انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای یادگیری طراحی سایت چه کتاب هایی بخوانیم؟

برای یادگیری طراحی سایت چه کتاب هایی بخوانیم؟

#1
در مرحله ی اول آموزش طراحی سایت بایستی کتاب هایی در مورد HTML و CSS را مورد مطالعه قرار دهید. در حقیقت، HTML و CSS پایه و اساس طراحی سایت هستند. با یادگیری HTML و CSS می توانید مفاهیم و تکنیک های اساسی طراحی یک وب سایت را یاد بگیرید و ساخت یک وب سایت را شروع کنید.

انتخاب یک کتاب مناسب بسیار مهم است. زیرا کتابی که حاوی تصاویر و متن جذاب و ساده و روان است می تواند شما را به ادامه ی مطالعه تشویق کند. در حالیکه یک کتاب با یک متن سنگین و غیر قابل درک به خصوص برای افراد مبتدی می تواند بازدارنده ی یادگیری باشد.

بنابراین در انتخاب کتاب سعی کنید حساسیت های لازم را به خرج دهید.

بعد از اینکه به اصول اولیه ی طراحی سایت تسلط کامل پیدا کردید به سراغ کتاب های تخصصی طراحی سایت بروید تا بتوانید به یک متخصص طراحی سایت تبدیل شوید.

انتخاب یک کتاب پایه ای خوب به شما در مراحل بعدی یادگیری کمک زیادی می کند. زیرا یادگیری مراحل مختلف طراحی سایت به یکدیگر متصل هستند. این بدان معناست که اگر نتوانید مفاهیم اولیه را به خوبی یاد بگیرید، احتمال اینکه در مراحل پیشرفته تر و حرفه ای تر دچار مشکل شوید، زیاد است.

هر مرحله از یک کتاب را می خوانید، سعی کنید آن را امتحان کنید. در این صورت می توانید به نقاط ضعف خود پی ببرید و گام های لازم در جهت بهبود و اصلاح مشکل پیش آمده را بردارید.

دنیای طراحی سایت خیلی گسترده و عمیق است. انتخاب یک کتاب مناسب می تواند همانند یک راهنمای خوب برای یادگیری گام به گام این علم گسترده باشد.

اگر می خواهید یک طراح سایت حرفه ای شوید، مطالعه در مورد جاوااسکریپت و زبان برنامه نویسی PHP بایستی مرحله ی بعدی شما برای یادگیری و انتخاب یک کتاب خوب در این مورد باشد.

رعایت و اولویت بندی مراحل یادگیری برای افراد مبتدی نقش مهمی در روند آموزشی آنها بازی می کند. زیرا درک مفاهیم تخصصی پیش از یادگیری مفاهیم اولیه می تواند سخت و طاقت فرسا باشد.

بعد از یادگیری جاوااسکریپت و PHP و کسب پیش زمینه هایی از برنامه نویسی تهیه ی یک کتاب خوب در مورد استاندارد های طراحی وب می تواند به شما برای تبدیل شدن به یک متخصص طراحی سایت کمک کند.

با یادگیری استاندارد های طراحی وب می توانید تکنیک های سطح حرفه ای طراحی وب را آموزش ببینید.

انتخاب یک کتاب باید متناسب با سطح دانش فنی که از طراحی وب دارید، باشد. از آنجا که منابع و تعداد کتاب های موجود در بازار بسیار زیاد است اگر به دنبال یادگیری خودخوان هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری برای مطالعه ی یک کتاب خاص، در مورد کتاب های مختلف یک مرور و اسکن کلی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

طراحی سایت زمینه های مختلفی دارد، مانند جاوااسکریپت، زبان های اسکریپت سمت سرور، چارچوب هایی مانند PHP، دیتابیس هایی مانند MySQL، راه حل های توسعه و کار با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و ….

اجازه دهید که علاقه ی شما در اولویت انتخاب های شما برای زمینه ی کاریتان باشد. اما اگر می خواهید به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید، در قدم اول بایستی HTML و CSS را یاد بگیرید و بعد به مطالعه در مورد زمینه های پیشرفته تر بپردازید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان