انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایا استفاده از خدماتپرستاری از بیمار در منزل را میدانید؟

مزایا استفاده از خدماتپرستاری از بیمار در منزل را میدانید؟

#1
مزیت ها و دلایل به صرفه بودن خدمات پرستاری از بیمار در منزل

[عکس: %D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%...%D8%B1.jpg]

استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل مزیت های بسیاری برای خانواده ها دارد. پرستار بیمار در منزل به خوبی می داند چگونه از بیمار شما مراقبت کند و روند بهبودی و انگیزه بیمار به زندگی و حس خوب را افزایش دهد. شما با استفاده از آموزش ها و تجربیات پرستار بیمار در منزل می توانید این دوران سخت را پشت سر بگذارید. بدون شک مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل فشار مضاعفی را بر خانواده ها اضافه خواد کرد. بنابراین تمامی خانواده هایی که از خدمات پرستار بیمار در منزل استفاده کرده اند رضایت خود را از این انتخاب به ما اعلام کرده اند.
مزیت مهم دیگر استفاده از خدمات پرستاری در منزل علاوه بر افزایش آسایش و رفاه خانواده، کاهش هزینه های مراقبت از بیمار به یک هزینه ثابت ماهیانه خواهد بود؛ زیرا بسیاری از خانواده ها برای دریافت خدمات درمانی مانند تزریقات و پانسمان، ماساژ و مراقبت از عضو آسیب دیده و … مکررا باید به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کردند. هزینه رفت و آمد و همچنین هزینه ویزیت و درمان باعث شده است تا مشتریان ما استفاده از خدمات پرستار در منزل را بسیار به صرفه و پرفایده بدانند.
پرستاری از بیماران درمنزل این امکان را فراهم می آورد که خانواده ها از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و بیماردر منزل از احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری برخوردار باشد، همچنین خدمات پرستاری منحصراً به بیمار شما در طول شبانه روز ارائه میگردد. 
رکز پرستاری چتر فیروزه ای افتخار دراد که با انگیزه ارتقاء سطح سلامت عمومی، گامی بزرگ در جهت ارایه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی بردارد.

 منبع https://chatre-firoozei.ir/[url=https://chatre-firoozei.ir/][/url]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان