انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درباره دوخت نوار پانچ پرده

درباره دوخت نوار پانچ پرده

#1
پرده های پانچ، جنس ها و مدل های متنوعی دارد و هر کدام نیز زیبایی و مزایای مختص به خود را دارند. انتخاب هر کدام از این مدل ها هم کاملاً به دکوراسیون داخلی و سلیقه شما بستگی دارد. بنابراین با دانستن روش دوخت نوار پانچ پرده که سخت ترین بخش از تولید پرده های پانچ است، می توانید این نوع از دکوراسیون را شخصاً و در خانه خود آماده کنید.

اگر خیاطی پرده را بلد هستید، روش دوخت نوار پانچ کار نسبتاً راحتی است. بعد از دوخت نوار پانچ می توانید پرده را به یک چوب پرده نصب کرده و از دکوراسیون جدید خود لذت ببرید.

اما قبل از دانستن روش دوخت نوار پانچ پرده و آماده سازی پرده این سؤال به ذهن می رسد که آیا دوخت پرده های پانچ از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند؟

[عکس: %D8%AF%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8...00x893.jpg]

پرده پانچ یکی از مدل های جدید پرده است که به تازگی برای دکوراسیون داخلی عرضه شده است بنابراین تنوع بالایی دارد. مورد بعدی ست کردن راحت این مدل پرده با دکوراسیون داخلی است. شما به راحتی می توانید از سادگی و شیک بودن این نوع از پرده ها استفاده کرده و جنس، رنگ یا طرح پرده را با دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

هم چنین لازم است یادآوری کنیم که پرده های پانچ معمولاً یالان ندارند بنابراین در هزینه ها صرفه جویی زیادی شده و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می شوند. در مورد دوخت نوار پانچ و هزینه های آن هم می توان گفت که براساس متراژی که برای پرده نیاز است، قیمت نوار پانچ متغیر است.

قیمت حلقه های مورد نیاز برای نوار پانچ نیز معمولاً به صورت تکی حساب می شوند و این تعداد هم بستگی به متراژ مورد نیاز پرده و نوار پانچ آن دارد. بنابراین اگر شما خیاط خوبی هستید، می توانید نوار پانچ را به پرده دوخته و آن را به چوب پرده نصب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان