انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیر برد لباسشویی مابه

تعمیر برد لباسشویی مابه

#1
Wink 
برد ماشین لباسشویی که از قطعات اساسی ماشین لباسشویی است، گاهی به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود. فرقی هم ندارد این ایراد ممکن است برای هر ماشین لباسشویی از هر برند و مارکی اتفاق بیفتد. در این مقاله ما قصد داریم درباره تعمیر برد لباسشویی مابه صحبت کنیم. لوازم خانگی مابه علی رغم کیفیت و عمر طولانی که دارند، گاهی همانند هر وسیله دیگری، ممکن است خراب شوند. هزینه تعمیر برد لباسشویی مابه، تعمیرگاه مجاز  و سوالاتی از این قبیل، که ممکن به ذهن هر مشتری بیاید را در این مقاله پاسخ می دهیم.[عکس: transparent.gif]
عیب یابی و تعمیر برد ماشین لباسشویی
وقتی برد ماشین لباسشویی از کار می افتد، تقریبا عملکرد کلی دستگاه از کار می افتد. زیرا تمامی دستورات ارسالی به سمت دکمه استارت (دکمه خاموش-روشن) از کار می افتد و در واقع دچار اختلال می شود. خبر بد دیگر اینکه هنگام خرابی برد لباسشویی، تحت هیچ شرایطی نمی توان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و عملا ماشین لباسشویی شما خراب شده است.
دلایل مهم سوختن برد لباسشویی مابه
برد ماشین لباسشویی قدیمی است و از قطعات الکترونیکی زیادی تشکیل شده است.
نوسان برقی زیادی در دستگاه به وجود می آید. و در صورت وجود نوسانات زیاد، خازن های برد لباسشویی از کار می افتد و اصطلاحا می سوزد.
آب گرفتگی و ریختن آب روی برد لباسشویی می تواند سبب سوختن برد شود. چون ممکن است آب به داخل قطعات ماشین لباسشویی راه پیدا کند و قطعات در حین کار را به وسیله اتصالات برقی بسوزاند و در نهایت هم موجب سوختگی برد لباسشویی شود. در این حالت نه تنها برد لباسشویی از کار می افتد، بلکه خطر برق گرفتگی دستگاه هم وجود دارد.
لباسشویی در معرض حرارت و آتش سوزی قرار بگیرد و قطعات برد لباسشویی ذوب شوند.
اگر قطعات برد ماشین لباسشویی مابه در چنین شرایطی قابل پیدا کردن باشد، با سپردن دستگاه خود به دست یک تعمیرکار حرفه ای، نیازی به نگرانی ندارید و می توانید به زودی و با کمترین دردسر، تعمیر برد ماشین لباسشویی مابه خود را انجام دهید.
علت کارنکردن برد لباسشویی
اگر قصد بررسی دلیل کار نکردن برد لباسشویی خود را دارید، باید به نکات زیر را بررسی کنید، همچنین این نکته را فراموش نکنید که در صورت تعمیر نادرست ممکن است لباسشویی شما کاملا از کار بیفتد.
به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این کار را به دست تعمیرکار حرفه ای در نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی مابه بسپارید. زیرا کارشناسان فنی پارسا سرویس دانش و تجربه کافی جهت تشخیص عیب برد لباسشویی مابه را دارند. بنابراین با خیالی آسوده این کار را بدست کادر متخصص در این زمینه بسپارید.
در صورتی که قطعات برد نیاز به تعویض داشته باشند یا خود برد دیگر قابل استفاده نباشد، برد ماشین لباسشویی با برد اصل و فابریک مشابه تعویض می‌گردد، تا دستگاه همانند روز اول قابل استفاده باشد.
تعویض برد لباسشویی مابه با قطعات اورجینال
تعویض برد لباسشیی مابه در تعمیرگاه مجاز لباسشویی مابه در تهران توسط  قطعات فابریک و اورجینال ماشین لباسشویی صورت می پذیرد. همچنین این قطعات دارای گارانتی ماهه هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل تا 6ماه، بدون هیچ هزینه مجددی، تعویض و تعمیرات برد لباسشویی شما انجام می شود.  
هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی مابه
کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی مابه در تهران، با خدمات تعمیر 24 ساعته و بدون تعطیلی، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی هستند. همچنین پس از تعمیر لباسشویی شما، یک برگه ضمانت نامه 6 ماهه تحت عنوان ضمانت پس از تعمیر به شما تحویل می دهند که به این ترتیب اگر دستگاه شما، در 6 ماه پس از تعمیر، دچار اختلال و مشکلی شد، بدون هیچ هزینه مجددی، تعمیرکاران ما موظفند تعمیرات لباسشویی شما انجام دهند. همچنین تمامی قیمت های تعمیرات لباسشویی در نمایندگی ما، توسط نرخ خای مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی اعلام می شود و ما اجازه گرفتن هزینه های گزاف و بالا را از مشتریان عزیزمان نداریم.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن شرکت مابه 02122225007 تماس بگیرید و خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید.

منبع: تعمیر برد لباسشویی مابه
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان