انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در دوران کرونا بیشترین ثبت شرکت ها متعلق به کدام مشاغل بوده است؟

در دوران کرونا بیشترین ثبت شرکت ها متعلق به کدام مشاغل بوده است؟

#1
چند ماه پیش بود که بیماری کرونا بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران را در برگرفت، ویروس کرونا مشکلات و معضلات زیادی را برای مردم جهان به وجود آورد. بیماری کرونا علاوه بر اینکه جان بسیاری از مردم جهان از جمله مردم کشورمان ایران را گرفته است، شرایط اقتصادی بسیار بدی را برای مردم جهان به وجود آورده و بسیاری از کسب و کارها و شرکت¬ها را تعطیل و حتی تا مرز ورشکستگی پیش برده است. در این بین بیماری کرونا جدای از تمامی مشکلاتی که به وجود آورد، برای یک سری از کسب و کارها بسیار خوب بود. به دلیل اینکه با افزایش بیماری کرونا در جهان شیوه زندگی مردم تغییر کرد و عبور و مرور در خیابان¬ها و بازارها کاهش چشمگیری داشت. بروز بیماری کرونا در جهان نیازهای جدید را در جامعه جهانی به وجود آورد که به دنبال آن مشاغل شکل جدیدی به خود گرفتند که در ادامه برای شما چند نوع از این مشاغل را توضیح خواهیم داد.

چرا در دوران کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل شدند؟
در دوران کرونا بیشتر مشاغلی که نیاز به حضور فیزیکی افراد بود دچار مشکلات شدید شدند. حتی برخی مشاغل در حوزه آی تی که با حضور فیزیکی افراد در ارتباط نبودند هم با مشکل رو به رو شدند، به عنوان مثال وب سایت هایی که در زمینه گردشگری فعالیت می کردند، با مشکل جدی رو به رو شدند. به این دلیل که با شیوع ویروس کرونا محدودیت های زیادی برای سفر و گردشگری وضع شد، تمامی پروازها و دیگر سامانه های حمل و نقل متوقف شدند و تمامی کسب و کارهای مرتبط با آنها دچار رکود شدید شدند. با شیوع ویروس کرونا کار از راه دور یا دور کاری بسیار رونق پیدا کرد و شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات مجازی و IT فعالیت می کردند در این دوران بسیار رونق پیدا کردند.

در دوران شیوع کرونا در ایران که از اواخر بهمن ماه 1398 شروع شده است، حدود 40 درصد از مشاغل هیچ گونه فعالیتی را در این زمان نداشتند. با گذشت یک یا دو ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران این میزان به 21 درصد کاهش یافت. کرونا بسیاری از مشاغل را تعطیل و بسیاری از افراد را بیکار کرد. به دلیل خانه نشینی افراد بسیاری از بازارها تعطیل و بسیاری از مشاغل ورشکست شدند. از این رو نیاز بود که شکل مشاغل در دوران کرونا تغییر کند تا ضررهای وارده به کسب و کارها به حداقل برسد.

یکی از آمارهایی که می توان بررسی کرد تا بتوان فهمید که چه شرکتهایی در این دوران به ثبت رسیده اند، بررسی شرکتهای ثبت شده در دوران کرونا می باشد. به عنوان مثال با توجه به اینکه استفاده مردم از مواد شوینده و ضدعفونی افزایش پیدا کرد، بسیاری از افراد اقدام به ثبت شرکت هایی در این زمینه کردند. در ادامه چند نمونه از شرکت هایی که به طور گسترده در دوران کرونا به ثبت رسیده اند، را معرفی خواهیم کرد.

ثبت شرکت تولید ماسک
یکی از محصولاتی که در دوران کرونا میزان مصرف آن از جانب افراد به شدت افزایش یافت، ماسک ¬های تنفسی بود. همانطور که می دانید سیستم تنفسی مهمترین شاهراه ورود ویروس کرونا به بدن می ¬باشد و برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا باید از ورود ویروس به این قسمت از بدن جلوگیری کرد. ماسک ¬های تنفسی مهمترین وسیله بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا می ¬باشند. ماسک ¬ها در انواع مختلف تولید می¬ شوند. در چند ماه گذشته سازمان بهداشت جهانی به صورت رسمی اعلام کرد که استفاده از ماسک بهترین روش برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا می ¬باشد. به دنبال این بیانیه سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از کشورها به ویژه ایران استفاده از ماسک را در مجامع عمومی اجباری کردند، حتی در بعضی از کشورها افرادی که از ماسک استفاده نمی ¬کردند با جریمه ¬های سنگین رو به رو می ¬شدند.

همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد به سمت تولید و پخش ماسک بروند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای ثبت شرکت تولید ماسک اقدام کردند.

ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی و الکل
همانطور هم که در بالا اشاره شد، با افزایش بیماری کرونا استفاده مردم در سراسر جهان از مواد ضدعفونی و الکل افزایش چشم گیری داشت و در حال حاضر یکی از مهم ترین نیازهای جامعه بشری در سراسر جهان می باشد. با افزایش مصرف افراد از مواد ضدعفونی و الکل نیاز به این مواد بیش از پیش احساس شد و باید شرکتهای جدیدی در زمینه تولید مواد ضدعفونی و الکل وارد این عرصه می شدند، به این دلیل که شرکتهای موجود فعلی دیگر جوابگوی نیاز جامعه در این مقطع زمانی نبودند. به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به ثبت شرکت تولید مواد ضدعفونی و الکل کردند.

به طور کلی در دوران کرونا به دلیل افزایش مصرف افراد از مواد ضدعفونی و ماسک های تنفسی، شرکت های زیادی در این زمینه تاسیس و شروع به کار کرده اند.

کسب و کارهای اینترنتی
هنگامی که کرونا وارد بسیاری از کشورهای جهان شد، دولت ها دستور به قرنطینه خانگی مردم دادند و بسیاری از مردم مجبور بودند که روزها در خانه بمانند. با افزایش خانه نشینی میزان مصرف اینترنت در سراسر جهان به ویژه ایران افزایش یافت. با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و سایر مکان های آموزشی بسیاری از آموزش ها به صورت مجازی درآمدند. از طرفی به دلیل اینکه افراد در سراسر دنیا مجاز به حضور در مجامع عمومی نبودند مجبور بودند که بسیاری از خریدهای خود از قبیل خوراک، پوشاک، خریدهای آموزشی و خرید سایر وسایل را از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام دهند. در این دوران فروش فروشگاه های اینترنتی به دلیل خانه نشینی بسیاری از افراد چندین برابر شد، به همین دلیل بسیاری از افراد در این دوران تصمیم به راه اندازی فروشگا های اینترنتی گرفتند. کرونا بسیاری از مشاغل سنتی را سست نمود و یا آنها را از بین برد، به همین دلیل بسیاری از افراد به کارهای اینترنتی روی آوردند و در این حوزه شروع به فعالیت کردند تا بسیاری از محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانند.

رشد فروشگاه های اینترنتی در زمان کرونا بسیار چشمگیر بود که شرکت آمازون که بزرگترین فروشگاه اینترنتی در سراسر جهان می باشد، بیشترین سود را از زمان شروع کرونا به دست آورده است. درواقع یکی از مشاغل مجازی که در دوران کرونا بسیار رونق پیدا کردند، فروشگاههای اینترنتی بودند. با شیوع کرونا به دلیل اینکه بسیاری از افراد قادر به تامین نیازهای خود از طریق فروشگاه های فیزیکی نبودند، به فروشگاه های اینترنتی روی آورند، حتی افرادی که تا به حال خرید اینترنتی انجام نداده بودند هم به خرید از فروشگاههای اینترنتی روی آوردند.کرونا در مجموع آسیب ای بسیار زیادی را به جامعه جهانی وارد کرد، باهوش ترین افراد در این دوره افرادی بودند که در این زمان نیازهای جامعه را به درستی شناسایی کردند و از آنها حداکثر استفاده را بردند.

ویروس کرونا بعد از وارد شدن به بسیاری از کشورهای جهان به سرعت شیوع پیدا کرد. از این رو بسیاری از افراد هم به سرعت دست به کار شدند و کسب و کار مجازی خود را راه اندازی کردند تا بیشتر از این کسب و کار آن ها توسط کرونا نابود نشود. در مجموع می‌توان گفت در دوران کرونا بیشترین ثبت شرکت مربوط به شرکت های آی تی، شرکت های الکترونیکی ، فروشگاه های اینترنتی و سایر زیر مجموعه های آن بوده است.



شرکت های آموزش از راه دور
در دوران کرونا با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، افراد به آموزش مجازی و اینترنتی روی آوردند. از این رو بسیاری از افراد شروع به راه اندازی شرکت هایی در زمینه خدمات رسانی و رفع نیازهای آموزشی افراد در بستر اینترنت کردند. بسیاری از کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی که تنها در بستر آفلاین و با حضور فیزیکی افراد برگزار می‌شد، با شیوع کرونا به فکر راهکارها و شیوه‌های برگزاری آنلاین افتاده‌اند.

همواره به خاطر داشته باشید که بهترین ایده‌ها و راهکارها در شرایط سخت و بحرانی به ذهن انسان خطور می‌کند. پس در شرایط حساس کنونی که به سبب شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌و کارها در معرض خطر هستند، میتوان با اجرایی کردن ایده‌های کاربردی و به ثبت رساندن شرکت‌های جدید فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد نمود.


ثبت شرکت کیا | کیا ثبت

kiasabt.com
پاسخ

در دوران کرونا بیشترین ثبت شرکت ها متعلق به کدام مشاغل بوده است؟

#2
تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس برای همگی ما پیش آمده است. آیا تاکنون برای شما سوال پیش آمده که کدام یک از این وسایل نقلیه برای سفر مناسب تر هستند؟ ما به شما در این مطلب می گوییم که کدام یک از وسایل نقلیه بیشترین امکانات و بهترین ویژگی ها را دارند در این مطلب با سایت تیک بان همراه باشید.
معیارهای انتخاب وسیله نقلیه
برای این که بتوانیم وسیله های نقلیه را با یکدیگر قیاس کنیم ابتدا باید به معیارهای درستی متکی باشیم. معمولا وسایل نقلیه را با چهار عنصر اصلی ایمنی، هزینه، امکانات و شرایط جوی می سنجند. عوامل دیگری مانند بهداشت و سلیقه شخصی در رده های بعدی قرار می گیرند.
با قرار دادن این 4 معیار به عنوان معیارهای اصلی به راحتی می توان وسیله نقلیه ای مناسب برای سفر انتخاب نمود.
امنیت حرف اول در انتخاب
همیشه امنیت حرفا ول را در انتخاب وسایل نقلیه می زند. هنگامی که صحبت از امنیت می شود، قطار در صدر صحبت ها قرار می گیرد. بلیط قطار به دلیل امنیت بالای این وسیله نقلیه بسیار مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.
به آمار جهانی رجوع کنید
اما نکته جالب درباره امنیت وسایل نقلیه این است که هواپیما هم جر امن ترین وسیله نقلیه جهان به شمار می رود. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که فکر می کنید امنیت هواپیما پایین است، کافی است به آمار جهانی تصادفات جاده ای، ریلی و هوایی سری بزنید. به خوبی متوجه خواهید شد که با خرید بلیط هواپیما می توان بدون استرس و نگرانی به سفرهای خود پرداخت. از لحاظ امنیت اتوبوس در رده آخر قرار دارد.
عزیزانی که با رزرو بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار به سفر می پردازند، از امنیت بیشتری برخوردار هستند. به سا داشته باشید شاید بتوان صفر را بدون امکانات یا با امکانات اندک سپری کرد اما بدون امنیت هرگز سفر نمی تواند پایان خوشی داشته باشد. این مقاله را در انتخاب وسیله نقلیه جدی بگیرید.
هزینه ها را جدی بگیرید
هزینه از دیگر مقوله هایی است که نه تنها در خرید بلیط وسایل نقلیه برای انسان ها دارای اهمیت میباشد، بلکه در سایر عرصه زندگی نیز موثر است. اگر بخواهیم وسایل نقلیه را از لحاظ ارزانی بسنجیم، اتوبوس در صدر وسایل نقلیه قرار دارد. بسیاری از هموطنان به دلیل ارزانی بلیط اتوبوس از آن برای سفر های مختلف استفاده می نمایند.
پرطرفدارترین وسیله دنیا
ناگفته نماند، بلیط اتوبوس پرطرفدارترین بلیط در بین وسایل نقلیه است. بلیط قطار و بلیط هواپیما در رده های بعدی از لحاظ هزینه قرار دارند. اگر مایلید تا با هواپیما سفر کنید و نگران هزینه بلیط هواپیما هستید، نرانی خود را دور بیاندازید با رجوع به مطلب "هفت ترفند ساده برای رزرو بلیط ارزان هواپیما" تکنیک های خرید بلیط هواپیما ارزان را فرا بگیرید.
اما نکته جالب درباره هزینه این است که این مقوله رابطه مستقیمی با امکانات دارد. هر چه امکانات بیشتر باشد، بلیت وسیله نقلیه نیز هزینه بالاتری را به همراه خواهد داشت. در ادامه مطلب به این مقوله بیشتر خواهیم پرداخت.
امکانات مساری کیفیت سفر
مقوله بعدی که در سفر باید بسیار زیاد جدی گرفته شود، امکانات است. این امکانات است که میتواند کیفیت سفر شما را مشخص کند. هر چه امکانات بیشتر باشد، لذت و شیرینی سفر چندین برابر خواهد شد. در بین وسایل نقلیه این هواپیما است که از لحاظ امکانات حرف اول را می زند.
بلیط هواپیما به دلیل امکانات بسیار زیاد این وسیله نقلیه مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته است. امکانات هواپیما را هیچ یک از وسایل نقلیه با خود به همراه ندارند. همانطور که در بخش هزینه ها به ان اشاره شد، امکانات با هزینه ها رابطه مستقیم دارند. هر چه امکانات در وسایل نقلیه بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز بالاتر است. هواپیما، قطار و اتوبوس به ترتیب از لحاظ امکانات رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند.
سفری راحت در شرایط جوی
شرایط جوی اخرین عاملی است که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. سفر در فصل های سرد و با شرایط جوی نامناسب یکی از دردسرهایی است که مسافران با آن دست و پنجه نرم میکنند. اگر سفر در شرایط بد جوی را در برنامه دارید، بهترین گزینه بلیط قطار است. بعد از قطار هواپیما و اتوبوس در رتبه های بعدی قرار دارند.
انتخاب کنید
عواملی که می توانست در خرید بلیط هواپیما، بلیت قطار و اتوبوس موثر باشد را مورد بررسی قرار دادیم. حال انتخاب با خود شماست که جه وسیله نقلیه ای را انتخاب نمایید.
اگر در سر خود خرید هر بلیط هر یک از بلیط ها را می پرورانید می توانید با انتخاب سایت تیک بان همه آنها را از لحاظ قیمت و امکانات مقایسه نمایید و بهترین گزینه را از این سایت خریداری کنید.
تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جزء معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور به شمار می روند. با رجوع به سایت تیک بان مسیر وسیله مورد نظر و مسیر مورد علاقه را انتخاب نمایید، بعد از گذراندن چند مرحله ساده بلیط مسافرت در دست شماست. برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کافی است کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو نمایید.


منبع : فرارو
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان