انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روشهای آنلاین آموزش طراحی سایت

روشهای آنلاین آموزش طراحی سایت

#1
برای فراگرفتن آموزش های نوین طراحی سایت، حضور در کلاس ها و سمینار ها می تواند مؤثر باشد. اما از طرفی با توجه به گسترش زیاد اینترنت و وضعیت شیوع کرونا، دانشجویان و علاقه مندان به طراحی وب می توانند بسیاری از آموزش ها را به طور آنلاین دریافت کنند.

کانال ها و روش های آنلاین زیادی برای فراگیری آموزش های طراحی سایت وجود دارد. شاید رایج ترین آنها مقالات و کتاب های دیجیتالی و ویدئو های موجود در بستر اینترنت باشد.

با استفاده از ویدئو های آموزشی طراحی سایت دارکوب می توانید از پایه تا دوره های تخصصی طراحی سایت را دریافت کنید.

از دیگر روش های آموزش آنلاین که این روز ها با استقبال خیلی گرم دانشجویان طراحی سایت مواجه شده است می توان به کانال های اینستاگرام و واتساپ اشاره کرد.

حضور در کلاس های آنلاین و مجازی یک راه دیگر برای آموزش طراحی سایت می باشد.

بهترین نکته در مورد آموزش های آنلاین، کاهش چشمگیر هزینه ها می باشد. شما با کمترین هزینه می توانید با کیفیت ترین آموزش ها را دریافت کنید و پله های متخصص شدن را به سادگی طی کنید.

با آموزش های آنلاین طراحی سایت دارکوب و کسب مهارت های لازم می توانید هر چه راحتتر وارد بازار کار شوید و کسب درآمد میلیونی کنید.

از آنجا که اینترنت در دسترس همه می باشد، امروزه کاربران برای رفع نیاز های خود فوراً به آن مراجعه می کنند. از چت و گفتگو با دوستان گرفته تا خرید و آموزش.

شما با حضور در کلاس های آنلاین می توانید به یادگیری مهارت های مورد نیاز خود بپردازید و در نهایت با آزمون های آنلاین، مدرک معتبر رشته ی خود را دریافت کنید.

آموزش های مبتنی بر وب (آنلاین)/(Elearning)
به آموزش مبتنی بر وب معمولاً آموزش های آنلاین و یا الکترونیکی نیز گفته می شود. در واقع آموزش آنلاین طراحی سایت، شرکت در دوره هایی است که به صورت آنلاین و در بستر اینترنت برگزار می شود. سخنرانی های زنده و کنفرانس های ویدئویی همه از طریق شبکه ی اینترنت امکان پذیر می باشد. شرکت کنندگان می توانند نظرات خود را در مورد موضوع خاصی مطرح کنند و سپس به بحث و گفتگو با سایر شرکت کنندگان بپردازند. یکی از اصلی ترین مزایای دسترسی به صفحات وب آموزشی اینست که در این صفحات لینک هایی تعبیه شده است که شما را به صفحات مرتبط متصل می کند. بنابراین یک شبکه ی گسترده در مورد یک موضوع خاص ایجاد می شود که اطلاعات غنی و وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در گذشته برای افرادی که وقت زیادی نداشتند، حضور در کلاس ها یک مشکل بزرگ بود. اما امروزه این مشکل حل شده است. شما می توانید در خانه بمانید و آموزش ها را دریافت کنید.

آموزش های آنلاین اطلاعات لازم در مورد دوره ها را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. این اطلاعات شامل چارت زمان بندی، مفاد آموزشی، ابزار های آموزشی مانند اسلاید ها و مقالات، ابزار مدیریت دانشجویان، رکورد های ضبط شده، لینک به دیگر وب سایت ها و … می باشد.

مزایا و معایب کلاس های آنلاین طراحی سایت:
مزایا
شما می توانید به منابع مختلفی پیوند برقرار کنید.
برگزاری دوره های آنلاین یک روش عالی و کارآمد برای انتقال مطالب به دانشجویان می باشد.
با توجه به راحتی دسترسی و انعطاف پذیری این کلاس ها، منابع آموزشی از هر جایی و در هر زمانی در دسترس هستند.
آموزش های آنلاین برای افراد شاغل یکی از بهترین روش های آموزشی می باشد.
کلاس های آنلاین، یادگیری فعال و مستقل دانشجویان را تقویت می کند.
شما می توانید آموزش های آنلاین را در هر زمان و هر جایی دریافت کنید و مطالعه روزانه داشته باشید و یا هر زمان که وقت آزاد دارید به مطالعه ی مطالب اختصاص دهید.
از طریق تابلو های بحث و گفتگو شما می توانید به چت و گفتگو با دیگر افراد بپردازید.
در صورت عدم درک موضوعی، مشاهده ی ویدئو ها و گوش دادن به رکورد ها برای چندین بار امکان پذیر می باشد.
معایب
در مورد آموزش های آنلاین معایب زیادی وجود ندارد.

شاید یکی از پررنگ ترین آنها عدم برقراری چهره به چهره باشد. این موضوع شاید برای برخی افراد به عنوان یک مشکل مطرح شود. همچنین ممکن است هنگام کار که ملزوم به برقراری ارتباط چهره به چهره با دیگران هستید، شرایط متفاوتی از جو کلاس را تجربه کنید.
آزمون های آنلاین به سؤالات تئوری محدود می شوند و جنبه ی عملی در آن نادیده گرفته می شود.
شاید امنیت آزمون های آنلاین چندان بالا نباشد. زیرا در آزمون های آنلاین هر کسی می تواند به جای دانشجو در آزمون شرکت کند.
آموزش از طریق ویدئو
آموزش مبتنی بر ویدئو، نمونه ی یک استراتژی آموزشی خلاق و تعاملی است. ویدئو ها یکی از مهمترین ابزار های آموزشی آنلاین هستند. فیلم ها با ارائه ی عناصر بصری، یادگیری را قابل فهم تر و راحتتر می کنند.

مزایای استفاده از فیلم های آموزشی طراحی سایت:
برای افراد بصری بسیار مناسب می باشد. افرادی که حافظه ی آنها بیشتر بصری است، از طریق عکس ها و فیلم ها مطالب را بهتر درک می کنند و بیشتر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

ویدئو ها از طریق دستگاه های مختلف قابل دسترسی هستند. این ویژگی برای دانشجویان امکان مشاهده ی فیلم ها حتی در حین سفر، از طریق گوشی موبایلشان را فراهم می آورد. همچنین امکان مشاهده ی فیلم ها برای چند بار نیز برقرار می باشد.

استفاده از ویدئو ها برای آموزش، موضوع یادگیری را آسانتر و جذابتر می کند. ویدئو های آموزشی شامل تصاویر متحرک، صدا و متن هستند. بنابراین دانشجویان هنگام تماشای یک فیلم از دو یا چند حواس خود بهره می برند و به معنای واقعی به درک مفاهیم می پردازند. استفاده از چند حواس باعث ارتباط درک شناختی و درک بهتر مفاهیم می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان