انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای افزایش درآمد طراحی سایت باید چکار کرد؟

برای افزایش درآمد طراحی سایت باید چکار کرد؟

#1
افراد و صاحبین کسب و کار های مختلف از طریق وب سایت ها، خواهان دستیابی به کاربران و مشتریان جدید هستند. راه اندازی وب سایت برای خیلی از مشاغل به یک اجبار تبدیل شده است و این یک فرصت خیلی خوب برای طراحان و توسعه دهندگان وب سایت برای کسب درآمد بیشتر ایجاد کرده است.

کار به عنوان یک طراح سایت بسیار ارزشمند است. اما هدف نهایی برای هر فردی از انجام کار، کسب درآمد است. اگر کسی مهارت های طراحی وب را به خوبی یاد بگیرد و تجارب خوبی در این زمینه داشته باشد، سالانه می تواند درآمدی بالغ بر 40000 دلار به دست آورد. اما باید در خاطر داشته باشید در کسب درآمد و کار، علاوه بر مهارت های طراحی وب، مهارت های انجام تجارت و بازاریابی نیز نقش مهمی دارند.

پیدا کردن و حفظ مشتری برای رشد یک کسب و کار باید یک اولویت باشد.

راهکار های افزایش درآمد طراحی سایت:
تماس با مشتری های جدید
داشتن مشتری های ثابت برای کسب درآمد یک استراتژی عالی است. اما اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید، بایستی راهکار های جدیدی را امتحان کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی و یا گروه های جدید و تماس با افراد جدید می تواند یک راه برای به دست آوردن مشتری های جدید و کسب درآمد بیشتر باشد.

راه اندازی یک وبلاگ
ایجاد ارتباط با افراد جدید بسیار خوب است اما بهتر است، کاری کنید که مشتریان به سراغ شما بیایند. برای این کار می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و با انتشار مقالات آن را بروز نگه دارید. معمولاً افرادی که به دنبال سؤال و راهنمایی هایی هستند به وبلاگ ها مراجعه  می کنند. بنابراین وبلاگ ها می تواند جایی مناسب برای جذب افراد جدید باشند. وبلاگ یک راه تبلیغاتی آسان و ارزان است.

راه اندازی یک وب سایت که خدمات گوناگونی را ارائه می دهد
اگر به رفتار خرید مشتریان دقت کرده باشید، اغلب آنها از خرید در مراکز خریدی که محصولات گوناگونی را ارائه می دهد، لذت می برند و خرید در این مراکز را ترجیح می دهند. حتی اگر قیمت ها کمی گرانتر از حد معمول باشد، ولی چون تمام محصولات یکجا ارائه می شود برای خیلی از افراد رضایت بخش است. در بحث طراحی سایت هم همنیطور است. خیلی از مردم دوست دارند تمام مایحتاج خود را از یک وب سایت برآورده کنند و از جستجو از یک وب سایت به وب سایتی دیگر بیزارند. بنابراین شما با راه اندازی یک سایت که علاوه بر ارائه ی خدمات طراحی سایت، خدمات دیگری مثلاً میزبانی وبلاگ نویسی، سئو و … ارائه می دهد، می توانید خیلی از کاربران را به سمت حرفه ی خود متمایل کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

تشکیل یک تیم کاری
خیلی از طراحان در زمینه ی کاری خود حرفه ای و متخصص هستند، اما در زمینه های دیگر ممکن است چندان حرفه ای نباشند. بنابراین تشکیل یک تیم حرفه ای از افراد که هر کدام در یک زمینه ی خاص، متخصص هستند، می تواند به نفع همه باشد. در واقع افراد در یک تیم مکمل یکدیگر هستند.

با تشکیل یک تیم می توانید خدمات بیشتری به کاربران ارائه دهید و با همکاری با افراد دیگر حوزه ی ارتباطی خود با افراد دیگر را گسترش دهید.

طراحی وب شغلی است که در آن طراحان علاوه بر مهارت های طراحی سایت بایستی مهارت های ارتباطی نیز داشته باشند تا بتوانند با افراد جدید ارتباط برقرار کنند و به درآمد بیشتری برسند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان