انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟

لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟

#1
به علت نزدیک بودن و تماس مستقیم پوشاک زیر آقایان با پوست بدن مناسب و مرغوب بودن آن علاوه بر براحتی نقش مهمی بر سلامتی بدن ایفا می کند همچنین با انتخاب لباس زیر مناسب سایز بدن می توان بسیار خوش اندام به نظر رسید.

چنانچه پس از مدتی از لباس های زیر نامناسب استفاده شود ممکن است سلامتی بدن و پوست دچار مشکل شود بنابراین در انتخاب لباس زیر باید به نکات بسیاری از جنس الیاف گرفته تا حتی رنگ آن توجه کنیم. در ادامه این مطلب به شما در انتخاب لباس راحتی مردانه مناسب کمک خواهیم کرد.
 
 [عکس: drkoala27.jpg]
 
نکات مهم در انتخاب لباس زیر مردانه مناسب
 
قبل از خرید از سایز خود اطلاع داشته باشید
معمولا بیشتر آقایان در هنگام خرید لباس زیر اطلاعات کافی درباره سایز خود ندارند و سعی می کنند به پیشنهادات فروشنده اکتفا کنند و طبیعی است که فروشنده ممکن است در این رابطه دچار اشتباه شود و نتواند آن طور که باید پوشاک راحتی آقایان مناسبی به آن ها پیشنهاد دهد و در آخر امکان دارد لباس زیر خریداری شده یا بیش از تنگ یا گشاد باشد.
لباس زیر تنگ با تحت فشار قرار دادن اندام های تحتانی موجب آزار، عرق سوز شدن، عفونت و خارش بدن فرد می شود و ممکن در طولانی مدت باروری آقایان را را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین لباس زیر چسبان باعث به وجود آمدن فرورفتگی و برآمدگی در شکل اندام می شود و شکل و ظاهر لباس‌ شما را هم دچار مشکل می کند. با انتخاب لباس زیر متناسب با سایز بدنتان می توانید به کاهش بوی بد بدن در هنگام تعریق کمک ویژه ای کنید.
 
جنس پارچه عاملی مهم در انتخاب لباس زیر
نوع پارچه در جلوگیری از بروز حساسیت بسیار حائز اهمیت است. لباس زیر های مردانه دارای تنوع بالایی از لحاظ جنس پارچه می باشند از الیاف نخ پنبه گرفته تا پلی استر و حتی ابریشم اما بهتر است در بین این تنوع از لباس های زیر با جنس نخ پنبه استفاده کنید حتما با خود می گویید به چه علت ما دلایل این موضوع را برایتان بازگو می کنیم.
ممکن است در لباس‌ های زیر علاوه بر الیاف طبیعی از برخی الیاف بازیافتی همچون ویسکوز و همچنین الیاف پلی استر استفاده می‌شود که در مدت کوتاه هیچ گونه عارضه‌ ای به همراه ندارد ولی در طولانی مدت امکان دارد درصد بالای پلی استر در لباس زیر به بدن شما آسیب برساند.
انتخاب و استفاده از لباس زیر ابریشمی هم شاید باعث شود حس راحتی به فرد منتقل شود. ولی این جنس پارچه مانند پنبه‌ ای جریان هوا را عبور نمی دهند و باعث حبس رطوبت و تعریق خواهد شد.
پارچه پنبه ای علاوه برجذب بالا و نرمی به حفظ دمای طبیعی بدن نیز کمک می‌کند. هوای بیشتری از خود عبور می‌دهد و در نهایت از نظر بهداشتی و پزشکی انتخاب مناسبی برای لباس زیر می باشد. ازجمله خواص الیاف پنبه خنک بودن در تابستان و گرم بودن در زمستان است. اگر می خواهید مطمئن باشید که لباس زیر به اندازه کافی تمیز شسته می‌شود و در نهایت خوب و کامل خشک می‌شود به شما توصیه می کنیم که از لباس زیر نخی استفاده کنید.
 
در انتخاب رنگ لباس زیر دقت کنید
ممکن است که فکر کنید فقط لباس های زیر بانوان دارای رنگ های متنوع است اما بهتر نگاهی به تنوع رنگی فراوان لباس های زیر مخصوص آقایان بیاندازید تا نظرتان عوض شود. لباس زیر رنگی زمانی جذاب بنظر می رسد که از روی لباس قابل تشخیص و نمایان نباشد. بهتر است هنگام خرید لباس زیر رنگی به این نکته توجه کنید که لباس زیری انتخاب کنید که ثبات رنگی بالایی داشته باشد و در رنگ آمیزی آن از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد. زیرا اگر لباس زیر رنگ پس دهد می تواند باعث ایجاد حساسیت در بدن و مشکلات پوستی شود. اما در نهایت بهتر است که در انتخاب لباس زیر از رنگ های روشن مانند سفید و طوسی استفاده نمایید تا هرگونه تغییر رنگ و لگ شدن به راحتی مشخص شود .
 
[عکس: drkoala28-300x225.jpg]
پاسخ

لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟

#2
نکات خرید انواع شورت مردانه
جالب است بدانید که قدمت لباس زیر مردانه به ۷۰۰۰ سال پیش در مصر باستان بازمی‌گردد. البته مدل شورت مردانه در آن زمان شباهت بسیاری به پوشک بزرگ‌سال داشته که آقایان به دور پاهای خود می‌بستند، اما همان پارچه سرآغازی برای تولید انواع مدل شورت مردانه شد.
جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال [i]پارچه نخ پنبه[/i] انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند.
توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.
به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.
شما می‌توانید جنس لباس زیر را در برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بررسی کنید و خرید اینترنتی شورت مردانه ساده‌ای را تجربه نمایید. در واقع بررسی اطلاعات محصول و نظرات کاربران کمک شایانی به خرید آنلاین لباس زیر مردانه می‌کند.
نکته آخری که باید به یاد داشته باشید، بهداشت لباس زیر است. لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارد و ممکن است دچار تعریق شود. در این صورت حتماً لباس زیرتان را هر روز عوض کنید و آن را به خوبی بشویید.
[i]برخی از شورت‌های مردانه جنس نانو آنتی باکتریال دارند[/i]. این مدل شورت‌ها مانع ایجاد باکتری یا بوی بد در لباس زیر مردانه می‌شود، اما به یاد داشته باشید، اگرچه ممکن است لباس زیرتان بوی ناخوشایند نگیرد، اما شستن به موقع لباس زیر اهمیت بسیاری برای رعایت بهداشت و حتی حفظ سلامت خودتان دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان