انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

#1
کار در یک دفتر به طور معمول مستلزم گذراندن زمان زیادی در حالت نشستن روی صندلی اداری است موضعی که استرس را به ساختارهای ستون فقرات اضافه می کند. بنابراین ، برای جلوگیری از ایجاد مشکلات  کمر و ستون فقرات ، داشتن صندلی اداری که ارگونومیک باشد ، از کمر پشتیبانی کند و وضعیت خوبی را برای بدن ایجاد کند ، مهم است. همیشه این نوع صندلی ها به تعداد زیادی، برای استفاده در دفتر کار وجود دارد. هیچ یک از صندلی های اداری لزوما بهترین نیستند ، اما مواردی وجود دارد که که در انتخاب یک صندلی ارگونومیک خوب بسیار مهم است، برای درک بهتر موضوع با گلدسیت همراه باشید.
یک صندلی ارگونومیک خوب باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟
در ابتدا با توجه به سبک ” صندلی اداری معمولی “، مواردی وجود دارد که یک صندلی ارگونومیک باید داشته باشد ، از جمله:
ارتفاع صندلی: ارتفاع صندلی دفتر باید به راحتی قابل تنظیم باشد. یک اهرم تنظیم پنوماتیک ساده ترین راه برای انجام این کار است. ارتفاع صندلی که از حدود ۱۶ تا ۲۱ اینچ از کف فاصله دارد برای بیشتر افراد مناسب است. این کار به کاربر امکان می دهد تا پاهای خود را صاف روی زمین بگذارد ، ران های افقی قرار بگیرند و بازوها هم ارتفاع با میز قرار باشند.
عرض و عمق صندلی: صندلی باید از عرض و عمق کافی برخوردار باشد تا بتواند از هر کاربر راحت پشتیبانی کند. معمولاً ۱۷-۲۰ اینچ عرض استاندارد صندلی است. عمق (از جلو تا پشت صندلی) باید به اندازه کافی باشد تا کمر کاربر با پشتی صندلی متناسب باشد به طوریکه تقریباً بین ۲ تا ۴ اینچ بین پشت زانوها و صندلی فضا باقی بماند. شیب صندلی رو به جلو یا عقب نیز باید قابل تنظیم باشد.
 
پشتی کمر: پشتیبانی کمر در صندلی ارگونومیک بسیار مهم است. ستون فقرات دارای یک منحنی درونی است و نشستن برای مدت طولانی و بدون پشتیبانی از این منحنی ، منجر به شل شدن آن می شود و باعث می شود ساختار ستون فقرات در ناحیه ی تحتانی باشد از حالت عادی خارج شود. یک صندلی ارگونومیک باید دارای یک تنظیم کمری (هم از نظر ارتفاع و هم از نظر عمق) باشد تا منحنی درونی کمر هر کاربر بتواند از پشتیبانی مناسب بهره مند شود.
پشتی صندلی : پشتی صندلی اداری ارگونومیک باید دارای عرض ۱۲ تا ۱۹ اینچ باشد. اگر پشتی صندلی از صندلی جدا باشد ، باید از نظر ارتفاع و زاویه قابل تنظیم باشد و بتواند از منحنی طبیعی ستون فقرات پشتیبانی کند. اگر صندلی کفی و پشتی را به صورت یک تکه در کنار هم داشته باشد ، باید پشتیبان را در زاویه های جلو و عقب تنظیم کنید و با یک مکانیزم قفل دار از حرکت بیش از حد به سمت عقب جلوگیری شود.
جنس صندلی: جنس روکش صندلی و کفی صندلی اداری باید به اندازه کافی نرم باشد تا در مدت زمان طولانی راحت بتوانید روی آن بنشینید.
دسته :  دسته های صندلی اداری باید قابل تنظیم باشد. آنها باید اجازه دهند که بازوهای کاربر راحت باشد و شانه ها شل شوند. آرنج و ساعد باید استراحت کنند و ساعد در هنگام تایپ نباید بازو را به عقب فشار دهد.
چرخ : هر سبک صندلی ارگونومیک باید به راحتی بچرخد تا کاربر بتواند بدون فشار به مناطق مختلف میز کار خود برسد.
پاسخ

صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

#2
ما خدمات تعمیر صندلی اداری را در شهرتهران ارائه می دهیم. هنگامی که شما نیاز به کمک برای تعمیر یک صندلی یا تعدادی از صندلی های اداری دارید, می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا برآورد درستی از هزینه تعمیرات داشته باشید. بعد از تماس شما با  اهرا صندلی  تکنسین های ما در عرض 24 ساعت در محل کار شما حاضر می شوند و خدمات تعمیرات صندلی اداری را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.  اهرا صندلی ارائه دهنده خدمات تعویض قطعات صندلی در محل, بدون اینکه در محل کار شما اختلال ایجاد شود قطعات صندلی اداری شما را به سرعت تعویض می کند و امکان استفاده مجدد از صندلی اداری را برای شما فراهم می کند.
شما باید در خرید بهترین سبک ها و مدل های صندلی اداری خود پول زیادی صرف کرده باشید. اگر می خواهید بیشترین سرمایه گذاری خود را انجام دهید، باید تمام قطعات صندلی اداری را تعمیر و به درستی نگهداری کنید. در  اهرا صندلی ما از بهترین قطعات صندلی اداری برای ارائه خدمات خود استفاده می کنیم. قطعات صندلی اداری عبارتند از : جک, مکانیزم, دسته, پایه و چرخ صندلی اداری.
اگر مکانیزم صندلی کار نمی کند یا جک صندلی اداری دچار مشکل شده است ، ما می توانیم صندلی را برای شما تعمیر کنیم. ما همچنین خدمات تعویض چرخ و پایه صندلی اداری را ارائه می دهیم. بنابراین، اگر صندلی های قدیمی دارید که نیاز به چرخ های جدید یا پایه های 5 ستاره دارند، می توانید با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در محل کار شما حاضر شوند و قطعات صندلی شما را تعویض کنند. ما همچنین دیگر لوازم جانبی صندلی را موجود داریم که ممکن است برای تعمیر صندلی اداری مورد نیاز باشد.  اهرا صندلی بهترین و کامل ترین راه حل را برای تعمیرات تخصصی صندلی اداری ارائه می دهد. شما می توانید قرارداد تعمیر و نگهداری سالانه با ما داشته باشید تا علاوه بر دریافت خدمات تعمیر صندلی اداری به طورمنظم, درهزینه تعمیرات صندلی برای شما صرفه جویی شود.
 
نگهداری و تعمیر صندلی اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است, به طوری که انجام این کارها به شکل درست از نگهداری روزمره تا تعمیر ات تخصصی صندلی اداری، مبلمان اداری شما را در شکل ایده آل نگاه خواهد داشت. با تماس شما, تکنسین های متخصص ما تجزیه و تحلیل می کنند و مشاوره رایگان در مورد تعمیر صندلی به شما ارائه می دهند .ما به شما اطمینان می دهیم که  صندلی های اداری را طوری تعمیر کنیم که تصور کنید صندلی جدید خریداری کرده اید.
علاوه بر تعمیر صندلی های آسیب دیده ، ما همچنین قطعات صندلی اداری را برای تسریع روند تعمیرات, تعمیر می کنیم. شما مطمئن باشید که در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد و خدمات ما در سریع ترن زمان به شما ارائه می شوند.
پاسخ

صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

#3
کارمندان، مدیران و افرادی که پشت میز نشستند نیاز به صندلی ارگونومیک را به طور کامل احساس می‌کنند. اما این صندلی‌های ارگونومیک ویژگی‌های خاصی دارند که باید به آنها توجه کرد و یک صندلی با بیشترین امکانات را انتخاب کرد. این امکانات می‌تواند شامل تنظیم ارتفاع صندلی، حمایت از گردن یا گودی کمر و تنظیم دسته و شیب پشتی صندلی باشد. معمولا صندلی‌هایی که بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده‌اند راحتی افراد را در نظر گرفته و برای افراد با قد و وزن مختلف متناسب هستند. کمردرد یا گردن درد از مشکلات ناشی از عدم استفاده از صندلی ارگونومیک است. روکش‌های صندلی‌های اداری نیز در راحتی آن تاثیر ویژه‌ای دارد. یک صندلی باید روکشی باکیفیت و قابل تنفس داشته باشد تا افراد بعد از نشستن طولانی‌مدت روی صندلی احساس ناراحتی نکنند. برای کمک به خرید صندلی نیلپر در کرج، تعدادی از این صندلی‌های ارگونومیک را برای شما آورده‌ایم:

صندلی کارشناسی نیلپر oct712t : یک صندلی کاملا استاندارد که با رعایت اصول ارگونومی طراحی شده و دارای قابلیت تنظیم زیادی برای کاربران است. این صندلی زیبا دارای پایه پنج پر فولادی بوده و بسیار مستحکم است.
صندلی کارشناسی نیلپر oct750 : این صندلی نیز با رعایت اصول ارگونومی ساخته شده و دسته آن را نیز می‌توان تنظیم کرد. پایه پنج پر این صندلی از پلاستیک بسیار مستحکم است.
صندلی مدیریتی نیلپر ocm812v: یک صندلی ارگونومیک زیبا و استاندارد همراه قابلیت تنظیم ارتفاع و حمایت از گردن و گودی کمر است. این صندلی نیز دارای پایه پنج پر مستحکم از جنس پروفیل فولادی است.
 
فروشگاه باتاب وارنا البرز دارای نمایندگی برندهای معتبر و مشهوری مانند نیلپر و لیو است و بیش از 15 سال است که در زمینه مبلمان اداری در حال فعالیت است. با مراجعه به سایت نیلپر می‌توانید آدرس فروشگاه ما را در سایت رسمی نیلپر مشاهده کرده و یا به‌صورت آنلاین و یا به‌صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. فروشگاه ما محصولات نیلپر را طبق این شرکت با گارانتی سه‌ساله و خدمات پس از فروش ده‌ساله ارائه می‌دهد. در فروشگاه ما امکان انتخاب انواع روکش‌های چرمی یا پارچه‌ای نیز وجود دارد.  قیمت‌ها در فروشگاه ما نیز مطابق برند نیلپر است.
صندلی‌های اداری در فروشگاه ما فقط به صندلی کارشناسی و مدیریتی ختم نمی‌شود. بلکه با مراجعه به فروشگاه ما می‌توانید انواع صندلی انتظار و چهارپایه متناسب برای اتاق یا سالن انتظار یا رستورانی را مشاهده کنید. همگی این صندلی‌ها بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده‌اند و بهترین کیفیت و طراحی را دارند. حتی صندلی‌های آزمایشگاهی فروشگاه ما نیز بهترین کیفیت را دارد برای اکثر کاربردهای آزمایشگاهی قابل‌استفاده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان