انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده

#1
دعاوی خانواده
به گفته ی بهترین وکیل خانواده در اصفهان ، دعاوی خانواده از جمله رایج ترین دعاوی هستند ، جای بسی تاسف است که حتی با یک بار مراجعه به دادگاه، متوجه گستردگی و تعدد دعاوی خانواده خواهیم شد. آن چه در دعاوی خانواده اهمیت بسیاری دارد آشنایی افراد با قوانین می باشد. اما برای یک فرد عادی این امکان وجود ندارد که با تمامی قوانین و جزئیات آن ها آشنایی کامل داشته باشد. اشخاص غیر متخصص، نه تنها از دانش کافی برای طرح این دعاوی یا دفاع در برابر آنها برخوردار نیستند، بلکه این جهالت می تواند سبب بروز خسارات جبران ناپذیری شود. لذا با وجود پیچیدگی و گستردگی قوانین و مقررات حاکم بر این دعاوی و نیز با توجه به تصویب قانون جدید حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱ و با در نظر گرفتن تغییر و تحولات گسترده ای که با تصویب این قانون صورت گرفت، وجود وکیل خانواده جهت رسیدگی به این دعاوی امری ضروری و انکار ناپذیر است. طبق این قانون تغییراتی در ضمانت اجرای مهریه ، حضانت فرزند، در خواست طلاق از سوی زوجین صورت گرفت. در تمام این دعاوی، حضور یک وکیل خانواده مجرب و متخصص می تواند در پیشبرد پرونده شما در دادگاه خانواده موثر بوده و شما را به نتیجه ی مطلوب و مورد نظر برساند.
دعاوی خانواده آن دسته از دعاوی است که راجع به امر ازدواج و روابط زناشوئی یا ناشی از آن باشد و با توجه به اینکه وضعیت نکاح و مسائل حقوقی پیرامون آن بسیار پیچیده بوده و متاسفانه یکی از شایع ترین دعاوی و از مسائل مبتلا به هموطنان عزیزمان می باشد بالتبع آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه و به روز رسانی آن الزامی می باشد نکته مهم اینکه: با تحولات رخ داده در قوانین خانواده اطلاع و آگاهی از قواعد و احکام برای پیش برد اهداف و تضمین منافع و جلوگیری از تضییع حقوق لازم و ضروری است که ما در این زمینه با آگاهی کامل جهت خدمت رسانی آماده می باشیم.
انواع دعاوی خانواده
هر فردی صرف نظر از نژاد، رنگ و جنس، زبان، مذهب و ملیت عضو خانواده بزرگ بشریت است و از حق و حقوقی برخوردار می باشد. این حقوق کلی حقوق بشر نامیده می شود. اما جدای از این حقوق خانواده به عنوان کوچک ترین واحد جامعه ، نیز دارای قوانین می باشد. با توجه به تعدد دعاوی خانواده این دعاوی در دو گروه کیفری و حقوقی تقسیم بندی می شوند. قوانین خانواده قوانینی نیست که بتوان بر خلاف آن توافق کرد، به‌ جز در مواردی که قانون خود اجازه توافق به زن و مرد داده است. به عنوان نمونه می توان به توافقی که در زمینه ی مهریه ، شروط ضمن عقد ، تصنیف اموال زوج ، حق طلاق ، انتخاب محل اقامت و بین زوجین انجام می گردد، اشاره کرد.
مسائل مربوط به مهریه و جهیزیه را باید از خانواده جدا کرد؛ زیرا این مسایل جزو مسایل فرعی محسوب می‌شوند و به تراضی طرفین بستگی دارد.
دعاوی خانواده شامل تمامی دعاوی کیفری و حقوقی می شود که در بستر خانواده اتفاق می افتد. همه ی افرادی که در خانواده حضور دارند ممکن است در جریان این دعاوی قرار بگیرند. بیشتر دعاوی خانواده از روابط زناشویی سرچشمه می گیرد و شاید راس این دعاوی را بتوان مهریه و مشکلات مربوط به آن دانست. دعاوی خانواده در دو دسته ی کیفری و حقوقی به شرح ذیل قابل بررسی می باشد. تمامی پروندهای مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی خانواده توسط وکیل خانواده اصفهان پذیرفته می شوند.
دعاوی حقوقی خانواده
مباحث دعاوی حقوقی خانواده عبارتند از : دعوای مطالبه ی مهریه ، تقاضای صدور قرار تامین خواسته از مهریه، مطالبه مهریه از ضامن، حضانت فرزند مشترک، ازدواج مجدد، مطالبه اجرت المثل، استرداد جهیزیه، استرداد هدایای نامزدی، تقسیط مهریه، عدم تمکین، طلاق از سوی زوج ، درخواست طلاق از سوی زوجه، طلاق توافقی و اجازه ازدواج از سوی دختر ، بطلان عقد نکاح ، ثبت واقعه نکاح ، اثبات رابطه زوجیت ، الزام به تهیه مسکن مستقل، مطالبه نفقه ، منع اشتغال زوج ، فسح نکاح ، اثبات رجوع به زوجیت ، ملاقات فرزند مشترک ، صدور حکم رشد.
دعاوی کیفری خانواده
مباحث دعاوی کیفری خانواده عبارتند از : عدم ثبت ازدواج دائم ، عدم ثبت طلاق ، انکار بی اساس و برخلاف واقعه زوجیت ، عدم فسخ نکاح ، نکاح قبل از بلوغ ، ترک انفاق ، ممانعت از ملاقات طفل ، ثبت غیرقانونی نکاح ، تدلیس در ازدواج ، سقط جنین ، عقد نمودن زن متاهل یا زنی که در عده دیگری است .
نقش وکیل خانواده در دعاوی خانواده
بدون شک علم حقوق و مباحث مربوط به دعاوی خانواده نیازمند داشتن تخصص در این رشته است. وکیل پایه یک خانواده در اصفهان توانایی حل تمامی مشکلات و ابهامات مربوط به دعاوی خانواده را داشته و راه کار اصولی و قانونی جهت حل مشکلات شما ارائه خواهد داد.
متاسفانه امروزه بنیان خانواده ها به سستی و سردی گرویده و شاهد در صد بالای طلاق در جامعه هستیم. اختلاف زوجین در مسائل مختلف و درگیری هایی که در این بین به وجود می آید، کانون گرم خانواده ها را متزلزل ساخته است. حق مسلم خانواده ها است که امکان مراجعه به وکلای مجرب و کارآزموده را برای خود هموار نموده و از راهنمایی های صادقانه و پشتیبانی وکیل خانواده حاذق و توانا بهره مند شوند.
موسسه حقوقی حامد امیری وکیل خانواده خوب در اصفهان ، با سال ها تجربه و صدها پرونده ی موفق در زمینه ی دعاوی خانواده و کسب تجارب و توانایی لازم می تواند حلال مشکلات شما در دعاوی خانوادگی و امور مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی خانواده باشد. دعاوی مهریه ، نفقه ، طلاق ، تمکین ، حضانت، اجرت المثل ، اذن در ازدواج، ملاقات فرزند، تنفیذ طلاق، استرداد جهیزیه ، حضانت فرزند و از جمله شایع ترین دعاوی در دادگاه خانواده هستند، که در بخش دانستی های حقوقی به بررسی آن ها پرداخته ایم. با توجه به تخصصی بودن دعاوی خانواده از یک طرف و نیاز به تجربه و خلاقیت وکیل خانواده از طرف دیگر، کمک یک وکیل خانواده حاذق و توانا تاثیر بسزایی در موفقیت و خاتمه دادن به دعاوی مذکور خواهد داشت.
مهم ترین موضوعات دعاوی خانواده
استرداد هدایای نامزدی، اذن ازدواج دختر،بطلان عقد نکاح، اثبات رابطه زوجیت دائم یا موقت،الزام به ثبت واقعه نکاح، مطالبه مهریه به نرخ روز، تأمین خواسته و توقیف اموال، اعسار از پرداخت مهریه، تمکین، مطالبه نفقه زوجه و فرزندان، الزام زوجه به تهیه ی مسکن مستقل، منع اشتغال زوجه، طلاق از سوی زوج، طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوجه، تجویز ازدواج مجدد، فسخ نکاح، الزام زوج به بذل مدت در عقدموقت، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت،سلب حضانت طفل،ملاقت طفل،استرداد جهیزیه،صدور حکم رشد،ثبت واقعه رجوع، نفی نسب.
حقوق خانواده شامل مباحث حقوقی بسیار مهم است که به قوانین اصل خانواده می پردازد. مباحثی مانند نکاح، طلاق ، پرداخت نفقه و مهریه ، تمکین زوجه، انواع مهریه ، راه های انحلال زوجیت،  نگاه داشتن عده و انواع آن از جمله این مباحث می باشد. تمامی موارد ذکر شده  در زمره حقوق خانواده رسیدگی می گردد . در صورتی که به دنبال وکیل مجرب در زمینه دعاوی خانواده هستید می توانید از مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید. بی شک سابقه ی درخشان یک وکیل دلیلی محکم بر اعتماد موکلین خواهد بود . لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در ارتباط با نفقه ، طلاق ، جهیزیه ، روابط نامشروع ، ملاقات فرزند می توانید از ما کمک بخواهید‌.
ارث و وصیت از مباحث مهم در قانون مدنی است که جای بحث و بررسی دارد. نحوه ی تعیین ارث زوجین از یکدیگر، انواع وصیت و در مجموع احکام مرتبط به موضوع ارث و وصیت در این شاخه مورد بررسی قرار می گیرد. وکیل جهیزیه در اصفهان و وکیل ارث در اصفهان آماده ی حل تمامی مشکلات شما در خصوص انحصار وراثت ، موانع ارث ، چگونگی تنظیم وصیت نامه و . می باشد.
مشاوره با وکیل خانواده
جهت مشاوره دعاوی خانواده و مسائل مرتبط با آن نمی توان به هر وکیلی اعتماد کرد ، هر وکیل تخصص خاص و مشخصی دارد و برای دعاوی خانواده باید به وکیلی خبره در زمینه خانواده مراجعه کرد . برای رسیدگی به مسائل مرتبط با خانواده وکیل خانواده بهترین گزینه برای مشاوره و رسیدگی به پرونده های خانوادگی است . افراد غیر متخصص از دانش کافی جهت طرح دعاوی خانواده یا دفاع در برابر این موضوعات بهره مند نیستند و عدم دانش کافی می تواند موجب بروز خسارات جبران ناپذیری برای فرد شود. بنابراین در تمامی دعاوی خانواداده وجود وکیلی مجرب و کارکشته و آگاه از قوانین حمایت از خانواده با رزومه کاری موفق و متخصص لازم است .
هنگامی که با مشکلات خانوادگی روبرو می شوید بدون شک برای رفع مشکل به دنبال وکیل خانواده خواهید بود اما نباید این موضوع موجب شود تا بدون تحقیق وکیلی نامناسب انتخاب نمایید زیرا ممکن به نتیجه ای که انتظار دارید حاصل نشود به انتخاب یک وکیل خانواده خبره اهمیت بسیاری دارد . وجود وکیل خانواده در اصفهان برای تسریع پیشرفت پرونده های دعاوی خانواده و جلوگیری از صرف زمان و هزینه های اضافی ضروری است. در واقع با بهره مندی از تجربیات وکیل خانواده اصفهان در کوتاه ترین زمان ممکن و مطابق موازین قانونی مسیر هموارتر خواهد شد. برای هر موضوعی از دعاوی خانواده باید برای انتخاب وکیل خانواده تحقیق کرد و با دقت کامل وکالت خود را به او بسپارید.
وکیل خانواده در اصفهان
همان گونه که ذکر کردیم ، حقوق خانواده و مسائل و دعاوی مربوط به آن، بخش وسیعی از پرونده های قضایی را در دادگاه خانواده و نیز شوراهای حل اختلاف در بر می گیرد. کثرت پرونده های مربوط به دعاوی خانواده و افراد زیادی که درگیر این پرونده ها هستند، ارتباط با وکیل خانواده در این زمینه را ضروری می سازد.
حامد امیری بهترین وکیل خانواده اصفهان ، آماده ی پذیرش وکالت ، هموطنان محترم در انواع دعاوی خانواده می باشد. این مژده را به مراجعین گرامی می دهیم که از طرق مختلف می توانند با ما در ارتباط باشند. امکان بهره مندی از مشاوره ی آنلاین ، تلفنی و حضوری برای تمامی مراجعین فراهم گشته است. لذا پیش از مراجعه به ذفتر وکالت می توانید تمامی پرسش های خود را به صورت آنلاین یا تلفنی مطرح کرده و از مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان بهره مند شوید.
لازم به ذکر است، پیش از قبول پرونده آن را به دقت بررسی و مطالعه نموده و در صورت احتمال زیاد در موفقیت پرونده آن را می پذیریم. لذا هیچ گونه نگرانی در خصوص اتلاف وقت و هزینه ی خود نداشته باشید. رسالت ما رفع مشکلات موکلین محترم است، بایک تماس وکیل خانواده در کنار شما خواهد بود.
منبع:   دعاوی-خانواده/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان