انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی هایما S7 توربو

بررسی هایما S7 توربو

#1
ایران خودرو چندی پیش نمونه معمولی و تنفس طبیعی هایما را عرضه کرد که فروش معمولی را تجربه کرد و استقبال چندان خوبی از این ماشین نشد و اکنون اقدام به عرضه نمونه توربو هایما S7 کرده که تغییرات فنی زیادی بر روی آن اعمال شده است.

هایما S7 توربو از نظر ظاهری در میان ماشین های چینی حرف های زیادی برای گفتن دارد اما در بین تمامی رقبای خود از نظر ظاهری یک ماشین با سطح متوسط رو به بالا است که با تغییرات مدل توربو کمی به جذابیت آن اضافه شده است . در مدل توربو ماشین هایما S7 تغییرات شامل سپر جلو به همراه جلو پنجره جدید ، طرح جدید مه شکن ها ، دیفیوزر جدید سپر عقب ، وجود پایه باربند و طرح جدید رینگ های ماشین است که همه اینها سعی دارند تا به هایما S7 توربو چهره قدرتمندتری ببخشند و به جذابیت ظاهری ماشین کمک بسزایی کرده اند.

در دراخل کابین ماشین هم سبک طراحی استفاده  شده همانند ظاهر خارجی ماشین است  که کابین خودرو هایما S7 توربو را جذاب نشان میدهد ولی هم چنان در این ماشین مانند هایما S7 معمولی کیفیت متریال داشبورد و ادوات سطح چندان بالایی ندارند و با توجه به بازه قیمتی اصلا نکته مناسبی نمیباشد. در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی هم در هایما S7 توربو نسبتا تجهیزات خوب و کاملی به کار گرفته شده است و این ماشین از نظر آپشن یک ماشین کامل و فول آپشن محسوب میگردد و امکاناتی مانند دوربین 360 درجه را دارا میباشد که در رقبای این ماشین دیده نمی شود.

در بخش فنی  هایما S7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که مجهز به سیستم پر خوران توربو شارژ شده است تا راندمان بهتری داشته باشد . این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی در عمل اصلا عملکرد خوبی ندارد و شاهد شتاب گیری افتضاح ماشین هستیم زیرا با وجود این حجم از تغییرات فنی هنوز هم هایما 10 ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که عملا در این کلاس حرفی برای گفتن ندارد و از قدرت بالای ماشین اصلا به طرز بهینه استفاده نمیگردد. برای انتقال قدرت در هایما S7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است . در موتور گیربکس این ماشین اصلا به دنبال واژه هماهنگی نباشید که نمیتوانید بیابید و هنوز هم بخش فنی ماشین ایرادات زیادی را دارا میباشد و کمبود کاستی های زیادی را با وجود این حجم از تغییرات دارا میباشد . چون نه موتور پر کششی دارد و نه گیربکس عملکرد خوبی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان