انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو سایت داخلی

سئو سایت داخلی

#1
محتوا سایت
محتوایی که در سایت خود قرار میدهید به دلیل آنکه یک سایت آرایشگاهی و پیرایشگاهی است و بیشتر شامل تصاویر میباشد، میتوانید مطالبی در رابطه با نحوه خدمات خود قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که این محتوا نباید تکراری و یا کپی شده از سایت های رقبا باشد زیرا گوگل متوجه این حرکت شما خواهد شد و امتیاز منفی برای سایتتان به همراه خواهد داشت.

توضیحات متا
متا دسکریپشن ها در واقع توضیحات کوتاهی از سایت شما هستند که در زیر عنوان قرار میگیرند. کاربران با خواندن این توضیحات متا بهتر متوجه محتوای سایت شما خواهند شد. پس بهتر است توضیحات خود را دقیق و با استفاده از کلمه کلیدی بنویسید.

ریسپانسیو
ریسپانسیو بودن یک سایت دارای اهمیت زیادی است. اهمیت این مورد آنقدر زیاد است که اگر سایت شما یک سایت ریسپانسیو نباشد به طور حتم از جانب ربات های گوگل امتیاز منفی دریافت میکنید. این ویژگی در سال های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است و تمامی صاحبان وب سایت به دنبال ریسپانسیو کردن سایت خود هستند. واکنش گرا بودن یک سایت به این معنی است که سایت در تمامی صفحه نمایشگر ها به همان اندازه نشان داده شود.

سرعت سایت
سرعت سایت میتواند عامل دیگری در بهبود سئو سایت شما باشد. هرچه سرعت بارگذاری سایت کند باشد کاربران را خسته میکند و از سایت شما خارج میشوند. برای بهینه کردن سرعت سایت میتوانید از ابزار های زیادی استفاده کنید. یکی از معروف ترین این ابزار ها gtmetrix است. با گزارشی که از این ابزار دریافت میکنید متوجه میشوید که در کدام قسمت از سایت باعث افت رتبه شده است.

تکنولوژی amp
این تکنولوژی که برای تلفن های همراه کاربرد دارد باعث میشود تا سرعت بارگذاری سایت مانند سرعت بارگذاری در کامپیوتر ها باشد. یعنی علاوه بر بهینه بودن سرعت کلی سایت باید سرعت بارگذاری سایت در تلفن های همراه نیز بالا باشد

لینک های داخلی
هر صفحه ای که در سایت خود ایجاد میکنید بهتر است آنها را به یکدیگر لینک دهید. همچنین میتوانید با ثبت وبلاگ های مختلف و قرار دادن لینک خود در آنها، کاربران را به سمت سایت پیرایشگاهی خود هدایت کنید.


سایت پیشرو ارتباط
سئو چیست
پاسخ

سئو سایت داخلی

#2



Fast traslate


Icon translate


سلام
سپاسگزارم از مطالب آموزشی.
من یه سوالی در مورد سئوی داخلی داشتم. سایتهایی مانند الو اینستاگرام که چندتا ابزار دارند و تقریبا بدون محتوا هستند، سئوی داخلیشون به چه صورت هست؟
ممنون
زندگی رو سخت نگیر  Rolleyes


Fast traslate


Icon translate
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان