انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

#1
در این بخش به آشنایی با مرکز خرید مارک آنتالیا می پردازیم.

فروشگاه بزرگ مارک، سال 2013 در منطقه کنیالتی افتتاح شده و حدودا 51 هزار مترمربع نیز مساحت دارد. از هرکجای شهر آنتالیا میتوان به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشت، توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند از هر سمت شهر با استفاده از تراموا به راحتی به مرکز خرید مارک برسند. مارک بسیار مدرن معماری و ساخته شده و تراس بسیار زیبایی هم دارد. در این مرکز خرید میتوان هرچیزی در زمینه های تکنولوژی، غذا، سرگرمی، مد و فشن و... پیدا کرد.

بیشتر: تور آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

فروشگاه های مرکز خرید مارک آنتالیا
حدود 155 فروشگاه و مغازه از برندهای داخلی ترک و بین المللی در این مرکز خرید فعالیت می کنند. همینطور بسیاری از مغازه ها نیز هستند که اولین بار در این مرکز خرید باز شده اند. مرکز خرید مارک دارای شعبه های مختلفی از برندهای داخلی و بین المللی معروف در سطح جهانی مثل پل، کوتون، دریمود، ماتراش، هاتیچ، برشکا، اچ اند ام، منگو، آدیداس، نایک و ... می باشد.

فروشگاه های مرکز خرید مارک آنتالیا

رستوران و امکانات رفاهی مرکز خرید مارک آنتالیا
در این مرکز خرید پارکینگ بسیار بزرگی با ظرفیت بیشتر از سه هزار ماشین وجود دارد. همینطور انواع رستوران ها و کافه بارهای خوب و معروف در مرکز خرید مارک شعبه دارند. این مرکز خرید ده سالن سینمای بزرگ با فیلم های معروف و بروز داخلی و بین المللی داشته و میتواند علاوه بر مکانی برای خرید، یک مکان تفریحی و سرگرم کننده نیز باشد.

رستوران و امکانات رفاهی مرکز خرید مارک آنتالیا

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید مارک آنتالیا
توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب و تابستان ها تا ساعت یازده از این مرکز خرید بازدید کنند. دسترسی به مرکز خرید مارک از هر کجای شهر با استفاده از تراموا امکان پذیر است.

منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان