انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت میلگرد ساده

قیمت میلگرد ساده

#1
[عکس: 6io1_milgerd-sadeeeeeee.jpg]
 
قیمت میلگرد ساده از این لحاظ در صنعت آهن آلات حائز اهمیت است که در صنعت ساختمان سازی کاربردهای بسیار بالایی دارند. برای کاربردهای متفاوت، اندازه ها و تنوع بالایی دارند.
برای خرید آگاهانه در زمینه میلگرد حتما باید اطلاعات لازم و کافی در این زمینه را داشته باشید چرا که این امر باعث میشود خریدی آگاهانه و درست داشته باشید . ازآنجا که کاربردهای انواع میلگرد در صنعت و ساختمان بسیار گسترده است، شما باید بدانید که برای چه هدفی نیاز به خرید میلگرد دارید. و اینکه برای هدف شما ، استفاده از چه نوع میلگردی بصرفه تر است.
تمامی این مواردی که باید قبل از خرید بدانید بر روی قیمت میلگرد ساده که در نهایت برای شما فاکتور خواهد شد تاثیر گذار خواهد بود.
 
جنس پایه ای میلگرد از فولاد است.سطح مقطع دایره ای شکل دارند. در دو نوع ساده و آجدار تولید می شوند که هرکدامشان مشخصه های منحصر بفرد خود را دارند .
 
میلگرد های ساده همانطور که از نامشان پیداست سطحشان صاف است . میلگرد های آجدار نیز مانند نامی که برایشان انتخاب کرده اند ،سطحشان از آج هایی تشکیل شده است که این آج ها نیز به شکل  های مختلفی بر روی میلگرد قرار میگیرند که نوعشان را از همدیگر متمایز می سازد.
 
کارخانه های تولید کننده میلگرد ساده و آجدار در ایران کارخانه های ذوب آهن اصفهان، نوین متین، کویر کاشان، حسن رود، فولاد پارس و غیره هستند...
 
استحکام میلگرد ها
میلگرد ها در سایزهای مختلفی ساخته می شوند که این سایز ها متفاوت اند. و کاربردهای بسته به سایزشان برایشان تعریف شده است.
قطر این میلگردها از 6 تا 60 میلیمتر متفاوت است .
استحکام میلگرد ها ، بر روی کاربردشان تاثیر بسزایی دارد. و این استحکام رابطه مستقیم با میزان قطر میلگردها دارد.
قطر های بین 6 تا 30 میلیمتر بیشتر مورد معامله قرار میگیرند و برای خرید یا سفارش قطرهای بالاتر باید با فروشندگان انواع میلگرد ساده صحبت کنید و قیمت میلگرد ساده را از آنها بخواهید.
میلگرد ها همانطور که گفته شد دارای شکل های خاصی هستند که ب دو دسته ی ساده و آجدار تقسیم می شوند.
 
نحوه خرید میلگرد
همانطور که در پاراگراف های بالا ذکر شد قبل از خرید میلگرد حتما قبل از هرگونه اقدامی درباره محصول مورد نظرتون اطلاعات کافی و لازم را کسب نمایید.
بعنوان مثال قبل از تحقیق درباره قیمت میلگرد ساده حتما درباره کاربردهای میلگرد ساده تحقیق کنید و بدانید که دقیقا برای چه کاربردی به سراغ میلگرد ساده می روید.
میزان تناژ درخواستی خود را برای درج در پیش فاکتور حتما از قبل مشخص نمایید.
این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای خرید بالای 25 تن مجاز هستید از کارخانه خرید کنید. و برای خریدی کمتر از این میزان شما باید از شرکت آهن آلات اقدام به خرید نمایید.
 
در بخش تماس با مای سایت میتوانید با کارشناسان فروش آهن استیل یکتا تماس حاصل بفرمایید و درباره قیمت میلگرد ساده و آجدار و انواع دیگر آهن آلات مشاوره رایگان دریافت کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان