انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری

#1
تیم سایت کیپر مفتخر است اعلام نماید که با سال ها تجربه مفید در حوزه طراحی و سئو سایت های هنری می تواند خدمات بسیار مناسبی را برای شما در زمینه طراحی سایت هنری انجام بدهد . اگر شما در رشته خاصی مشغول به فعالیت هنری هستید و قصد دارید که به نام و هنر خود اعتبار بدهید و بیشتر دیده شوید وجود یک وب سایت در کنار شبکه های اجتماعی می تواند بسیار جلوه بهتری برای شما داشته باشد و تصویری زیبا از هنرتان برای سایرین به ارمغان آورد
ما در این مقاله سعی نموده ایم که در رابهطه با طراحی سایت هنری کلیه موارد را ذکر نماییم تا شما با خیال آسوده نسبت به طراحی سایت اقدام نمایید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید
چرا باید سایت بزنیم ؟
اگر شما در حال مطالعه این صفحه هستید قطعا دلایلی را داشته اید که به دنبال طراحی سایت هنری افتاده اید ، به هر حال خالی از لطف نیست که ما نیاز به این سوال اساسی به نوبه خود پاسخ بدهیم .
طراحی سایت می تواند هنر شما را به صورتی کاملا جذاب و شیک به مخاطبانتان نشان بدهد و مجموعه ای از دستاوردها و ساخته های شما را در خود بگنجاند تا بتوانید تمامی آثار خود را به راحترین شیوه با سایرین به اشتراک بگذارید . کافیست که وب سایت شما در نتایج گوگل رتبه های نخست را در کلید واژه های متفاوتی کند تا بازدیدکنندگان و حتی مشتریان یا سرمایه گذاران زیادی را جذب نمایید و به سبب همین موضوع هنر خود را روز به روز گسترده تر نمایید و بازخورد بسیار بهتری از آن را کسب نمایید . یک سایت بهترین گزینه برای نمایش و اعتبار بخشیدن به آثار شما خواهد بود .
تنها اتکا به شبکه های اجتماعی ممکنه است در کوتاه مدت جوابگوی نیاز های شما باشد اما داشتن یک سایت به منزله فعالیت مداوم و بدون توقف شما در عرصه های هنری خواهد بود . امروزه اکثر افراد در اینترنت به دنبال خواسته های خود هستند شما نیز می توانید تبدیل به یکی از سایت های پر بازدید بشوید که افراد به دنبالشان هستند .
گرافیک اصولی در سایت های هنری
در طراحی سایت هنری یکی از مهمترین نکات برای اینکه سایتی جذاب داشته باشید رعایت گرافیک نسبت به موضوع هنری شماست . استفاده از رنگبندی ها به صورت اصولی و یک دست استفاده از تصاویر ، افکت ها ، آیکون ها و طراحی های گرافیکی همه و همه باید با رعایت دقت فراوان و رعایت جزییات کامل به نحوی صورت پذیرد که خوده سایت شما سرشار از هنر بوده و هنر شما را با جلوه بهتری به بازدیدکنندگان نمایش دهد .
پس در انتخاب طراح سایت خود حتما دقت داشته باشید و حتما به این موضوع بسیار مهم توجه بفرمایید . نیروهای ما در مجموعه سایت کیپر با علم کامل و تجربه بالای خود در این زمینه می توانند سایت های بی نظیری را برای شما پیاده سازی نمایند .
پیشنهاد می گردد که اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید و یا کارت ویزیت برای کسب و کار خود دارید از یک رنگ و تم خاص در همه این موارد استفاده نمود تا مخاطبان خود را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید .
سایت هنری راهی عالی برای ارتباط سایرین با شما
شما در وب سایت خود می توانید کاملا به دلخواه خود از مجموعه ما بخواهید که چه راه های ارتباطی را برای شما در سایت تعبیه نماییم . برخی از راه های تماسی که می توان در سایت درج نمود شامل فرم تماس ، شماره های تماس ، ادرس شبکه های اجتماعی ، شماره واتس و تلگرام ، ایمیل و … را نام برد . همچنین می توان دکمه های شناوری را در ضفحات شما به صورت شناور طراحی نمود تا بازدید کنندگان به راحتی و بدون هیچ زحمتی با یکی از شبکه های اجتماعی شما همچون واتس اپ در هر ساعت از شبانه روز بتوانند ارتباط مستقیم به صورت چت یا تماس تلفنی بگیرند .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان