انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟

انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟

#1
دیزل ژنراتورها بر حسب کاربرد و عملکرد معمولا در سه دسته، طراحی و ساخته می شوند که برای خرید دیزل ژنراتور باید توجه کرد که موارد مصرفی ما چیست؟

دائم کار: همان طور که از اسم آن مشخص است برای استفاده دائم طراحی شده اند مانند دیتا سنترها که در طول شبانه روز قطعی ندارند.

اضطراری: در زمان قطعی برق به عنوان پشتیبان وارد مدار شده و به طور موقت و با حداکثر توان، برق مورد نیاز سیستم را تامین خواهد کرد مانند برق اضطراری اماکن اداری و تجاری و مسکونی سطح کشور

پرایم: همان ویژگی اضطراری را دارد ولی به گونه ای طراحی شده که زمان بیشتری از ژنراتور اضطراری برای ما تولید برق می کند و برای مکان هایی که قطعی زیاد برق دارند استفاده می کنند.

چند منظوره: توصیه می‌شود برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع مولدها استفاده نشود.

3- حجم باک، گام سوم در انتخاب دیزل ژنراتور
شاید برایتان جالب باشد اما حجم باک دیزل ژنراتور را هم باید مدنظر قرار دهید. ژنراتور در صورت کار مداوم حداقل 8 تا 10 ساعت یکبار سوخت باک خود را مصرف می کند. چنانچه تعداد دفعات سوخت گیری دیزل برای شما حائز اهمیت است یک دیزل ژنراتور با باک بزرگتر را سفارش دهید.
پاسخ

انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟

#2
دستگاه دیزل ژنراتور کامینز در دو مدل تولید می شود که هرکدام ویژگی های خاصی دارند:

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز بدون کانوپی
این نوع از دستگاه های دیزل ژنراتور کامینز، بدون پوشش یا بدون کانوپی هستند و دارای تابلوی کنترل دستی و اتوماتیک می باشند. همچنین این محصول دارای تانک سوخت با ظرفیت بسیار بالا، کلید اتوماتیک و منبع اگزوز صنعتی است که هزینه های نصب را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز کانوپی دار
دستگاه دیزل ژنراتور کامینز کانوپی دار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و کاملا به صورت بی صدا طراحی شده که این ویژگی سبب افزایش متقاضیان محصول شده است. به علاوه این محصول از استانداردهای لازم برخوردار بوده، انعطاف پذیری بالایی حین کار دارد و قابل رقابت با نوع بدون کانوپی است.
https://www.zarabco.com/productgroup/pro...164/1/view
پاسخ

انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟

#3
نیازی به گفتن نیست که با مدیریت صحیح، می توان از یک ژنراتور کوچک برای انجام هر کار بزرگی استفاده کرد. در نتیجه به هیچ وجه همه ابزارهای انرژی و مشتریان در زمان یکسان کار نمی کنند. هنگام محاسبه توانایی، آمپرهای مورد نیاز برای شروع اولیه باید در مورد آن فکر شود که پس از آن واحدهای مختلف باید اضافه شوند.
مقررات اهم:
وات = ولتاژ * آمپر
آمپر = ولتاژ / وات
برای اطلاع از ولتاژ دقیق مورد نیاز معمولاً باید با یک متخصص {برق} مشورت شود. {کارشناس برق} تنظیم کار را ارزیابی می‌کند و موارد کاملاً متفاوت از امکانات یا عملیات مورد نیاز را بررسی می‌کند و با در نظر گرفتن ولتاژ مورد نیاز برای ساخت، بیشترین عمق فعلی، انرژی خروجی از موتور و غیره را انتخاب می‌کند. دیزل ژنراتور مناسب برای خواسته های شما
مسئله اصلی، زودتر از انتخاب دیزل ژنراتور، یافتن نوع نرم افزار دیزل ژنراتور است. برای انجام این کار، فهرستی از چیزها و اشیایی که نیاز به دیزل ژنراتور و انرژی الکتریکی تولید شده توسط ژنراتور توانایی دارند باید زودتر از زمان انتخاب آماده شود.
مسئله لحظه ای پی بردن به مقدار انرژی اولیه ابزار و به همین ترتیب کمیت آن در طول عملیات است. برای انجام این کار در درجه اول بر اساس نرم افزار مورد نیاز، انرژی مورد نیاز به روش KVA از جداول مربوطه استخراج و مشخص شود.
موضوع سوم این است که به طول عمر مورد نیاز گجت فکر کنید.

https://karasahand.com/article/%D8%A7%D8...9%86%D8%AF
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان