انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای انتخاب معلم شیمی چه مواردی را باید در نظر گرفت ؟

برای انتخاب معلم شیمی چه مواردی را باید در نظر گرفت ؟

#1
- این که معلم شیمی از کدام دانشگاه و با چه رشته ای فارغ التحصیل شده است ؟ برای این که شما عزیزان از نشستن در کلاس درس یک معلم غیر حرفه ای جلوگیری کنید، باید به این نکته توجه نمایید که معلم شما از کدام دانشگاه و با چه رشته ای فارغ التحصیل شده است ؟

- باید بدانید که معلم شیمی در کدام مدارس و آموزشگاه ها تدریس می کند ؟ بسیاری از افرادی که به عنوان معلم خصوصی فعالیت می کنند، معلم مدرسه نیستند . تدریس خصوصی برای بسیاری از افراد به عنوان شغل دوم یا شغل موقت در نظر گرفته می شود .

- آیا معلم شیمی توانایی 100 زدن شیمی کنکور را دارد ؟ بسیاری از افرادی که به صورت غیر حرفه‌ای یا به عنوان شغل دوم در زمینه‌ی تدریس خصوصی شیمی فعالیت می نمایند، ترجیحشان بر این است که در مقاطع دهم و یازدهم تدریس کنند . برخی از معلمان فقط از تست‌هایی که خودش مشخص کرده است با دانش آموز تمرین می کند؛ به عنوان مثال اگر دانش آموز یک سوال را مطرح کند با این پاسخ معلم که این تست غیر استاندارد است مواجه می‌ گردد !

- آیا معلم شیمی توانایی طرح تست کنکور سراسری را دارد ؟ معلمی که در زمینه‌ی طراحی تست توانمند باشد، قطعاً توسط آموزشگاه‌ هایی مثل قلم چی برای طراحی آزمون دعوت به همکاری می‌ شود . اگر مدرس شما طراح آزمون‌های قلمچی و یا سنجش باشد، قطعاً در زمینه‌ی طراحی و پیش‌بینی تست‌های کنکور سراسری دارای تسلط بالایی می باشد .

- مدرس شیمی در کدام موسسه فیلم آموزشی و تدریس آنلاین دارد ؟ معلمی که تدریس آنلاین دارد، با مخاطبان وسیع تری ارتباط برقرار نموده و در نتیجه فن بیان و تسلط علمی بالایی دارد .

دانش آموز علاوه بر کلاس‎‌های خصوصی که با استاد شیمی خود دارد، به فیلم های آموزشی مدرس نیز دسترسی پیدا می کند و برای جمع‌بندی و مرور مطالب می تواند از آن ها بهره‌مند شود .

در این مقاله خصوصیات و ویژگی های یک معلم خصوصی بیان شد، اگر شما تصمیم دارید که معلم خصوصی با ویژگی های بالا را استخدام نمایید، مطمئنا باید هزینه بالایی پرداخت کنید و شما با مبالغ پایین تنها خواهید توانست با معلمان غیر متخصص کلاس داشته باشید .


معلم خصوصی اوربیتال 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان