انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا در سال 2020

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا در سال 2020

#1
ویزای استارتاپ کانادا چیست؟ از جمله جدیدترین روش های مهاجرتی که توانسته به پرمتقاضی ترین روش های مهاجرت نیز تبدیل شود. ویزای استارت آپ کانادا ضمن تشویق کارآفرینان به مهاجرت و شروع کسب و کار جدید، با گذشت زمان، زمینه را برای دریافت اقامت دائم آنها نیز فراهم می کند.


شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا


ارائه مدرک آزمون آیلتس با حداقل نمره قبولی 5، برای دریافت ویزا الزامی است.
با توجه به اینکه دولت کانادا هیچ بودجه مالی را برای دارندگان ویزای استارتاپ در نظر نمی گیرد، داشتن توانایی مالی کافی برای گذراندن یکسال زندگی در کانادا (این میزان سرمایه برای هر شخص حداقل 12960 دلار کانادا می باشد.)
ایده و طرح متقاضیان باید در حدی باشد که علاوه بر جذب یکی از سازمان های سرمایه گذار و حمایت کننده کانادا، بتواند اثبات کننده کسب و کار موفق و مناسب برای راه اندازی باشد.
همچنین تعداد صاحبان طرح و ارائه دهنده ایده تنها می تواند توسط یک نفر و یا حداکثر 5 نفر صورت گیرد.
 
پس با این اوصاف، ویزای استارتاپ کانادا می تواند گزینه مناسبی برای دارندگان ایده و طرح نو جهت شروع کسب و کار جدید باشد. اخذ ویزای استارتاپ و ایجاد بیزینس جدید در کشور کانادا ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر برسد؛ ولی حمایت دولت کانادا از متقاضیان دارای ایده در زمینه استارتاپ به قدری است که حتی در صورت عدم موفقیت در کسب و کار، با فراهم آوردن فرصت های شغلی دیگر، مانع از لغو و باطل شدن اقامت آنها می شود.
 
بر این اساس با پذیرش طرح و ایدۀ متقاضی توسط شرکت های سرمایه گذار کانادایی، حداقل 10% سهام استارتاپی به ارائه دهنده ایده تعلق می گیرد. اما در صورتی که تعداد نفرات بیشتر باشد (حداکثر 5 نفر)، این سهام به میزان حداقل 50% در اختیار تمامی بنیان گذاران قرار می گیرد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویزای استارت آپ کانادا می‌توانید از موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ مشاوره بگیرید.
https://www.atlantic724.com/%d9%88%db%8c...%af%d8%a7/

 سوالات متداول درباره ویزای استارتاپ کانادا

1-    بیزینس پلن، مهاجرت به کانادا را برای چه تعداد متقاضی امکان پذیر می کند؟
مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ و ارائه بیزینس پلن برای حداکثر 5 نفر امکان پذیر است. البته این موضوع زمانی اتفاق می افتد که همه افراد نقشی در ارائه ایده و طرح داشته باشند. در آن صورت است که هر کدام، از حداقل 10% سهام برخوردار می شوند.
باید توجه شود که رد هر یک از این متقاضیان، منجر به مردود شدن همه اعضای گروه می شود.
2-   صدور ویزای استارتاپ کانادا در چه مدت به طول می انجامد؟
از زمان ارائه درخواست جهت دریافت ویزا، حدودا بین 14 ماه زمان می برد تا ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان صادر شود.
3-   آیا راه اندازی هر کسب و کاری از طریق استارتاپ کانادا امکان پذیر می باشد؟
خیر. در صورتی این فرآیند امکان پذیر می شود که بیزینس متقاضیان جز یکی از کسب و کارهای موفق و پربازده (high-growth) به شمار رود.
4-   آیا متقاضیان با دریافت اقامت کشور کانادا همچنان ملزم به راه اندازی طرح خود هستند؟
خیر. ورود به کانادا برای متقاضیان موفق به کسب اقامت کانادا از طریق استارتاپ، بدون هیچ گونه مسئولیت و محدودیتی صورت می گیرد.



مطالعه بیشتر: Start-up Visa Program
پاسخ

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا در سال 2020

#2
اگر کارآفرین هستید و می‌خواهید به کانادا مهاجرت کرده و در این کشور کسب و کاری راه بیندازید؛ می‌توانید ازطریق ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنید. دولت کانادا این برنامه مهاجرتی را ارائه کرده است تا کارآفرینان و افراد با استعداد را از سرتاسر جهان به کانادا جذب کرده و از آن‌ها برای راه اندازی کسب و کاری نو و استارتاپی حمایت و پشتیبانی کند. پس اگر ایده خلاقانه‌ای دارید، می‌توانید از طریق استارتاپ کانادا اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. در این مقاله تمام جنبه‌های استارتاپ ویزا کانادا بررسی می‌شود و سعی شده است تا به تمام سؤال‌های شما در این رابطه پاسخی کاربردی داده شود.

https://ofoghvisa.com/migration/canadian-startup-visa
پاسخ

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا در سال 2020

#3
شما به عنوان کارآفرین، اگر طرح و ایده نویی داشته باشید و بتوانید کسب و کاری را که قبلاً در این کشور وجود نداشته باشد، در کانادا ایجاد نمایید؛ موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شوید. به عبارت دیگر ویزای استارتاپ کانادا، توسط دولت کانادا ارائه شده است تا استعدادهای کارآفرینی را از سرتاسر جهان به خاک کانادا جذب کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان