انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 2 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت شرکت در دانمارک

ثبت شرکت در دانمارک

#1
دانمارک از لحاظ اقتصادی یکی از صادر کنندگان موفق در جهانی است. محصولاتی از قبیل فرآورده‌های لبنی و گوشتی، کشتی و نفتکش، توربین های بادی، پوست سمور و روباه، اسباب‌بازی، دارو و تجهیزات پزشکی از جمله مواردیست که به کشور های دیگر صادر می کند.

مردم دانمارک به خوشحال ترین و راضی ترین مردم دنیا مشهورند. این کشور دارای کمترین فساد اقتصادی در دنیا می باشد. در این کشور امکانات رفاهی و اجتماعی بسیاری برای افراد جامعه در نظر گرفته شده است که منجر به چنین رفاه اجتماعی و رضایتی شده است. بطور مثال تحصیل در این کشور برای کودکان اجباری و مجانی می باشد و دولت در حوزه درمان و سلامت نیز حامی افراد جامعه است.


ثبت شرکت در دانمارک دارای مزایای بسیاری است که از مهمترین آنها می توان به امکان مالکیت صد در صد برای افراد غیر بومی اشاره نمود. همچنین متقاضیان با ثبت شرکت در این کشور می توانند به آسانی میان کشورهای اروپایی بیزینس خود را گسترش دهند.

مدیر عامل و خانواده او می توانند از طریق ثبت شرکت در دانمارک اقامت 1 ساله این کشور را به دست آورند و پس از گذشت سه سال از فعالیت شرکت می توانند درخواست خود را جهت اقامت دائم ارائه نمایند و پس از گذشت پنج سال نیز می توان برای دریافت پاسپورت این کشور اروپایی اقدام نمود و با داشتن این پاسپورت می توان به راحتی به سایر کشورها سفر کرد.

در کشور دانمارک نیز مانند دیگر کشورها قالب های متفاوتی از شرکت قابل ثبت می باشد که افراد می توانند با توجه به نیاز های خود، موضوع فعالیت و روابط شرکاء و .... قالب مناسب خود را از میان دیگر قالب ها انتخاب نمایند.

برخی قالب های ثبت شرکت در دانمارک عبارتند از :
- ثبت شرکت با مسئولیت محدود Anoartsseskab
این نوع شرکت که در کشور دانمارک با حداقل یک سهامدار و حداقل سرمایه 80000 DKK قابل ثبت است. معمولاً برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک به ثبت می رسد و از رایج ترین انواع قالب شرکت در سراسر دنیا می باشد.

- ثبت شرکت به صورت سهامی Aktieselskab
اما شرکت های سهامی، در کشور فنلاند توسط افرادی انتخاب می شود که قصد راه اندازیه کسب و کارهای بزرگتر با سرمایه بیشتری را دارند. جهت ثبت این شرکت با حضور حداقل یک سهامدار و تامین حداقل سرمایه 500000 DKK الزامی است.

- ثبت شرکت به صورت مشارکت های محدود Kommanditselskab
برای ثبت شرکت در این قالب می بایست حداقل 2 عضو موسس حضور داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان