انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فضای ذخیره داخلی جک S5 و معایب آن

فضای ذخیره داخلی جک S5 و معایب آن

#1
فرمان با چرم پوشانده شده است، هیچ مشکلی روی گیره وجود ندارد، موقعیت و اندازه کلیدهای چند منظوره معقول است و عملکرد شست نیز آسان است، اما فرمان فقط در ارتفاع قابل تنظیم است. کیفیت صفحه نمایش سیستم سرگرمی ناوبری متوسط است، نه بسیار ظریف، و هم جایی برای بهبود وجود دارد.  این سیستم می تواند یکپارچه تلفن همراه را وصل کرده، آن را شارژ کرده و مستقیماً موسیقی را در تلفن همراه پخش کند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که تصویر معکوس دارای دو مجموعه خطوط کمکی به طور هم زمان، یک مجموعه ثابت است و مجموعه دیگر خطوط مارک می تواند با چرخ ها چرخانده شود تا مسیر معکوس را نشان دهد. علاوه بر این، می توان آن را به صورت مجازی تنظیم کرد. تصویر به وضوح می تواند موقعیت موانع قبل و بعد را درک کند.

علاوه بر کمترین مدل، آینه های بیرونی تاشو برقی استاندارد هستند و عملکرد پشتیبانی پس از خاموش شدن برق بسیار مناسب است و مطابق با روند عملکرد اینرسی عمومی است. مدل های میانی و بلند مجهز به گرمکن شیشه جلویی هستند اما سیم گرمایش با شیشه جلوی جلو پوشانده نشده است. این فقط در لبه فوقانی موجود است.

اثر واقعی در حال حاضر ناشناخته است، اما همیشه بهتر از هیچ است. نزول تند ممکن است برای چنین SUV شهری خیلی مفید نباشد و فرصت های کمی برای استفاده روزانه وجود دارد. مانیتورینگ فشار مستقیم تایرها به غیر از مدل های مجهز نیز استاندارد است که می تواند فشار و دمای تایر هر تایر را نشان دهد، ایمنی رانندگی را بهبود بخشد و احتمال لاستیک های مسطح را کاهش دهد. پنجره اصلی رانندگی با یک کلید بلند می شود، و پنجره های باقی مانده عملکرد اصلی ندارند. فضای ذخیره سازی Refine S5 کار خوبی را انجام می دهد.



شکاف ذخیره سازی در پایین کنسول مرکزی برای تلفن های همراه و کیف پول و همچنین دستگاه های خارجی متصل به منبع تغذیه USB یا 12V مناسب است. نگهدارنده جام جلو عمیق است، اما هیچ وسیله ثابت در داخل وجود ندارد.  آب بطری یا ترموس هنگام رانندگی تکان می خورد. در پنل درب جلو و عقب نگهدارنده های مستقل جام وجود دارد و کاربرد روزانه آن بسیار مناسب است. جعبه دنده صندوق عقب از یک فضای معمولی برخوردار است، و صندوق عقب مرکز عقب نیز دارای یک نگهدارنده فنجان است. نگهدارنده لیوان اندازه ای مناسب برای رفع نیازها دارد.

درباره سایر مشخصات خودرو محبوب جک اس5 بیشتر بخوانید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان