک کردن آلودگی هوا و از بین بردن بوهای نامطلوب نیز برخوردار است. فیلترهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته، فیلترهای یون بو زدایی و عصاره سیب است؛ این فیلترها با عمل اکسیداسیون و کاهش اثرات یون‌های تولید شده می‌توانند آلودگی و بوهای نامطلوبی که در محیط وجود دارد را از بین ببرد.
ظرفیت گرمایشی و سرمایشی که برای این دستگاه وجود دارد به شما کمک می‌کند که متناسب با محیط مورد نظرتان از یکی از ظرفیت‌ها استفاده کنید؛ برای مثال ظرفیت 12000 بی تی یو بر ساعت این دستگاه می‌تواند یک فضا به مساحت 30 متر، ظرفیت 18000 هزار یک فضا با مساحت 45 متر مربع، ظرفیت 24000 یک فضا با مساحت 60 متر مربع و در آخر ظرفیت 30000 BTU آن یک فضا با مساحت 75 متر مربع را به خوبی سرد یا گرم کند.
[عکس: %D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA+%D8...%D9%84.jpg]
کولرگازی اجنرال مدل ASGA30FUTA
اگر به دنبال یکی از بهترین کولرگازی ها و اسپلیت های اجنرال هستید، ما به شما مدل ASGA30FUTA را پیشنهاد می‌دهیم. یکی از ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای این مدل از کولرگازی، گاز آن محسوب می‌شود که از نوع R410A است. با توجه به این موضوع، می‌توان این مدل از کولرگازی را به عنوان یکی از مدل‌های دوست دار محیط زیست دانست که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.
ویژگی‌های دیگر این دستگاه کارکرد بی صدا و پرقدرت آن است، به طوری که می‌تواند محیط مورد نظر شما را به راحتی خنک کند، بدون آنکه صدایی از آن به گوش برسد. این مدل نیز همانند دیگر مدل‌های کولرگازی اجنرال از ظرفیت‌های گوناگونی چون 18، 24، 30 و 36 هزار برخوردار است که هر کدام می‌توانند فضایی با متراژ مشخصی را گرم یا سرد کنند. در کنار تمام این موارد باید به ویژگی‌هایی چون تغییر حالت خودکار دستگاه بین حالت سرمایشی گرمایشی، چرخش دمپر دستگاه به صورت اتوماتیک، تایمر خواب، راه اندازی مجدد پس از قطع برق و ... نیز اشاره داشت.
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان