انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت پارتیشن های شیشه ای

قیمت پارتیشن های شیشه ای

#1
همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد برای تفکیک قسمت های مختلف شرکت و اداره خود از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند . امروزه در بازار انواع متفاوتی از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد :
- جدا کننده هاي فضاي خارجي با قيمت ارزان : اين پارتيشن ها به چند دليل از ارزان ترين نوع جداکننده ها به شمار مي آيند . دليل اول اينکه تکنيک نصب اين سري از پارتيشن هاي شيشه به اين صورت مي باشد که يک پروفيل قطور در سقف با آهنگري نصب گرديده و شيشه ها بصورت معلق به آن متصل مي گردند ، درست به همين علت وجود اين پروفيل آهن به ابعاد 40x80 در زير سقف در ظاهر اين جداکننده تاثير بسيار بدي گذاشته است . دليل دوم آن است که سيستم نصب اين جدا کننده ها به دليل اينکه سال هاي زيادي بدون تغيير در ايران استفاده شده اند و يراق آلات آن ها توليد داخل مي باشد در مقايسه با يراق آلات اروپايي استفاده شده در پارتيشن هاي شيشه اي تک جداره بسيار ارزان تر عرضه مي گردد .
- پارتيشن شيشه اي ايراني با قيمت متوسط : اين پارتيشن ها که به لحاظ کنترل قيمت از يک ساختار ساده تر تشکيل شده اند در رتبه دوم قيمت پارتيشن ها در بازار قرار مي گيرند . از مشخصات اين پارتيشن ها مي توان به ابعاد 4x5 سانتيمتري پروفيل هاي آلومينيوم آن اشاره نمود که داراي رنگ بندي بسيار محدودي مي باشند . در اين قسم از پارتيشن ها چهارچوب درب به کار نمي رود و از لولا هاي شيشه به شيشه براي نصب درب ها استفاده مي گردد . اين نوع از لولاها به دليل اينکه بيشتر محصولات درجه دو و محصول کشور چين مي باشند داراي قيمت و البته کيفيت پايين هستند .
- پارتيشن هاي شيشه اي خارجي با قيمت بالاتر : اين نسل از پارتيشن هاي تک جداره شيشه اي به علت دقت و وسواس در بکارگيري فريم آلومينيوم، شيشه هاي با کيفيت و درجه يک، يراق آلات اروپايي که عمدتاً شامل اجناس وارداتي هستند از قيمت هاي بالاتري نسبت به مابقي محصولات اين دسته برخوردار هستند .
برای خرید پارتیشن شیشه ای می توانید با مجموعه پارتیشن ساز تماس حاصل فرمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان