انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتخاب ماشین ظرفشویی رومیزی یا مبله؟

انتخاب ماشین ظرفشویی رومیزی یا مبله؟

#1
ماشین ظرفشویی رومیزی ماشین‌ ظرفشویی رومیزی بسیار کم‌جا بوده و معمولا روی کابینت خانه شما قابل قرارگیری هستند. چرا این مدل ماشین‌های ظرفشویی را انتخاب می‌کنیم؟ کاملا واضح است که این مدل ماشین‌ها برای آشپزخانه‌هایی که کم‌جا بوده و امکان قرارگیری ماشین‌های بزرگ را ندارند، استفاده می‌شود. بنابراین می‌توانید یکی از نمونه‌های ماشین ظرفشویی‌های رومیزی را انتخاب کرده و روی کابینت خوب قرار دهید. مسلما این مدل ماشین‌ها ظرفیت کمتری دارند و شما نمی‌توانید توقع جای زیادی از آن‌ها داشته باشید. پس اگر پرجمعیت هستید و توقع شستشوی ظروف بیشتری دارید باید دور چنین ماشین ظرفشویی را به کل خط بکشید. ماشین‌های رومیزی معمولا ظرفیتی معادل ۶ الی ۸ نفر دارند که کاملا قابل حمل و قرارگیری روی کابینت است. همچنین از نظر قیمتی، نسبت به انواع دیگری ماشین ظرفشویی‌ها مناسب‌تر هستند. اطلاعات بیشتر
ماشین ظرفشویی مبله ماشین ظرفشویی مبله چیز عجیب غریبی نیست. به نوع ایستاده ماشین‌های ظرفشویی، مبله نیز می‌گویند. مسلما این ماشین‌ها از ظرفیت بالاتری برخوردار بوده و برای خانواده‌های پرجمعیت و آن‌هایی که رفت و آمد بیشتری دارند، گزینه مطلوبیست. شما می‌توانید ظرفیتی معادل ۱۲ الی ۱۶ نفر را از آن انتظار داشته باشید اما در کنار این ظرفیت بالا باید جای خوبی در آشپزخانه شما برای آن تعبیه شده باشد و محلی برای قرارگیری آن در نظر بگیرید. دقیقا مشابه ماشین لباسشوییست و باید در جایی در آشپزخانه بایستد. به این مدل ماشین‌ها ایستاده یا مبله می‌گویند. اینها معمولا دارای آپشن‌های متفاوتی بوده و بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
حال سوالی که مطرح می‌شود اینجاست: ماشین ظرفشویی رومیزی یا مبله؟ کدام را انتخاب کنیم؟ کدام گزینه بهتری برای ماست؟ آیا می‌توان این‌ها را به جای یکدیگر به کار برد؟ یا اینکه آیا اصلا این دو نوع فرقی با هم دارند؟
تفاوت بین ماشین ظرفشویی رومیزی و مبله تفاوت کاملا آشکار آن که بارها گفتیم همان اندازه و محل قرارگیری آن در آشپزخانه است. اگر جای زیادی ندارید و تمایل دارید ماشین ظرفشویی داشته باشید پس از نوع رومیزی استفاده کنید ولی اگر جای خوبی در آشپزخانه دارید به شما پیشنهاد می‌شود نوع مبله را انتخاب فرمایید. اما تفاوت‌های دیگری هم هست. خانواده چند نفره هستید؟ آیا خانواده‌ای هستید که مدام مهمانی می‌دهید و برای شستشوی ظروف معضل دارید؟ برای این منظور یک ماشین ظرفشویی رومیزی برای شما کفایت نمی‌کند مگر اینکه بارها و بارها آن را تخلیه کرده و مجدد ظروف را داخل آن قرار دهید. اما این چه کاریست وقتی می‌توانید یک ماشین ظرفشویی مبله تهیه کرده و به یک باره تمامی ظروف خود را در دو طبقه آن قرار داده تا شسته شود. اینجاست که باید تمامی توجه خود را به مخزن ماشین ظرفشویی جلب کرده و طبق نیاز خود انتخاب کنید. البته در این بین به پلاستیکی و استیل بودن ماشین ظرفشویی هم دقت کنید. معمولا مخزن‌های استیل دارای عمر و قیمت بالاتری هستند که اگر کیفیت برایتان مهم است حتما به آن توجه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان