انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقد و بررسی Lexus NX200t Luxury AWD 2017

نقد و بررسی Lexus NX200t Luxury AWD 2017

#1
مزایا:
صندلی ها را راحت کنید
پیشرانه روان
کابین آرام
لیست تجهیزات سالم
ارزان تر از رقبای مستقیم (قبل از بسته پیشرفت)
از جمعیت متمایز است
 
معایب:
سواری نا آرام
پلاستیک های ناسازگار در کل کابین ، همانند چرم تقلبی ، از احساس برتر برخوردار می شوند
بدون سرعت دیجیتال
هنگام هل دادن موتور پر سر و صدا است

اتومبیل های لوکس قبلاً چیزی بودند که اکثر مردم فقط می توانستند رویای آن را داشته باشند ، اما این روزها بازار جدید اتومبیل های کاملاً رقابتی مجبور شده مارک های حق بیمه یکبار منحصر به فرد ، مرزهای بین جریان اصلی و لوکس را از بین ببرد - حداقل از نظر قیمت.
این روزها می توانید یک مرسدس بنز یا BMW سطح ابتدایی با همان قیمت یک مزدا یا تویوتا از سطح بالا تهیه کنید - اما آیا شما فقط یک نشان خریداری می کنید؟
به عنوان یک مرد 22 ساله که عاشق چیزهای خوب است ، می توانید وقتی اولین ماشین لوکس خود را به من تحویل دادند ، یک لکسوس NX200t لوکس 2017 ، هیجان را هیجان زده کنید که 58140 دلار برای شما جالب است (تمام قیمت های قبل از هزینه های جاده)

گرچه ممکن است عجیب به نظر برسد که فردی بسیار جوان در حال بررسی موضوعی است که نباید از محدوده قیمت آنها خارج باشد ، اما شما متعجب خواهید شد که ببینید این روزها چه تعداد اتومبیل لوکس از پلاک P روی شیشه جلو اتومبیل استفاده می کنند. آیا ارزش خرج کردن (یا هزینه والدین) را دارد؟
نسخه چهار چرخ متحرک NX200t که در حال آزمایش هستیم ، در رده سوم بالاتر از نردبان چرخ جلو NX200t لوکس (53.550 دلار) و چرخ جلو NX300h لوکس (56100 دلار) قرار دارد.
حتی در پوشش چهار چرخ محرک لکسوس مقرون به صرفه تر از آئودی Q5 2.0TFSI (63،966 دلار) ، BMW X3 xDrive20i (62،900 $) و مرسدس بنز GLC220d (65،990 $) است.
t قطعاً از بین مردم متمایز است ، با زبان طراحی "L Finesse" زاویه دار آن ، و از برخی زوایا ، زیبایی شناسی قطبی را وام می دهد. در مقایسه با Toyota RAV4 مرتبط ، NX مطمئناً درام بصری بیشتری را ارائه می دهد.

کیت استاندارد شامل چرخ های آلیاژی 18 اینچی ، کنترل آب و هوای دو منطقه ای با دریچه های تهویه عقب ، تریم چرمی مصنوعی 'Nulux' ، تنظیم برقی برای صندلی های جلو و فرمان ، چراغ های جلو اتوماتیک LED با چراغ های روشنایی روز ، DAB + رادیو دیجیتال ، سیستم صوتی 10 بلندگو ، ناوبری ماهواره ای ، برف پاک کن های اتوماتیک ، آینه های تاشو برقی ، سنسورهای پارک جلو و عقب ، دوربین دید عقب با دستورالعمل های دینامیکی ، درب عقب برقی ، ورود و شروع بدون کلید ، حالت های رانندگی قابل انتخاب و لیست ادامه دارد.

با این حال ، برای دریافت سیستم های کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار با سرعت کم و کروز کنترل تطبیقی ، باید 5000 دلار اضافی برای "Enhancement Pack 2" تهیه کنید که دو سیستم را با یک مهتابی قدرتمند همراه می کند - افزایش قیمت اولیه به 63،140 دلار ، که در آن بالا با سه نفر آلمانی است.
برای به دست آوردن سایر ویژگی ها مانند نظارت بر نقاط کور ، سیستم دوربین فراگیر و کمک به خروج از خط ، باید به درجه F Sport (از 64390 دلار) برسید.
با این حال ، تمام مدل های NX با هشت کیسه هوا و کمکی برای شروع تپه ارائه می شوند - البته این انتظار می رود با توجه به اینکه ما در مورد یک ماشین لوکس تقریباً 60،000 دلاری در سال 2017 صحبت می کنیم.


منبع:
king-lexus-nx.over-blog.com/[url=http://king-lexus-nx.over-blog.com/][/url]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان