انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت ارزان خوب است یا بد؟

طراحی سایت ارزان خوب است یا بد؟

#1
شرکت ها یا اشخاصی که طراحی سایت ارزان انجام می دهند، برای کم شدن هزینه، اغلب وب سایت ها را با قالب آماده طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند چرا که یک سایت با کدنویسی تخصصی، هزینه بر است. استفاده از قالب آماده وب سایت به دلیل مشکلات آن نظیر غیر قالب توسعه بودن، ایمنی و سرعت پایین و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه توصیه نمی گردد. خرید سایت آماده می تواند باعث هدر رفتن پول و زمان شما گردد.

در مورد خدمات پشتیبانی نیز در صورتی که حتی شرکت طراح سایت، وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که وب سایت مورد نظر را پشتیبانی ننماید نمی توانید از وب سایت خود استفاده لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت.

در حقیقت ساخت سایت با قیمت های بسیار پایین با توجه به مشکلاتی که ممکن است در آینده برای شما به وجود آورد، ممکن است شما را از ادامه روند راه اندازی سایت اینترنتی نا امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با قیمت مناسب اما با کیفیت انجام دهید تا بتوانید به تدریج و به مرور زمان حضور خود را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا ممکن است اما نیاز به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با قیمت پایین می نماید حال آنکه از آینده و نیاز به پشتیبانی سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون پشتیبانی رها می نمایند.


در حقیقت المان "تجربه" یکی از مهترین مؤلفه هایی است که باعث می گردد یک شرکت طراحی سایت توان ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد. شرکت های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خود سرعت بیشتری در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود سریعتر و با قیمت تمام شده کمتری پیاده سازی نمایند.

عملیات طراحی سایت فقط ساخت و راه اندازی وب سایت نیست بلکه پس از راه اندازی وب سایت می بایست وب سایت توسط طراح وب سایت پشتیبانی گردد و اکثر شرکت ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه، کار طراحی وب سایت را انجام می دهند معمولاً در پشتیبانی وب سایت ضعیف عمل می نمایند و توان پشتیبانی سایت را ندارند.

داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح پیش بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد وب سایت را انجام داده باشد. به عنوان مثال طراح، وب سایت را امن سازی می نماید تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با قیمت پایین انجام می شوند معمولا توسط شرکت ها یا اشخاص بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آینده دچار مشکلات امنیتی می گردند.

داشتن تجربه در پروژه طراحی وب سایت باعث می گردد طراح از مشکلات طراحی وب بیشتر با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط tuio ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان