انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت و خرید دستگاه چسب زن کارتن

قیمت و خرید دستگاه چسب زن کارتن

#1
دستگاه چسب زن یکی از پرکاربرد ترین انواع دستگاه بسته بندی در صنایع مختلف می باشد که در آخرین مرحله، یعنی پک کردن محصول به کار می رود. دستگاه چسب زن کارتن، یکی از انواع مهم می باشد.

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه چسب زن کارتن می توانید با ما تماس بگیرید. نصب جت پرینتر و کارتن شمار روی انواع این ماشین امکان پذیر است. شما در کاروپک می توانید لیست جامعی از محصولات را مشاهده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود در مورد هر یک از این دستگاه ها را به دست آورید.

کلیه دستگاه های چسب زن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و کاروپک تمام دستگاه هایی را که به شما ارائه میدهد را تضمین کرده و کیفیت و سلامت آن را ضمانت میکند.

انواع دستگاه چسب زن
دستگاه چسب زن (Gluing Machine) انواع مختلفی دارد که به صورت عمده میتوان به نوع اتوماتیک و دستی اشاره کرد که هر کدام کارایی مختلفی دارد و در صنایع مختلف (مثلا چسب زنی کارتن) استفاده میشوند.

دستگاه چسب زن کارتن دستی
دستگاه چسب زن کارتن دستی معمولا کاربرد زیادی در صنایع کوچک و مغازه ها برای بسته بندی کارتن دارد و قیمت آن بسیار مناسب است. این دستگاه به دلیل سهولت در حمل و طرز کار آسان تقاضای بالایی داشته است همچنین امکان تعویض چسب در صورت نیاز به راحتی فراهم است و طی چند ثانیه انجام می پذیرد.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که چسب زدن با کیفیت بالا صورت می گیرد و امکان ندارد بسته ها و جعبه ها حین حمل و جابجایی باز شوند به همین دلیل این دستگاه محبوبیت خاصی دارد.

اگر نیاز به مدل خاصی از این دستگاه بسته بندی دستگاه دارید و در لیست بالا موجود نبود، با ما تماس بگیرید تا محصول مورد نظر شما را برایتان فراهم آوریم.

دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک
از دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک نیز برای بسته بندی کارتن استفاده می شود. این دستگاه دارای یک نوار نقاله است که پس از قرار گرفتن کارتن روی آن، لبه‌های آن را خم می‌کند و روی آن را چسب می‌زند. بعضی از انواع این دستگاه به طور همزمان زیر و روی کارتن را چسب می‌زند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان