انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانستنی‌های جالب از لوگو بی ام و

دانستنی‌های جالب از لوگو بی ام و

#1
آرم و یا دور گردوی سفید و سفید دایره ای از لوگوی دایره ای Rapp Motorenwerke ، که شامل یک حلقه سیاه است که دارای نام شرکت در اطراف آرم این شرکت است ، تکامل یافته است  روی یک تابلوی سر یک اسب بهم زد.

BMW حلقه سیاه Rapp را با نام این شرکت نگه داشت ، اما به عنوان عنصر اصلی یک اسکتر دایره ای را به خود گرفت که دارای یک اشاره شبه هروالدیکی به بازوی (و پرچم) ایالت آزاد بایرن (به عنوان دولت مبداء آنها بود). پس از سال 1918) ، بازوی خانه ویتلسباخ ، دوكس و پادشاهان باواریا.  اگرچه قانون محلی در مورد علائم تجاری ممنوعیت استفاده از کتهای دولتی یا سایر سمبل های حاکمیت در آرم های تجاری را ممنوع می کند ، این طرح به اندازه کافی برای تطابق متمایز شده بود ، اما رنگ های لاجوردی لاجوردی (آبی) و شفاف (سفید) را حفظ می کرد]

تکرار فعلی آرم در سال 2020 معرفی شد ،  از بین بردن جلوه های سه بعدی که در ارائه لوگو استفاده شده بود ، و همچنین حذف طرح سیاه در محاصره رندل. این آرم در مارک BMW استفاده خواهد شد اما در وسایل نقلیه استفاده نخواهد شد.

[عکس: 20200614000852.jpg]

منشأ این آرم به عنوان تصویری از حرکت یک پیشران هواپیما ، لوگوی BMW با تیغ های سفید که به نظر می رسد از یک آسمان آبی عبور می کند ، اسطوره ای است که از یک تبلیغ BMW در سال 1929 به نمایش گذاشته شده و نشانگر نشان BMW را بر روی پیشران چرخان می گذارد. با چهارم تعریف شده توسط اثر strobe-light ، پیشبرد موتور هواپیما سپس توسط BMW تحت مجوز از Pratt & Whitney ساخته می شود. وی گفت: "مدت طولانی BMW تلاش زیادی برای اصلاح اسطوره مبنی بر پیشبرد BMW نشان داد." (به نقل از فرد یاکوبز ، مدیر بایگانی ، BMW Group Classic).  به خوبی مشخص شده است که این تصویر پیشرانه برای اولین بار در سال 1929 در آگهی BMW استفاده شد - دوازده سال پس از ایجاد آرم - بنابراین این اصل منشأ آرم نیست.


منبع مطلب:
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان