انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 2 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت در 24 ساعت امکانپذیر است؟

طراحی سایت در 24 ساعت امکانپذیر است؟

#1
بله. طراحی سایت در 24 ساعت به وسیله قالب های آماده ممکن است که البته نه هر قالبی. عملا در این روش طراحی وب سایت، بارگذاری، نصب و راه اندازی وب سایت آماده می باشد. این روش برای افراد و شرکت هایی مناسب می باشد که بودجه و زمان کمی برای طراحی سایت دارند.

در این روش کارفرما می تواند با جستجو در اینترنت قالب مورد نظر خود را بیابد و از شرکت مورد نظر خود بخواهد عملیات راه اندازی قالب آماده را انجام دهد. با وجود آنکه قالب های آماده موجود در اینترنت رایگان هستند و همه می توانند از آنها برای ساخت سایت خود استفاده نمایند اما استفاده از این قالب ها حتما می بایست زیر نظر کارشناس طراحی سایت انجام شود چون قالب مورد نظر باید بر روی سرور به درستی نصب و راه اندازی گردد و امن سازی های لازم بر روی وب سایت انجام گردد تا وب سایت در آینده دچار مشکلات امنیتی نگردد.

قالب های رایگان موجود در اینترنت معمولاً بر اساس سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس و دروپال هستند و با توجه سیستم مدیریت محتوای انتخابی خود می توانید یکی از آنها را استفاده نمایید. برای یافتن قالب های فارسی در محیط اینترنت می توانید در گوگل عبارات زیر را جستجو نمایید:

قالب رایگان
قالب رایگان جوملا
قالب رایگان وردپرس
قالب رایگان دروپال.

هزینه تمام شده طراحی سایت با استفاده از قالب های رایگان بسیار پایین است چون تنها لازم است هزینه ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، بارگذاری و نصب قالب و پیکربندی، ایمن سازی، آموزش و پشتیبانی یکساله را پرداخت نمایید که این هزینه ها بسیار پایین است (در حدود یک چهارم طراحی وب سایت). همینطور وب سایت شما ظرف مدت زمان 24 ساعت آماده بهره برداری می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان