انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات مهم برای نگهداری از یخچال فریزر

نکات مهم برای نگهداری از یخچال فریزر

#1
در این مقاله به بررسی نکات مهم برای نگهداری از یخچال فریزر می پردازیم.
پر نکردن زیاد یخچال فریزر
بیش از حد پر کردن یخچال فریزر موجب میشود تا حجم مواد غذایی بالا رود و این مواد به حالت به چسبیده در کنار هم قرار گیرند و جریان هوای سرد نمی تواند در بین مواد داخل یخچال گردش داشته باشد و توان سرمایشی یخچال پاسخگوی این حجم از مواد نمی باشد. در نتیجه سرمای مورد انتظار برای مواد غذایی ایجاد نمی شود و مواد خیلی دیرتر و به سختی خنک می شوند. همچنین پر کردن بیش از حد یخچال فریزر در بعضی از موارد جلوی دریچه تهویه هوای سرد را خواهد گرفت. این امر موجب گرم شدن و آب شدن مواد غذایی داخل یخچال فریزر و درنتیجه خراب شدن آن ها می شود.

تمیز کردن مرتب یخچال فریزر
سعی کنید به طور مرتب یخچال فریزر را تمیز نگه دارید. با اینکه هوای سرد باعث دیر رشد کردن قارچ و باکتری میشود ولی امکان رشد آنها را به طور کامل از بین نمی برد و یخچال فریزر شما را از قارچ و کپک پر کند.همچنین چسبیدن تکه های کوچک غذا و ذرات دیگر موجب کاهش عملکرد سرمایشی یخچال می شود.پیشنهاد ما این است که یخچال فریزر را کاملا خالی کنید و مواد داخل آن را در یخچال و یا روی کابینت قرار داده و سپس به تمیز کردن داخل آن بپردازید.برای تمیز کردن داخل یخچال فریزر پیشنهاد میکنیم هر ماه یکبار آب گرم و سرکه سفید را به نسبت مساوی ترکیب کنید و سپس اقدام به تمیز کردن آن کنید.
نکات نگهداری یخچال فریزر سامسونگ
مراقبت از لوله کندانسور
کندانسور دارای لوله هایی است که در پشت یخچال قرار دارند و مسئول خنک کرد گاز مبرد یخچال فریزر میباشد و گرما را به بیرون یخچال فریزر انتقال میدهد.با تمیز نگه داشتن و نگهداری درست لوله های کندانسور میتوانید از تعمیرات یخچال سامسونگ خود جلوگیری کنید و دیگر نیاز به تعمیر یخچال فریزر نداشته باشید.درصورتی که این لوله ها با گرد و غبار و یا ذرات دیگر کثیف پوشیده شود باعث گرم شدن بیش از حد آن می شود و از عملکرد یخچال فریزر آن در خنک کردن مواد غذایی کاسته می شود.پیشنهاد میشود هر یک سال یکبار نسبت به تمیز کردن لوله های کندانسور یخچال اقدام کنید و در  یخچال های ساید بای ساید دوبار در سال این کار را انجام دهید.
پاسخ

نکات مهم برای نگهداری از یخچال فریزر

#2
با سلام
ممنون بابت اطلا عات خوبتون، به طور متوسط یک خانواده با سطح مالی متوسط، هر ده سال یکبار قادر به تعویض یخچال فریزر است. اگر مراقبت‌ از یخچال و فریزر به درستی صورت نگیرد، باید تعویض و یا هزینه زیادی صرف تعمیر یخچال فریزر شود. در صورتی که با رعایت چند نکته ساده و کلیدی می‌توانید از این وسیله برقی بهتر استفاده کنید. یک متن از توضیحات بیشتر هم برای شما اینجا میزارم تا اگر دوست داشتین مطالعه کنید.
https://teslapress24.com/906/
با تشکر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان