انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی بهترین نمونه‌ های ست ظرف غذای کودک سام ست

معرفی بهترین نمونه‌ های ست ظرف غذای کودک سام ست

#1
همه ما کودکان خود را خیلی دوست داریم. اصلا دوست نداریم لحظه‌ای گرسنگی بکشند. اما اتفاق بدی که در این میان می‌افتد این است که، یا شما همیشه در کنار کودک دلبندتان نیستید، یا در شرایطی هستید که تمام امکانات برای تهیه غذا را ندارید. بنابراین باید ست ظرف غذای کودک داشته باشید. تا بتوانید در شرایط مختلف، غذای مورد نیاز بدن کودک خود را تأمین کنید. به اتفاق، به بررسی 5 ظرف غذای کودک می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

[عکس: %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8...50x188.jpg]

در این مقاله می‌خوانیم:
  • ظرف غذای کودک استیل
  • ظرف غذای کودک چرخشی
  • ظرف غذای کودک برای مدرسه
  • ظرف غذای کودک برای مهدکودک
  • ظرف غذای گیاهی نوزاد
  • نتیجه گیری
ظرف غذای کودک استیل
ظرف غذای کودک استیل، بهترین تکه‌، از ست ظرف غذای کودک شماست. جنس استیل این ظرف بسیار مقاوم است و هرگز زنگ نمی‌زند. اگر روزی، به صورت اتفاقی از دست کودک شما بیافتد، نمی‌شکند.
ظرف غذای کودک استیل در سایزهای مختلف تولید شده است. می‌توانید سایز ظرف را با توجه به سن، میزان اشتها، میزان رشد و محل استفاده ظرف انتخاب کنید. این ظرف می‌تواند در بسیاری از شرایط، بدون کمترین نگرانی همراه کودک شما باشد. ظرف غذای کودک استیل، معمولا برای کودکان 6 تا 12 سال مناسب است. در این ظرف استیل، به جهت استفاده همزمان انواع مواد غذایی، چند محفظه طراحی شده است.
بر روی در ظرف غذای کودک استیل، برآمدگی‌هایی ایجاد شده است. این برآمدگی‌ها، لب‌های تمام محفظه‌های داخل ظرف را می‌پوشاند. این امر مانع از جابه جایی غذا بین محفظه‌های داخل ظرف می‌شود.
در قسمت جلویی ظرف غذای کودک استیل، قفلی محکم طراحی شده است. اگر ظرف غذا از دست شما بیوفتد، این قفل محکم مانع از ریختن غذا می‌شود.
همراه این ظرف، دو ظرف استیل گرد نیز ارائه می‌شود. این دو ظرف برای مواد غذایی آبدار مانند ماست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در گذشته در ظروف استیل درزهایی وجود داشت، که با ورود غذا در بین آنها، و فاسد شدن آن مواد غذایی، سبب بو گرفتن ظرف می‌شد. ظرف غذای کودک استیل، از استیل یک تکه ساخته شده است. بنابراین هیچ درزی برای گیر کردن مواد غذایی در بین آن وجود ندارد. این امر، باعث شست و شویی راحت ظرف می‌شود.
[عکس: %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9...50x252.jpg]
نکات مثبت:
  • استیل یک تکه
  • قفل محکم در ظرف
  • وجود برآمدگی‌ها بر روی در، جهت پر کردن لبه محفظه‌ها
نکات منفی:
  • ممکن است، پس از پر کردن غذا برای برخی کودکان سنگین باشد.
ظرف غذای کودک چرخشی:
ظرف غذای کودک چرخشی Universal Gyro Bowl 360 ، یکی از به روزترین تکه‌های ست ظرف غذای کودک است. تقریبا همه ما با مشکل بازی کودکان، هنگام غذا خوردن دست به گریبان هستیم. کودکان ما کاری به جز بازی کردن ندارند. اگر بازی نکنند بزرگ نخواهند شد. بنابراین نباید آنها را از بازی کردن منع کنیم.
کودکان ما هنگام غذا خوردن، دست به ظرف غذا می‌زنند، و تمام آن را می‌ریزند. بسیاری از مادران از ریخت وپاش کودکان هنگام غذا خوردن، با کودک خود به تندی برخورد می‌کنند. ناگفته نماند که این برخوردهای تند می‌‎تواند آینده کودک شما را تباه کند. با ظرف غذای کودک چرخشی، تمام کودکان می‌توانند با ظرف غذای خود همزمان هم بازی کنند وهم غذا بخورند.
ظرف غذای کودک چرخشی، طراحی ترکیبی از بازی، و ظرف غذاست. در این ظرف دو دایره متحرک طراحی شده است. این دو دایره در 360 درجه می‌چرخد. بنابراین همیشه تعادل ظرف غذا با جاذبه زمین حفظ خواهد شد، به این ترتیب سنگینی ظرف غذا به سمت می‌ماند. کودک شما به هر شکلی که این ظرف را به دست بگیرد، غذای داخل ظرف بیرون نخواهد ریخت. با این حال، جهت اطمینان بیشتر، دری هم برای ظرف طراحی شده است. پس از گذاشتن در، تمام درزها بسته شده، و غذا بیرون نمی‌ریزد.
در طراحی ظرف غذای کودک چرخشی، رنگ‌های شاد و متنوعی به کار گرفته شده است. بسیاری از کودکان، به خاطر مزه غذا، غذاها را پس می‌زنند. اما رنگ بندی این ظرف سبب می‌شود، کودکان شما به بهانه بازی به سراغ این ظرف بیایند. بنابراین به راحتی می‌تواند غذا بخورد. در نتیجه با این ظرف می‌توانید به رشد کودک خود کمک کنید.


ادامه مطلب در بهترین نمونه‌ های ست ظرف غذای کودک سام ست
پاسخ

معرفی بهترین نمونه‌ های ست ظرف غذای کودک سام ست

#2
آشپزخانه ازجمله مکان‌هایی است که نیاز به اکسسوری‌های مختلفی برای ایجاد یک فضای مرتب و مناسب دارد. در این میان علاوه بر وجود سینک، کابینت و بسیاری از وسایل لازم در آشپزخانه وجود یک آب‌چکان باکیفیت نیز بسیار ضروری است. درواقع آب‌چکان جزو ضروريات يک آشپزخانه است و وجود یک آب‌چکان مناسب کنار سینک ظرف‌شویی آشپزخانه‌ همواره موردنیاز است.
به‌طورکلی در کنار آشنایی با انواع آب‌چکان، شناخت یک فروشگاه معتبر نیز که یک محصول باکیفیت همراه با یک خرید آسان نیز داشته باشد، به همان اندازه مهم است و در میان انواع مختلفی از فروشگاه‌های آنلاین مجموعه کابین نت شاپ می‌تواند ازجمله سایت‌های معتبر برای یک خرید موفق باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان