انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مهاجرت تحصیلی و اپلای کشور کانادا

مهاجرت تحصیلی و اپلای کشور کانادا

#1
کانادا همواره یکی از کشورهای مهاجرپذیر بوده که سالانه مهاجرهای فراوانی رو از کشورهای متفاوت جهان به خودش جذب میکنه. کانادا به کشور هفتاد و دو ملت مشهوره و این به دلیل فراوانی کلیت ها و فرهنگ های متفاوت تو این کشوره. در مقاله قصد داریم کانادا را به عنوان مقصدی برای اپلای بررسی کنیم، اگر هنوز نمیدانید اپلای چیست و یا کامل با فرایند آن آشنا نیستید حتما مگا مقاله‌ی اپلای اسکورایز را از لینک زیر بخوانید:

اپلای چیست و چگونه اپلای کنیم؟
کانادا چه جور جاییه؟
قبل از هرچیزی، و قبل از این که بخواین کانادا رو به عنوان مقصدتون برای ادامه تحصیل انتخاب کنین، بهتره کمی این کشور رو بشناسین و راجع بهش بدونید. در واقع کانادا به علت شرایط جغرافیاییش و قرار گرفتن در عرض کم جغرافیایی، دارای آب و هوای سرد و خشنی هستش. این به این معنیه که زمستان های این کشور سخت و طولانی هست و در بیش تر ایام سال برف تو این کشور وجود داره. شاید براتون جالب باشه که بدونین قسمت وسیعی از خاک کانادا به علت شرایط سخت آب و هوایی و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است.
چرا اپلای برای کانادا؟
کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته در جهانه. همچنین این کشور به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علم و تکنولوژی دارای مراکز علمی معتبره. این کشور دارای دانشگاه های بسیار معتبر و خوبیه. به دلیل مجاورت کانادا با ایالات متحده آمریکا، بسیاری از افراد مهاجرت به این کشور رو به عنوان پلی برای رفتن به ایالات متحده آمریکا میبینن. باید بدونید که کانادا به علت این که دارای میزان تولید ناخالص ملی مطلوب و همچنین میزان رفاه قابل قبولی در سطح جامعه هست، میتونه مکان خوبی برای زندگی پس از پایان تحصیلات شما باشه. همچنین در این کشور فرصت های شغلی خوبی وجود داره و شما پس از پایان تحصیلاتتون میتونید در رشته تخصصیتون مشغول به کار شوید.
شهرهای مهم کانادا
لیست مهم ترین شهرهای کانادا:
  1. Toronto
  2. Montreal 
  3. Vancouver 
  4. Calgary 
  5. Edmonton 
  6. Ottawa
  7. Quebec 
جالبه بدونید به جز انگلیسی، فرانسه هم یکی از زبان هایی هست که تو کانادا صحبت میشه و برای مثال در شهری مثل شهر کبک (Quebec) کاملا فرانسوی زبان هستن.
دانشگاه های کانادا
دانشگاه های کانادا جزو پیشروترین دانشگاه ها در دنیا هستن و دانشگاه های شهرهای بزرگ دارای رنکینگ بسیار بالایی هستن، بقیه دانشگاه های این کشور هم از رتبه ی قابل قبولی برخوردارن.
شما می تونید لیست دانشگاه های کانادا رو در اسکورایز ببینین.
رفت و آمد به کانادا
به دلیل این که کانادا کشوری مهاجرت پذیره، قوانین مهاجرت به اون بسیار راحت تر از بسیاری از کشورهای دیگه مثل ایالات متحده آمریکاست. همچنین دولت کانادا هم در صدور ویزا، مخصوصا به دانشجویان و کسانی که قصد ادامه تحصیل در این کشور دارند، سخت گیری خیلی کمی داره.


اگر برای مهاجرت به کانادا سوالتون اینه که چه مدرک زبانی باید ارایه بدین و آیا تافل یا آیلتس باید داشته باشین، باید بدونید که کانادا مدرک IELTS رو به عنوان مدرک زبان از شما قبول میکنه. باید توجه کنید که شما باید مدرک ACADEMIC IELTS با نمره حداقل ۶.۵، برای مهاجرت تحصیلی به کانادا داشته باشین.
پاسخ

مهاجرت تحصیلی و اپلای کشور کانادا

#2
دوست عزیز من دنبال تحصیل پزشکی در استرالیا هستم ولی واقعا هیچ جا منبع قابل اعتمادی پیدا نمیکنم. ی مقاله ای به تازگی خوندم ولی درموردش مطمئن نیستم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
https://avammigration.com/german-scholarship/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان