انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی فضای داخلی کولیوس 2019

بررسی فضای داخلی کولیوس 2019

#1
صندلی هایی با دوخت سفید در طی یک سفر طولانی پشتیبان شما است و شما را برای هر فصل با گرم کردن و تهویه مناسب راحت نگه می دارد و آفتاب پانوراما فضای داخلی تیره را روشن می کند.
این یک قدم بزرگ برای صندلی های عقب کولیوس است، که ممکن است برای افراد کوچک باشد، اما برای صندلی های کودک با نقاط ایزوفیکس عالی است. چشم انداز پنجره برای بچه ها نیز مناسب است. و به لطف آفتابگیر پانوراما، فضای اتاق روشن است.
شما می توانید سه بزرگسال را به راحتی در قسمت عقب بنشانید. از دیگر ویژگی ها می توان به منافذ قابل تنظیم هوا، صندوق عقب تاشو با دو قفسه نگهدارنده (کم عمق بودن) و یک اتصال ۱۲ ولت و دو اتصال یو اس بی اشاره کرد.
فضای زیادی برای جیب درب ها و دو جیب نقشه در قسمت پشتی صندلی های جلو وجود دارد. کیفیت کابین به قسمت عقب نیز منتقل می شود و نورپردازی خوبی نیز برای محیط وجود دارد.
صندوق عقب برقی صدای بوق های آزار دهنده ای به صدا در نمی آورد و با چرخاندن پای شما در زیر عقب اتومبیل باز می شود و نیازی به استقاده از دست نیست. فضای بوت ۴۵۸ لیتر است، و هنگامی که صندلی های ۶۰:۴۰ از طریق اهرم های بوت پایین بیایند، تا ۱۶۹۰ لیتر که تا سقف اندازه گیری می شود، بزرگتر می شوند.

[عکس: 20200828193120.jpg]

در زیر کف بوت یک چرخ یدکی ۱۷ اینچی وجود دارد که با چرخ های ۱۹ اینچی که قبلاً در خودرو تعبیه شده است مطابقت ندارد. دور تا دور بوت یک اتصال ۱۲ ولت، دو جیب ذخیره سازی جانبی، چهار قلاب کراوات و قفسه بسته شده است.
موتور بنزینی ۲.۵ لیتری ۱۲۶ کیلو وات و ۲۲۶ نیوتون متر قدرت تولید می کند و با انتقال خودکار سی‌وی‌تی ایکس-ترونیک زوج می شود. می تواند مدتی طول بکشد تا به ورودی بزرگراه برود و با بار کامل مسافر در کابین، کمبود قدرت در خودرو احساس می شود.
رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت با حداکثر سرعت ۱۹۹ کیلومتر در ساعت ۹.۸ ثانیه طول می کشد. البته، بیشترین کاربرد در جاده های ۶۰ کیلومتری در ساعت است که بچه ها را به مدرسه و از آنجا می رسانند و رفت و آمد روزانه شما، که کولیوس برای آن خوب است.
با این حال، اگر آن را از بزرگراه خارج کنید، سواری آن از استحکام مطلوبی برخوردار است و سر و صدای جاده به کابین منتقل نمی شود. متاسفانه برای دسترسی به محدود کننده سرعت و کروز کنترل ، باید چشمان شما از جاده منحرف شود.
این خودرو با ضمانت پنج ساله / نامحدود کیلومتر تحت پوشش قرار می گیرد و حداکثر ۵ سال کمک در کنار جاده دارد. سرویس دهی هر ۱۲ ماه یا ۳۰۰۰۰ کیلومتر است، به غیر از سرویس جامع تر چهارم که به ۹۹۹ دلار می رسد، هر سرویس ۴۲۹ دلار هزینه دارد.


اطلاعات بیشتر درباره ماشین رنو کولیوس مدل 2019 را از اینجا بخوانید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان