انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی 12 اشتباه در سفر به پوکت

بررسی 12 اشتباه در سفر به پوکت

#1
در این مقاله به بررسی 12 اشتباه در سفر به پوکت خواهیم پرداخت. با ما در این مقاله از توریاب همراه باشید...
پوکت یک مکان امن با امنیت است که چیزهای زیادی برای دیدن ، انجام و خوردن دارد! در اینجا چند نکته برای اطمینان از تعطیلات ایمن و خوشحال ، عمدتاً بر اساس سؤالات روزانه ای که از خوانندگان در سراسر جهان و عقل سلیم دریافت می کنیم ، ارائه شده است.

اشتباه 1 - فقط پد تایلندی بخورید

بله ، Pad Thai بسیار عالی است و در نهایت می توانید یک  یا دو وعده شما در سفر با تور پوکت را پر کند! اما به یاد داشته باشید که پرماجرا باشید و هر روز یک غذای متفاوت را امتحان کنید! غذاهای تایلندی متنوع ، مقرون به صرفه است و پوکت به دلیل غذاهای دریایی عالی بسیار مشهور است. بنابراین به دور جزیره بروید و غذاهایی را که قبلاً هرگز امتحان نکردید امتحان کنید! رستوران پرطرفدار تایلندی را مشاهده کنید از بهترین رستوران های غذاهای دریایی پوکت و بهترین رستوران های محلی و بهترین غذاهای خیابانی پوکت لذت ببرید.

اشتباه 2 - نادیده گرفتن پرچم های سرخ در ساحل!

شنا در طول فصل موسمی یک مسئله جدی و خطرناک است ، پرچم ها به طور هفتگی ترسیم می شوند و اینگونه نیست که شما بخواهید تعطیلات خود را بدون شنا کردن در تور پوکت به پایان برسانید. جریان های ریپ آب غافلگیر کننده هستند و هر چقدر هم که فکر کنید می توانید شنا کنید ، احتمالاً برنده نخواهید شد. پرچم های سرخ به معنی عدم شنا کردن در آن ساحل است. پرچم های زرد و قرمز نشان می دهد که شما می توانید بین پرچم هایی که نگهبانان آنها در محل هستند شنا کنید.

اشتباه 3 - چانه زنی نکنید ، اما چانه زدن بیش از حد ممنوع!

همه می دانند که چانه زنی بخشی از تجربه خرید در تایلند است ، اما شما در همه جا معامله نمی کنید. در بازار ، ممکن است شما از 60-70 off از قیمت مورد نیاز با هنر چانه زنی تخفیف بگیرید. اما چانه زنی در فروشگاه های بزرگ و یا یک مرکز خرید را در نظر نگیرید! شما باید برای اجاره دوچرخه خود چانه بزنید ، عمدتا اگر آن را برای چند روز اجاره میکنید ، اما مارک های بین المللی و کرایه ماشین قابل چانه زنی نیستند.

اشتباه 4 - انعام را فراموش کنید ، یا خیلی کم انعام بدهید.

در رستورانهای "واقعی" ، آنهایی که صورتحساب کتبی ارائه می دهند ، اگر از خدمات خود راضی هستید ، 10٪ آن را میتوانید  انعام  دهید اما اجباری نیست. معمولاً ، رستوران ها تو صورت حسابشان 10٪ هزینه خدمات را شامل می شوند ، بنابراین نیازی نیست که حتما انعام دهید .با این حال از آنجا که کارمندان در آن مشاغل خیلی زیاد حقوق نمی گیرند انعام  میتواند لذت بخش باشد.و در رستوران های خیابانی انعام  انتظار نمی رود.

اشتباه 5 - در روز اول خورشید را دست کم بگیرید!

وزش ،نسیم خنک و دریا گرم بخشی از سفر شما با تور تایلند است. آسوده گرفتن و لذت بردن از یک روز آفتابی بسیار آسان است ، به خصوص اگر در حال فرار از زمستان سرد کشور خود باشید. اما فریب نخورید ، که خورشید  میتواند در تایلند سوزان باشدخورشید بالقوه پوست شما را خراب می کند! بنابراین یک ضد آفتاب مناسب بردارید ، خرید آن از همه جا ، حتی فروشگاههای زنجیره ای و بین المللی (سون.الون) 7.11 آسان است!

اشتباه 6 - در آخرین لحظه برای فصل بالا هتلی را جستجو نکنید

هتل های زیادی در پوکت وجود دارند که میتوانید در منو هتل های پوکت توریاب آنها را مشاهده و مقایسه نمائید.رزرو  آنها در ماه دسامبر آسان است ، بنابراین ما یک هفته قبل از پرواز به آن نگاه خواهیم کرد ... "خطا! اگر در فصلی کم بازدید بین ژوئن تا نوامبر آمده اید ، بله می توانید این کار را انجام دهید ، حتی گران نیستند. اما اگر تصمیم گرفتید که فصل اوج را انتخاب کنید ، دسامبر و ژانویه به طرز شگفت انگیزی شلوغ هستند! بهترین هتل ها ، البته ، اول و بعضی اوقات تا 3 ماه قبل به فروش می رسند! سپس هرچه به ماه دسامبر نزدیک تر می شوید ، پیدا کردن یک اتاق سخت تر می شود. اگر در آخرین لحظه تور لحظه آخری پوکت را رزرو کنید ، به دور از همه چیز یا بدتر از این خواهید رسید.

اشتباه 7 - اگر قصد اجاره موتورسیكل را دارید ، بیمه مسافرتی خود را فراموش كنید

بیمه به یک دلیل وجود دارد. البته ، تا زمانی که به آن احتیاج داشته باشید ، احساس می شود پول شما تلف شده است اما اگر قصد اجاره ماشین یا دوچرخه را دارید ، از شما می خواهیم که از بیمه مسافرتی مناسب برخوردار شوید. رانندگی در پوکت کاملاً پرماجراست و غالباً تصادف تقصیر راننده بی تجربه است. اگر اتفاقی بیفتد ، شما بهترین پشتیبانی را می خواهید.

خطای 8 - در فصل کم بازدید هتلی را بدون استخر را انتخاب کنید

در طول فصل کم ، هتل ها ارزان هستند و معمولاً روزهای آفتابی بسیار زیادی وجود دارد. همیشه یک بار در روز باران خواهد بود. این مکرر نیست ، اما باید رخ دهد. با این حال ، یک چیز مطمئن است: در طول فصل کم دریا بسیار خشن و در بعضی روزها حتی خطرناک است. همیشه به پرچم های قرمز احترام بگذارید!اگر بین ماه های ژوئن و نوامبر سفر می کنید ، به خودتان لطف کنید و هتلی با استخر زیبا انتخاب کنید! اگر دریا ساکت است ، پس از آن به اقیانوس پرش کنید ، اما اگر پرچم ها قرمز هستند ، باز هم می توانید از شنا خوب (و یک استخر خوب) نیز لذت ببرید.

اشتباه 9 - حمل چمدان زیاد Overpack

تایلند در تمام سال بدون استثنا گرم است .بنابراین همه آنچه شما نیاز به بسته بندی دارید ، پیراهن و شلوار کوتاه (و گذرنامه) است! و به یاد داشته باشید ، خرید بخشی از سرگرمی در پوکت است ، بنابراین احتمالاً بیشتر از آنچه انتظار دارید خرید میکنید ، بنابراین چمدان خود را به حداقل ممکن کاهش دهید. هر آنچه را که نیاز دارید می توانید در اینجا پیدا کنید ، اغلب ارزان تر از خانه!

اشتباه 10 - هر روز به همان ساحل بروید

این قابل درک است که اکثر مردم ترجیح می دهند در راحت ترین ساحل بمانند ، جایی که تعادل دریا / غذا / فروشگاه / مهمانی به بهترین وجه متناسب است. معمولاً آن ساحل Patong ، Kata ، Karon ، Kamala و Bangtao Beach خواهد بود. حال بخاطر داشته باشید که سواحل پوکت  بسیار زیبا هستند.و هر روز یک ساحل را در تور ارزان پوکت انتخاب نمائید

خطای 11 - عدم استفاده از ماساژ ساحلی

ماساژ ساحلی ارزان و در هر ساحل پوکت ، حتی دور ترین  ساحل نیز موجود است! البته برخی بهتر از دیگران هستند و شاید گفتن آن دشوار باشد. در نهایت ، مهم نیست. شما یک سال کار طولانی داشتید. شما یک پرواز طولانی داشتید ، شما باید قدم بزنید و قدم بزنید تا کاوش و کشف کنید و عکس بگیرید .یک ساعت از برنامه «شلوغ» خود را در نظر بگیرید و در هر مکان ماساژ ساحلی متوقف شوید. بیشتر شما در حال حاضر می دانید که داشتن ماساژ تایلندی یا ماساژ روغنی در ساحل چه حسی دارد. معمولاً ماساژ ساحل از 300 بات در ساعت شروع می شود. قیمت در سواحل از راه دور می تواند تا 500 بات برسد ، یا وقتی مکان خوب شناخته شده است. به هر حال ، یک بار امتحان کنید. ممکن است تعداد کمی از آن خوششان نیاید ، اما اکثریت این کار را می کنند!

خطای 12 - در شهر پوکت هتل رزرو کنید (فکر کنید استراتژیک است)

اشتباه نکنید ، شهر پوکت یک میراث زیبا با جذابیت و کشف بسیاری است ، اما اغلب مسافران معتقدند که حضور در شهر پوکت به آنها امکان می دهد به سرعت به ساحل بروند. دوباره اشتباه! شهر پوکت در فاصله 20 کیلومتری نزدیکترین ساحل (پاتونگ) قرار دارد و ترافیک می تواند کابوس باشد (بد نیست اما هیچ کس دوست ندارد در تعطیلات ترافیک داشته باشد). خیلی بهتر است که کنار دریا بمانید و یک روز سفر به شهر پوکت داشته باشید تا از بازارهای معروف آخر هفته و خیابان های قدیمی پوکت لذت ببرید!

منبع: 
https://touryab.travel/attraction/12-%D8...%AF%D9%87)
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان