انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی ساحل نویی پوکت

معرفی ساحل نویی پوکت

#1
ساحل نویی ساحل عجیب و پنهان در پوکت میباشد. این ساحل با شکوه بسیار بزرگ نمی باشد، ولی ظاهرا مردم سواحل پنهان را دوست دارند.
ساحل نویی حدود یک سال بسته شد و تقریبا فراموش شد. این اواخر اخیرا با روشی بسیار دوستانه و تحت نام Water Beach Club بازگشایی شد و حتی یک نسخه جدیدی نیز داشت که به یک زمین بازی اینستاگرام تبدیل گردید.

Nui Beach کاملاً ناشناخته نبود ، اما رسیدن به آن دشوار بود و هزینه ورود درخواست شده هنگام ورود حداکثر 500 بات در یک نقطه بود. این امر بازدیدكنندگان تور پوکت را دلسرد یا حتی ناراحت می کرد ، به ویژه هنگامی كه زمان رانندگی در جاده خاك طولانی و جاده خطرناک را در نظر بگیرید. الان این هزینه برداشته شده است اما هنوز یک هزینه برای دریافت وجود دارد یک کامیون درایو 4 چرخ تا شما را در مسیر بسیار طولانی و خائنانه سوار کند.

اطلاعات بیشتر تور پوکت

باید بدانید که طبق قانون کشور تایلند سواحل خصوصی در تایلند مجاز نیست. ما چندین بار در این سایت وضعیت را توضیح دادیم: اگر شما صاحب خوش شانس زمینی هستید که ساحل را احاطه کرده است ، می توانید دسترسی به ساحل را سلب کنید یا مبلغ مورد نظر خود را برای دسترسی به آن اعلام کنید.

ساحل نویی ، که با ساحل Ya Nui اشتباه گرفته می شود ، ساحل خوبی نیست اما جذابیت یک ساحل مخفی را دارد که توسط درختان بلند نارگیل احاطه شده است. این خلیج کوچک است که در انتهای یک جاده خاکی بسیار گرد و خاکی یافت می شود.

چگونه به ساحل Nui برسیم؟

ساحل نویی در جایی بین ساحل کاتا و ساحل نای هارن واقع شده است. نیمه اول جاده خیلی بد نیست ، بنابراین می توانید تا قبل از رسیدن به مجموعه ای از میله های بامبو ، ماشین خود را هدایت کنید.

در این مرحله شما باید انتخاب کنید: سوار کامیون به ازای هر نفر 300 بات (شامل بازگشت) شوید یا در گرما و گرد و غبار یک شیب تند 2 کیلومتر قدم بزنید. پس از رسیدن به ساحل پایین تپه ، یک خلیج کوچک و دوست داشتنی با بسیاری از کلبه های چوبی و تراس های چوبی کشف خواهید کرد. مکان بعد از اولین مجموعه نوسازی بسیار خوب شده است.تخته سنگهای بزرگ ساحل Nui را احاطه کرده اند و این یک تجربه فوق العاده غرق شدن است. اسباب غواصی که قبلاً برای اجاره در دسترس است.چند چتر در ساحل و یک رستوران سایه دار بزرگ وجود دارد که می توانید در آنجا مقداری غذای تایلندی و برخی نوشیدنی های سرد مورد نیاز را سفارش دهید (100 بات برای یک نوشابه ) در ادامه حتی می توانید از ماساژ تایلندی لذت ببرید.

ساحل نویی دارای یک مجموعه توالت جالب است که همه از بامبو و روزنامه ساخته شده اند! و استفاده از آنها برای شما 10 بات هزینه خواهد داشت: برای تمیز نگه داشتن آنها و برای تأمین آب این پول را می گیرند. و در واقع توالت ها به طرز حیرت انگیزی تمیز بودند!

نتیجه؟ ساحل نویی یکی از معدود سواحل پوکت است که برای رسیدن به آن نیاز به تلاش دارد ، بنابراین هرگز شلوغ نخواهد شد و به نوعی ، جذابیت یک مخفیگاه مخفی را دارد.

اطلاعات ساحل Nui:

آدرس: کارون ، منطقه مونانگ پوکت ،
باز: 10 صبح - 6 عصر
قیمت: رایگان
فاصله از Patong 16کیلومتر
فاصله از کاتا: 6 کیلومتر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان