انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین مارک های پانچو کوهنوردی

بهترین مارک های پانچو کوهنوردی

#1
سلام
تو این مطلب میخوایم راجب پانچو کوهنوردی صحبت کنیم اول ببینیم که پانچو چیست بعد بریم سراغ معرفی بهترین مارک های پانچوکوهنوردی 

پانچو کوهنوردی چیست؟
یکی از تجهیزات ضروری کوهنوردی بخصوص برای طبیعت گردی در فصل های پاییز و بهار، پانچو کوهنوردی است. کارکرد و هدف اصلی پانچو، مهمتر از هر چیز، حفاظت درمقابل خیس شدن است.
برای کوهنوردانی که قصد صعود به ارتفاعات بالا را دارند، همراه داشتن پانچو کوهنوردی است. زیرا در ارتفاعات بالاتر، احتمال بیشتری برای بارش برف و باران وجود دارد. همچنین لباس کوهنوردان باید خشک باشد، زیرا خیس بودن لباس و سرمای هوا می تواند برای کوهنوردان مرگ بار باشد.
همراه داشتن پانچو کمک می کند به فعالیت خود در این شرایط ادامه دهید بدون اینکه لباس و حتی کوله پشتی شما خیس شود. ویژگی مهمی که در پانچو کوهنوری وجود دارد، وزن سبک آن است. همچنین حجم بسیار کمی را اشغال می کند که حمل آن را آسان می کند.



نکات مهم در خرید پانچو کوهنوردی
دقت داشته باشید که پانچو باید به قدر کافی گشاد باشد تا هوا بصورت آزادانه در آن گردش داشته باشد. اما توصیه می شود خیلی دست و پا گیر هم نباشد. بهتر است پانچویی را انتخاب کنید که دست هایتان تا حدی از زیر پانچو بیرون بیاید تا بتوانید آزادانه حرکت کنید.
همچنین یکی از نکات دیگر که در هنگام خرید باید دقت داشته باشید که کوله پشتی کوهنوردی  شما نیز باید در زیر آن پانچو قرار گیرد. پس فضای کافی برای کوله پشتی هم داشته باشد.
سعی کنید به سراغ پانچو کوهنوردی بروید که مجهز به زیپ یا چسب باشد. درمورد رنگ نیز بهتر است رنگی متناسب با طبیعت انتخاب کنید. به سراغ رنگ هایی بروید که باعث وحشت حیوانات نشوند. درعین حال، رنگی باشد که درصورت گم شدن، امکان پیدا کردن شما برای اعضای گروهتان راحت باشد.
توصیه میکنیم مقاله ” بهترین مکان های کوهنوردی در ایران ” را خوانده و از مطالب ان استفاده کنید قطعا میتواند به شما در بعضی از انتخاب هایتان کمک شایانی نماید.
هرچند پانچوهای یک بار مصرف نیز در بازار وجود دارند. اما سعی کنید پانچویی با ضخامت و مقاومت کافی با قابلیت شستشو و استفاده برای چندین مرتبه انتخاب کنید.
پانچو کوهنوردی علاوه بر پیشگیری از خیس شدن در زیر باران، فواید و استفاده های دیگری دارد که با دقت به آنها می توان خرید بهتری را انجام داد. می توانید در مواقع موردنیاز، با استفاده از پانچو، باتوم کوهنوردی و بند، پناهگاهی موقتی و ضد باران برای خود بسازید.
همچنین می تواند بعنوان یک زیرانداز ضد آب یا یک کیسه خواب استفاده شود. یا اینکه در مواقع اضطراری و زخمی شدن، بعنوان پانسمان زخم و جلوگیری از نفوذ رطوبت از آن استفاده کرد. علاوه براین، می توانید مواد غذایی را داخل آن پیچیده و در مکانی آویزان کنید تا دست حیوانات به آنها نرسد!
ازجمله معیارهای دیگر در زمینه خرید پانچو، قیمت این محصول است. پانچو در ایران خیلی گران نیست و می توانید بسته به نیاز و مبلغی که می خواهید هزینه کنید و با درنظر گرفتن معیارهای مطرح شده برای انتخاب مناسب، پانچوی مناسبی خریداری نمایید.


بهترین مارک پانچو کوهنوردی
 

بریم سراغ بحث بهترین مارک پانچو کوهنوردی. قبل خرید هر چیزی ما به مارک اون خیلی دقت میکنیم که آیا کیفیت قابل قبولی داره یا خیر این برای خرید پانچو کوهنوردی هم برقراره. شاید یکی با خودش بگه یک تیکه پلاستیک مارکش مهم نیست ولی کسی اینو درک میکنه کی توی یک بارون شدید یک پانجو بی کیفیت داشته و باعث شده لوازمی که داشته آسیب ببینه. پانچو کوهنوردی هم مارک ایرانی داره و هم مارک خارجی من هرکدوم طبق تجربه خودم براتون مینویسیم. برای من پانچو کوهنوردی مهمه و همیشه موقع خرید حساسیت بالایی دارم. بریم سراغ نقد بررسی

 

پانچو کوهنوردی ایرانی

 

پانچو کوهنوردی آذرجوان: من این مدل چند وقت قبل به خاطر قیمت پایینش خریداری کردم ولی نسبت به مدل های دیگه خیلی بی کیفیت بود و زیاد.قیمت پانچو کوهنوردی آذرجوان ۷۹تومنه

پانچو کوهنوردی صخره:برند صخره بهترین پانچو ایرانی هستش که کیفیت بسیار قابل قبولی داره قیمت ان ۹۷تومن هستش گزینه خوبیه برای خرید

 

پانچو کوهنوردی خارجی

 

پانچو کوهنوردی پیکینیو:یک برند معروف که همه ما میشناسیم و مثل بقیه محصولات پانچو کوهنوردی خیلی خوبی هم تولید کرده.قیمت پانچو کوهنوردی پیکینیو ۱۱۵تومن هستش.

پانچو کوهنوردی شینگ یان: این برند چینی هستش که واقعا لوازم های با کیفیتی تولید میکنه و خود من ازش واقعا راضیم برای افرادی که میخوان یک کار عالی با دوام داشته باشن. قیمت پانچو کوهنوردی شینگ یان ۱۴۹تومن هستش.

پانچو کوهنوردی سالیوا: یک برند اروپایی که کیفیت پانچو ها خوبه من زیاد استفاده نکردم ولی درکل رضایت بخش بود.قیمت پانچو کوهنوردی سالیوا ۱۳۷تومن هستش
پانچو کوهنوردی هاسکی:این برند هم نام آشنا هست و پانچویی که تولید میکنه کیفیت مطلوبی داره. قیمت پانچو کوهنوردی هاسکی ۱۲۹تومن هستش.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان