انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بسته بندی زعفران چطور فروش را افزایش می دهد

بسته بندی زعفران چطور فروش را افزایش می دهد

#1
خریدار با نگاه به محصول نهایی، یعنی زعفران شما در بین هزاران محصول تولید شده با کیفیت های متفاوت و از کشورها و تولیدکنندگان مختلف، در ابتدا به کیفیت بسته بندی صادراتی زعفران می پردازد. توجه به این امر یعنی موفقیت در رقابت جهانی.

بسته بندی زعفران و افزایش فروش

پیشتر گفتیم که اولین چیزی که خریدار از محصول شما می بیند بسته بندی آن است. بسیاری از ما این را می دانیم که اولین و موثر ترین راه افزایش فروش زعفران این است که بسته بندی مناسب زعفران را بیابید.

اگر می خواهید بدانید بسته بندی چگونه روی افزایش فروش اثر می گذارد به این موارد دقت کنید:

ایجاد ارزش افزوده روی زعفران

چیزی که از همه بیشتر باید مورد توجه شرکت های بسته بندی زعفران صادراتی باشد این است که هدف اصلی از تمامی مراحل طراحی ساخت و انجام پروژه بسته بندی افزایش ارزش افزوده ایجاد شده بر روی زعفران می باشد. لذا تمام تلاش ها برای بالا بردن ارزش کالا است.

باید این نکته را در نظر داشته باشیم که بازار نهایی هدف ما مصرف کنندگان و افراد، شهرها و کشورهای دنیا می باشند.

با توجه به بالاتر بودن سطح رفاه، حساسیت بیشتری نسبت به طراحی و بسته بندی کالا داشته و رغبت بیشتری به انتخاب کالا با سلیقه بهتر، بسته بندی مناسب و استاندارد تر و ارائه اطلاعات کامل تر می باشند.

ایجاد اطمینان از محصول

در بسیاری از کشور ها مانند ژاپن، تقریبا هیچ ماده غذایی بدون بسته بندی ارائه نمی شود. میزان اطمینان مردم به بسته بندی به قدری است که اقبال به محصول فله یا باز بسیار اندک است.

اگر شما صادر کننده زعفران هستید باید بدانید که تنها راه ایجاد حس اطمینان در مصرف کننده این است که از بسته بندی زعفران برای ارائه محصول استفاده کنید.

ارائه یک محصول با کیفیت

وقتی از ظروف بسته بندی استاندارد زعفران استفاده می کنید، ورود عوامل تاثیر گذار در کیفیت زعفران به محصول را کاهش داده اید.

این یعنی ارائه یک محصول درجه یک و در نتیجه رضایت مشتری که به معنای بازگشت مجدد او برای خرید است.

این موضوع زمانی که شما زعفران واسطه های فروش را تامین می کنید بسیار مهم است.

معرفی برند زعفران شما

اگر به دنبال افزایش فروش زعفران هستید ، باید بدانید که بدون یک بسته بندی مناسب نمی توانید کاری کنید که نام شما به کیفیت زعفران ارائه شده توسط شما گره بخورد.

بنا برا این بسته بندی مناسب زعفران و استفاده از ظروف زعفران زیبا این امکان را فراهم می کنند که نام تجاری شما روی بسته بندی چاپ شود.

وقتی مشتری زعفران با کیفیت شما را مصرف کرد، برند شما را بعنوان یک ارائه دهنده با کیفیت در ذهن می سپارد.

کاهش تلفات زعفران و خشکبار

یکی از عواملی که عدد فروش را کاهش می دهد افزایش تلفات کالا است.

اگر شما از بسته بندی استاندارد زعفران استفاده کنید می توانید مطمئن باشید که میزان آسیب به طلای سرخ شما کاهش یافته و در نهایت فروش بیشتری را کسب خواهید کرد. نقش بسته بندی در افزایش فروش زعفران در این مسئله بسیار حیرت انگیز است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان