انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هدف گذاری در تبلیغات دیجیتال برای نتیجه مطلوب

هدف گذاری در تبلیغات دیجیتال برای نتیجه مطلوب

#1
نوع مخاطب:
نکته مهم در نمایش تبلیغات، شناخت مخاطب است. این که بدانیم مخاطبمان چه کسی است، به چه چیزی علاقه دارد و یا حتی دارای چه شغلی می باشد در نمایش تبلیغ دارای اهمیت است.

به طور مثال آگهی هایی که برای کاربر یک وب سایت ورزشی به نمایش در می آید قطعا باید دارای تناسب بوده و برای این وب سایت، آگهی های ورزشی مناسب تر می باشند.

ویژگی های جمعیت شناختی:
این که مخاطبین مورد نظر ما برای نمایش آگهی در چه رده سنی هستند و یا اینکه چه جنسیتی دارند (مرد هستند و یا زن) برای نمایش آگهی های مناسب با هرگروه دارای اهمیت می باشد.

موضوع:
در تبلیغات دیجیتال، هر تبلیغ بر اساس موضوعات مورد علاقه کاربر به آن نمایش داده می شود و این از ویژگی های فوق العاده مهم تبلیغات آنلاین است.

ریمارکتینگ:
هنگام بازدید کاربران از یک سایت نحوه رفتار کاربر در سایت ذخیره شده و بر اساس همین رفتار اقدام به نمایش آگهی های تبلیغاتی مناسب او در سایر صفحات می شود.

به طور مثال، هنگام بازدید از یک سایت فروشگاهی اطلاعات ما از قبیل کلمات جستجو شده، محصولات مشاهده شده در سایت ذخیره شده و بر اساس این اطلاعات اقدام به نشان دادن آگهی های مرتبط در سایر صفحات برای ما می کند.

موتورجستجو:
در بسیاری از مواقع تبلیغات در موتورهای جستجو بر اساس جستجوی های انجام گرفته توسط کاربران نمایش داده می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان